Strona 162 z 163

120Na SWING

: 01 sty 2021, 21:55
autor: Glonojad
Dlatego na Reducie Wolskiej będą i windy, i pochylnie, i nawet przejście przez tory zapewniające redundancję ;)

120Na SWING

: 01 sty 2021, 23:26
autor: MisiekK
Emyl pisze:
31 gru 2020, 1:33
A jaki jest cel tej operacji i kto to na ucho bociana klepnął?
Uwolnienie na stałe zajętego obszaru pod numer linii. Cyrk był zawsze z cmentarnymi, bo C1 to wyświetlił, ale C11 już nie, bo była stała rezerwacja pola pod oznaczenie linii i kraniec. Wyszło... jak wyszło - nie komentuję.

120Na SWING

: 02 sty 2021, 0:19
autor: SU89
O matko, takie coś już umiało R&G w 2000 roku w wyświetlaczach mozaikowych. Numer linii może zajmować nawet i całą szerokość wyświetlacza (inna sprawa jest z kierunkiem, ale zasadniczo też jest taka możliwość). Ale dobrze, że coś ruszyło się w tej kwestii. Tylko dodać centrowanie kierunku w ramach pozostałego miejsca, albo na sztywno dodać parę punktów odstępu i będzie super. W Jazzach chyba już nie ma takiego sztywnego układu, czy się mylę?

120Na SWING

: 02 sty 2021, 13:10
autor: fluger
W innych miastach numer linii jest wyświetlany innym kolorem, i problem rozwiązany.

120Na SWING

: 02 sty 2021, 19:03
autor: Sebastian
fluger pisze:
02 sty 2021, 13:10
W innych miastach numer linii jest wyświetlany innym kolorem, i problem rozwiązany.
To wymaga innych wyświetlaczy i po pierwsze jest droższe a po drugie nie zmieni się tego z dnia na dzień na całej flocie pojazdów.

120Na SWING

: 02 sty 2021, 20:06
autor: px33
Zwłaszcza, że niemal żaden z producentów obecnych w Warszawie takich tablic nie oferuje.

Swoją drogą, ustawienie minimalnej wielkości pola linii na powiedzmy 10-15% tablicy, i maksymalna wielkość dynamiczna (tak żeby w przypadku jednej cyfry był zapas, a długie oznaczenie linii też się zmieściło), ewentualnie z kilkoma pikselami marginesu po prawej stronie przerosło wykonawcę?

120Na SWING

: 02 sty 2021, 22:34
autor: MisiekK
SU89 pisze:
02 sty 2021, 0:19
W Jazzach chyba już nie ma takiego sztywnego układu, czy się mylę?
Inny producent SIL.
px33 pisze:
02 sty 2021, 20:06
przerosło wykonawcę?
Jak widać znany fiński producent (a w zasadzie polski oddział) nie miał takich tematów w obsłudze wcześniej....

120Na SWING

: 03 sty 2021, 23:53
autor: Daniel_FCB
MisiekK pisze:
01 sty 2021, 23:26
Emyl pisze:
31 gru 2020, 1:33
A jaki jest cel tej operacji i kto to na ucho bociana klepnął?
Uwolnienie na stałe zajętego obszaru pod numer linii. Cyrk był zawsze z cmentarnymi, bo C1 to wyświetlił, ale C11 już nie, bo była stała rezerwacja pola pod oznaczenie linii i kraniec.
Buoshe, tak trudno policzyć liczbę pikseli przy 2 i przy 3 znakach linii i do tego środkować? Takie tematy technologia IT rozwiązywała na etapie dyskietek...

120Na SWING

: 07 sty 2021, 22:01
autor: MisiekK
Daniel_FCB pisze:
03 sty 2021, 23:53
Buoshe, tak trudno policzyć liczbę pikseli przy 2 i przy 3 znakach linii i do tego środkować?
Jak widać, nie do przejścia chwilami. Nie wszyscy na zmiennych indeksowych umieją pracować.

120Na SWING

: 12 sty 2021, 2:27
autor: kulikowski
a nie mówiłem? :roll:

120Na SWING

: 12 sty 2021, 8:49
autor: Glonojad
Nie, nie mówiłeś - nie znalazłem żadnego twojego wpisu na ten temat.

120Na SWING

: 12 sty 2021, 18:27
autor: a/p TALENT
Tak to jest jak się korzysta ze źródła w Zdroju Trzaskowianka.

120Na SWING

: 11 lut 2021, 3:23
autor: kulikowski
niewierzący w życie pozawawkomowe się odezwali :P

120Na SWING

: 11 lut 2021, 7:42
autor: Glonojad
W dobrym tonie jest pisać w ramach wątku, w którym się pisze. Triumfy w dyskusji na fajku pod CKW na Nowogrodzkiej niekoniecznie mają z niniejszym związek. :P

120Na SWING

: 19 lut 2021, 14:40
autor: Bywalec
Widzę, że temat nie był poruszany, ale tak właściwie skąd decyzja aby wagony po NG miały demontowane 4 rozkładane miejsca siedzące?