Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
Jak tam pierwszy dzień nowego rozkładu?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
W Markach planowane jest uruchomienie lini: L-33 Marki-Nieporet, L-43 Marki-Zielonka, L-45 Marki-Radzymin.
Jak już to L33 z Marek przez Nieporęt do Legionowa, przy czym żadnej z tych linii nie zamawiają Marki, a odpowiednio gmina Nieporęt, Zielonka i Radzymin.
Poza tym w poście Burmistrza Marek poza powyższym było jeszcze to:
źródło– w perspektywie miesiąca-dwóch ZTM jest gotów zwiększyć częstotliwość linii 140, 340 i 738
Kosztem skrócenia 340 do Dw. Wileńskiego?
Jeśli w zamian nie będzie rano kursów skróconych do Wileńskiego na 140 i 738 (czyli zjazdy na Stalową PT że Wschodniego), to ja jestem za.ashir pisze:Kosztem skrócenia 340 do Dw. Wileńskiego?
Tylko 738 powinno jeździć na Wschodni.kveld pisze:Jeśli w zamian nie będzie rano kursów skróconych do Wileńskiego na 140 i 738 (czyli zjazdy na Stalową PT że Wschodniego), to ja jestem za.ashir pisze:Kosztem skrócenia 340 do Dw. Wileńskiego?
Można się przesiąść na Wschodni przy Wileńskim - zakładam, ze jednoperonowo - do 169 czy 120 a także do jednego z kilku tramwajów. Największy problem przy Wileńskim jest z postojem wyrównawczym.
ŁK
Temat już przerabiany. ZTM twierdzi, że Radzymińskiej od Jórskiego po granice Warszawy należy się przyzwoity bezpośredni dojazd na Wschodni. Samo 738 ze swoją żałosną częstotliwością tego nie zapewni. Ja się wręcz boję tego, że ZTM po uruchomieniu metra na Targówek dalej tak będzie twierdził (co już wcale Markom na rękę nie będzie).
Co do przesiadek jednoperonowych na Wileńskim - zwłaszcza rano - jestem jak najbardziej za. Obecne są do chrzanu.
Co do przesiadek jednoperonowych na Wileńskim - zwłaszcza rano - jestem jak najbardziej za. Obecne są do chrzanu.
Idealnie, to niech puszczą tam coś typu 512 przez Targówek Fabryczny.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Zgodnie z rozkładami jazdy dostępnymi do pobrania tutaj: http://www.zielonka.pl/aktualnosc-2407- ... od_24.html linia L43 będzie się w Markach zatrzymywać (poza przystankami od Fabrycznej do Wiejskiej na Piłsudskiego) tylko na przystanku przy ul. Sportowej w wariancie kursu przez ulicę Lisa-Kuli (odcinek przez Marki tą ulicą ma 1800 m długości, przystanek będzie 115 metrów od Piłsudskiego) i Pustelnicką oraz na przystanku przy Ząbkowskiej w wariancie kursu przez ulicę Fabryczną (odcinek przez Marki tą ulicą ma 1600 metrów długości, przystanek będzie 900 m od Piłsudskiego) i Marecką.
Skoro linię finansuje Zielonka, to zatrzymuje się ona tylko tam, gdzie potencjalny interes mogą mieć mieszkańcy Zielonki.
Zasadniczo masz rację, ale to nie znaczy, że w Markach L43 nie będzie stawało na wszystkich napotkanych przystankach. A tam, gdzie nie ma wybudowanych przystanków ZTM to logiczne, że nawet nie tyle co w interesie Zielonki, a gmina nie ma takich kompetencji, żeby na cudzym terenie budować na swój koszt przystanki dla nieswoich mieszkańców. Jednak tutaj nie ma takiej sytuacji, jak na 734.
No właśnie, jak widać - nie bardzo. Generalnie przy Sportowej jest trochę miejsc, którymi mieszkańcy Zielonki mogą być zainteresowani (z przychodnią na czele), a przy Zajączka czy Skowroniej - nie specjalnie...
A który istniejący przystanek ZTM niby pominie? To co jest na screenach to przystanki nieistniejące w sieci ZTM...