Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 lut 2018, 17:56

Jak tam pierwszy dzień nowego rozkładu?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

Mati
Posty: 377
Rejestracja: 07 sty 2009, 19:45

Post autor: Mati » 15 lut 2018, 13:28

W Markach planowane jest uruchomienie lini: L-33 Marki-Nieporet, L-43 Marki-Zielonka, L-45 Marki-Radzymin.

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 lut 2018, 15:55

Jak już to L33 z Marek przez Nieporęt do Legionowa, przy czym żadnej z tych linii nie zamawiają Marki, a odpowiednio gmina Nieporęt, Zielonka i Radzymin. ;)

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 15 lut 2018, 16:05

Mati pisze:
15 lut 2018, 13:28
W Markach planowane jest uruchomienie lini: L-33 Marki-Nieporet, L-43 Marki-Zielonka, L-45 Marki-Radzymin.
Poza tym w poście Burmistrza Marek poza powyższym było jeszcze to:
– w perspektywie miesiąca-dwóch ZTM jest gotów zwiększyć częstotliwość linii 140, 340 i 738
źródło

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 lut 2018, 16:15

Kosztem skrócenia 340 do Dw. Wileńskiego? :P

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 15 lut 2018, 16:46

ashir pisze:Kosztem skrócenia 340 do Dw. Wileńskiego? :P
Jeśli w zamian nie będzie rano kursów skróconych do Wileńskiego na 140 i 738 (czyli zjazdy na Stalową PT że Wschodniego), to ja jestem za.

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 lut 2018, 17:40

kveld pisze:
ashir pisze:Kosztem skrócenia 340 do Dw. Wileńskiego? :P
Jeśli w zamian nie będzie rano kursów skróconych do Wileńskiego na 140 i 738 (czyli zjazdy na Stalową PT że Wschodniego), to ja jestem za.
Tylko 738 powinno jeździć na Wschodni.

Można się przesiąść na Wschodni przy Wileńskim - zakładam, ze jednoperonowo - do 169 czy 120 a także do jednego z kilku tramwajów. Największy problem przy Wileńskim jest z postojem wyrównawczym.
ŁK

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 16 lut 2018, 10:21

Temat już przerabiany. ZTM twierdzi, że Radzymińskiej od Jórskiego po granice Warszawy należy się przyzwoity bezpośredni dojazd na Wschodni. Samo 738 ze swoją żałosną częstotliwością tego nie zapewni. Ja się wręcz boję tego, że ZTM po uruchomieniu metra na Targówek dalej tak będzie twierdził (co już wcale Markom na rękę nie będzie).

Co do przesiadek jednoperonowych na Wileńskim - zwłaszcza rano - jestem jak najbardziej za. Obecne są do chrzanu.

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 lut 2018, 15:55

Idealnie, to niech puszczą tam coś typu 512 przez Targówek Fabryczny.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 18 lut 2018, 12:36

Zgodnie z rozkładami jazdy dostępnymi do pobrania tutaj: http://www.zielonka.pl/aktualnosc-2407- ... od_24.html linia L43 będzie się w Markach zatrzymywać (poza przystankami od Fabrycznej do Wiejskiej na Piłsudskiego) tylko na przystanku przy ul. Sportowej w wariancie kursu przez ulicę Lisa-Kuli (odcinek przez Marki tą ulicą ma 1800 m długości, przystanek będzie 115 metrów od Piłsudskiego) i Pustelnicką oraz na przystanku przy Ząbkowskiej w wariancie kursu przez ulicę Fabryczną (odcinek przez Marki tą ulicą ma 1600 metrów długości, przystanek będzie 900 m od Piłsudskiego) i Marecką.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 18 lut 2018, 14:08

Skoro linię finansuje Zielonka, to zatrzymuje się ona tylko tam, gdzie potencjalny interes mogą mieć mieszkańcy Zielonki.

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lut 2018, 14:27

kveld pisze:
18 lut 2018, 14:08
Skoro linię finansuje Zielonka, to zatrzymuje się ona tylko tam, gdzie potencjalny interes mogą mieć mieszkańcy Zielonki.
Zasadniczo masz rację, ale to nie znaczy, że w Markach L43 nie będzie stawało na wszystkich napotkanych przystankach. A tam, gdzie nie ma wybudowanych przystanków ZTM to logiczne, że nawet nie tyle co w interesie Zielonki, a gmina nie ma takich kompetencji, żeby na cudzym terenie budować na swój koszt przystanki dla nieswoich mieszkańców. Jednak tutaj nie ma takiej sytuacji, jak na 734. ;)

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 18 lut 2018, 16:55

ashir pisze:
18 lut 2018, 14:27
A tam, gdzie nie ma wybudowanych przystanków ZTM
No przystanki na Lisa Kuli to po prostu znak i śmietnik i jest ich więcej niż jeden, ale w sumie przystanek przy Sportowej ma chodnik:
Obrazek
Ale przystanek przy Zajączka ma ten sam "standard" a nie ma go w rozkładzie:
Obrazek
A przystanek przy Skowroniej nie ma chodnika
Obrazek

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 18 lut 2018, 17:10

ashir pisze:
18 lut 2018, 14:27
Zasadniczo masz rację, ale to nie znaczy, że w Markach L43 nie będzie stawało na wszystkich napotkanych przystankach.
No właśnie, jak widać - nie bardzo. Generalnie przy Sportowej jest trochę miejsc, którymi mieszkańcy Zielonki mogą być zainteresowani (z przychodnią na czele), a przy Zajączka czy Skowroniej - nie specjalnie...

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lut 2018, 17:20

A który istniejący przystanek ZTM niby pominie? :> To co jest na screenach to przystanki nieistniejące w sieci ZTM...

ODPOWIEDZ