O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 cze 2009, 18:24

fidzio pisze:Kibel kiblowi nie równy.
Otóż to. Ale na tak długą trasę powinny być wypuszczane kible z miękkimi siedzeniami. Albo zmienić przepisy i wprowadzić 3 klasę za pół ceny drugiej. Bo warunki, jakie funduje "pasażerom" sochaczewska stajnia są na poziomie mniej więcej transportów bydła na rzeź. Pomijam tragiczny stan infrastruktury, bo tu jest poletko PLK...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 20 cze 2009, 19:05

ten argument z długością trasy ma sens.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 cze 2009, 20:35

W jednostkach z Tłuszcza już w ogóle nie wymienia się siedzeń.

szelest2
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2008, 20:06
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: szelest2 » 20 cze 2009, 20:39

Ale któraś, nie wiem czy nie 1637 (dokładnie nie pamiętam) ma taki nowy rodzaj siedzeń z a la skórzanymi zagłówkami, coś jak w Flircie

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 cze 2009, 20:46

Przydałyby się zdjęcia. Ale jak widać KM jeszcze nie skończyły eksperymentów z siedzeniami. Chociaż te z FLIRTów są najwygodniejsze.

szelest2
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2008, 20:06
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: szelest2 » 21 cze 2009, 14:10

Niestety nie mam, w kazdym razie to są identyczne siedzenia jak te z drewnianymi podłokietnikami tylko że mają powleczone zagłówki skóropodobnym tworzywem

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 cze 2009, 14:17

szelest2 pisze:Niestety nie mam, w kazdym razie to są identyczne siedzenia jak te z drewnianymi podłokietnikami tylko że mają powleczone zagłówki skóropodobnym tworzywem
Dobry pomysł. Nie będzie problemów (teoretycznych) z brudną tapicerką na zagłówku...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 21 cze 2009, 21:51

szelest2 pisze:Ale któraś, nie wiem czy nie 1637 (dokładnie nie pamiętam) ma taki nowy rodzaj siedzeń z a la skórzanymi zagłówkami, coś jak w Flircie
1925 -Grochów ,1733 - Ochota

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 22 cze 2009, 9:27

Premo pisze:Ale jak widać KM jeszcze nie skończyły eksperymentów z siedzeniami.
I to nie jest ostatnie słowo. Niedługo zobaczycie jeszcze siedzenia z zagłowkami wyprofilowanymi. Niestety siedziska stare, takie jak ostatnio montują. A one nie należą do najwygodniejszych.
Zastanawiam się, kiedy ta zabawa się skończy..

[ Dodano: |22 Cze 2009|, 2009 09:29 ]
ten argument z długością trasy ma sens.
Wszelkie siedlce, dębliny, radomie i Łowicze - powinny być zestawiane z nieplastików, ale cóż zrobić... wczorajszy ustatni pociąg z linii dęblińskiej to oczywiście FP i szczerze powiedziawszy te 1,5h które nim jechałem były mało fajne, jak sobie porównam do swoich codziennych relacji, często odbywanych na miękkich siedzeniach..
Ale jak pomyślę, że kiedyś to była norma..... Ufff... dobrze, że te czasy odeszły.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 cze 2009, 12:41

przewoz pisze:Wszelkie siedlce, dębliny, radomie i Łowicze - powinny być zestawiane z nieplastików, ale cóż zrobić...
Miękkie+FP? I lżej d*pie będzie :P
przewoz pisze:Ale jak pomyślę, że kiedyś to była norma..... Ufff... dobrze, że te czasy odeszły.
Za czasów PR, to z Radomia były skajowe na Warszawę... Więc wolę dawne czasy :P
przewoz pisze:ustatni pociąg z linii dęblińskiej to oczywiście FP i szczerze powiedziawszy te 1,5h które nim jechałem były mało fajne
Półtorej godziny niefajne, to co dopiero 3 godziny. A w środku letniego dnia, przy temperaturze około 30 stopni, to lepiej nie mówić :P
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 22 cze 2009, 12:52

Wolfchen pisze:Za czasów PR, to z Radomia były skajowe na Warszawę... Więc wolę dawne czasy :P
Tyle że były to jednostki z innych ZPR. KMom oddano same plastiki, jedne skajowe i kilka de-luxów

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 cze 2009, 13:24

Premo pisze:Tyle że były to jednostki z innych ZPR. KMom oddano same plastiki, jedne skajowe i kilka de-luxów
Ależ ja to wiem. Ale odniosłem się do "kiedyś" napisanego przez Przewoza. A obecnie KMy posiadają na tyle tapicerowanych składów, że nie sądzę, aby były problemy zobsadzeniem obiegów "dalekich" miękkimi, lub zielono-FP. Jest to po prostu olewanie pasażerów.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 22 cze 2009, 13:31

Wolfchen pisze:Za czasów PR, to z Radomia były skajowe na Warszawę... Więc wolę dawne czasy :P
Czy ja wiem czy siedzenia skajowe są takie fajne, gdy latem słoneczko tak świeci, że wytrzymać się nie da ;)

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 22 cze 2009, 13:35

Wolfchen pisze:A obecnie KMy posiadają na tyle tapicerowanych składów, że nie sądzę, aby były problemy zobsadzeniem obiegów "dalekich" miękkimi, lub zielono-FP. Jest to po prostu olewanie pasażerów.
Na tą chwilę nie ma żadnej reguły dotyczącej łączenia zwykłych jednostek w pary. Wprowadzenie takiego czegoś dla KM jest za trudne

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 cze 2009, 13:36

marcin89 pisze:Czy ja wiem czy siedzenia skajowe są takie fajne, gdy latem słoneczko tak świeci, że wytrzymać się nie da ;)
Na FP jest identycznie, tyle, że skajowe szybciej stygną i są miękkie :P
Premo pisze:Na tą chwilę nie ma żadnej reguły dotyczącej łączenia zwykłych jednostek w pary. Wprowadzenie takiego czegoś dla KM jest za trudne
No to przy kierowaniu jednostek na obiegi patrzą na komfort jazdy, bo później jest tak, że na aglo są moderny, a na dalekich są FP...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ