Strona 161 z 356

: 20 cze 2009, 18:24
autor: Wolfchen
fidzio pisze:Kibel kiblowi nie równy.
Otóż to. Ale na tak długą trasę powinny być wypuszczane kible z miękkimi siedzeniami. Albo zmienić przepisy i wprowadzić 3 klasę za pół ceny drugiej. Bo warunki, jakie funduje "pasażerom" sochaczewska stajnia są na poziomie mniej więcej transportów bydła na rzeź. Pomijam tragiczny stan infrastruktury, bo tu jest poletko PLK...

: 20 cze 2009, 19:05
autor: zofey
ten argument z długością trasy ma sens.

: 20 cze 2009, 20:35
autor: Premo
W jednostkach z Tłuszcza już w ogóle nie wymienia się siedzeń.

: 20 cze 2009, 20:39
autor: szelest2
Ale któraś, nie wiem czy nie 1637 (dokładnie nie pamiętam) ma taki nowy rodzaj siedzeń z a la skórzanymi zagłówkami, coś jak w Flircie

: 20 cze 2009, 20:46
autor: Premo
Przydałyby się zdjęcia. Ale jak widać KM jeszcze nie skończyły eksperymentów z siedzeniami. Chociaż te z FLIRTów są najwygodniejsze.

: 21 cze 2009, 14:10
autor: szelest2
Niestety nie mam, w kazdym razie to są identyczne siedzenia jak te z drewnianymi podłokietnikami tylko że mają powleczone zagłówki skóropodobnym tworzywem

: 21 cze 2009, 14:17
autor: Wolfchen
szelest2 pisze:Niestety nie mam, w kazdym razie to są identyczne siedzenia jak te z drewnianymi podłokietnikami tylko że mają powleczone zagłówki skóropodobnym tworzywem
Dobry pomysł. Nie będzie problemów (teoretycznych) z brudną tapicerką na zagłówku...

: 21 cze 2009, 21:51
autor: fidzio
szelest2 pisze:Ale któraś, nie wiem czy nie 1637 (dokładnie nie pamiętam) ma taki nowy rodzaj siedzeń z a la skórzanymi zagłówkami, coś jak w Flircie
1925 -Grochów ,1733 - Ochota

: 22 cze 2009, 9:27
autor: przewoz
Premo pisze:Ale jak widać KM jeszcze nie skończyły eksperymentów z siedzeniami.
I to nie jest ostatnie słowo. Niedługo zobaczycie jeszcze siedzenia z zagłowkami wyprofilowanymi. Niestety siedziska stare, takie jak ostatnio montują. A one nie należą do najwygodniejszych.
Zastanawiam się, kiedy ta zabawa się skończy..

[ Dodano: |22 Cze 2009|, 2009 09:29 ]
ten argument z długością trasy ma sens.
Wszelkie siedlce, dębliny, radomie i Łowicze - powinny być zestawiane z nieplastików, ale cóż zrobić... wczorajszy ustatni pociąg z linii dęblińskiej to oczywiście FP i szczerze powiedziawszy te 1,5h które nim jechałem były mało fajne, jak sobie porównam do swoich codziennych relacji, często odbywanych na miękkich siedzeniach..
Ale jak pomyślę, że kiedyś to była norma..... Ufff... dobrze, że te czasy odeszły.

: 22 cze 2009, 12:41
autor: Wolfchen
przewoz pisze:Wszelkie siedlce, dębliny, radomie i Łowicze - powinny być zestawiane z nieplastików, ale cóż zrobić...
Miękkie+FP? I lżej d*pie będzie :P
przewoz pisze:Ale jak pomyślę, że kiedyś to była norma..... Ufff... dobrze, że te czasy odeszły.
Za czasów PR, to z Radomia były skajowe na Warszawę... Więc wolę dawne czasy :P
przewoz pisze:ustatni pociąg z linii dęblińskiej to oczywiście FP i szczerze powiedziawszy te 1,5h które nim jechałem były mało fajne
Półtorej godziny niefajne, to co dopiero 3 godziny. A w środku letniego dnia, przy temperaturze około 30 stopni, to lepiej nie mówić :P

: 22 cze 2009, 12:52
autor: Premo
Wolfchen pisze:Za czasów PR, to z Radomia były skajowe na Warszawę... Więc wolę dawne czasy :P
Tyle że były to jednostki z innych ZPR. KMom oddano same plastiki, jedne skajowe i kilka de-luxów

: 22 cze 2009, 13:24
autor: Wolfchen
Premo pisze:Tyle że były to jednostki z innych ZPR. KMom oddano same plastiki, jedne skajowe i kilka de-luxów
Ależ ja to wiem. Ale odniosłem się do "kiedyś" napisanego przez Przewoza. A obecnie KMy posiadają na tyle tapicerowanych składów, że nie sądzę, aby były problemy zobsadzeniem obiegów "dalekich" miękkimi, lub zielono-FP. Jest to po prostu olewanie pasażerów.

: 22 cze 2009, 13:31
autor: marcin89
Wolfchen pisze:Za czasów PR, to z Radomia były skajowe na Warszawę... Więc wolę dawne czasy :P
Czy ja wiem czy siedzenia skajowe są takie fajne, gdy latem słoneczko tak świeci, że wytrzymać się nie da ;)

: 22 cze 2009, 13:35
autor: Premo
Wolfchen pisze:A obecnie KMy posiadają na tyle tapicerowanych składów, że nie sądzę, aby były problemy zobsadzeniem obiegów "dalekich" miękkimi, lub zielono-FP. Jest to po prostu olewanie pasażerów.
Na tą chwilę nie ma żadnej reguły dotyczącej łączenia zwykłych jednostek w pary. Wprowadzenie takiego czegoś dla KM jest za trudne

: 22 cze 2009, 13:36
autor: Wolfchen
marcin89 pisze:Czy ja wiem czy siedzenia skajowe są takie fajne, gdy latem słoneczko tak świeci, że wytrzymać się nie da ;)
Na FP jest identycznie, tyle, że skajowe szybciej stygną i są miękkie :P
Premo pisze:Na tą chwilę nie ma żadnej reguły dotyczącej łączenia zwykłych jednostek w pary. Wprowadzenie takiego czegoś dla KM jest za trudne
No to przy kierowaniu jednostek na obiegi patrzą na komfort jazdy, bo później jest tak, że na aglo są moderny, a na dalekich są FP...