Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 02 maja 2018, 10:25

A na Żołnierskiej korki przez rozbudowę? Rower, zostaje rower, zrobić przy stacji parking na 50...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 maja 2018, 14:56

PiotrekP pisze:
02 maja 2018, 9:14
Może na podobnej zasadzie jak Katiuszy?
Ale ten przystanek będzie PO skręcie (N->E).

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 03 maja 2018, 0:10

person pisze:
02 maja 2018, 14:56
PiotrekP pisze:
02 maja 2018, 9:14
Może na podobnej zasadzie jak Katiuszy?
Ale ten przystanek będzie PO skręcie (N->E).
O matko, faktycznie :o Bez jakiegokolwiek sensu.
@KwZ Żołnierska stoi od kiedy pamiętam. Wszyscy czekają, aż cała ta przebudowa się zakończy. Ja jestem sceptycznie nastawiony do tego, że nagle ruch się upłynni i dojazd do sąsiednich dzielnic się ukróci. Przypominam, że póki co powstaje estakada tylko z Centrum. Kiedy uporają się z działką na rogu Marsa x Żołnierska? (Tak btw zaobserwowałem, że na skrzyżowaniu Okularowa x Marsa są strasznie krótkie światła, które dodatkowo psują sytuację).

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 03 cze 2018, 18:37

Stojąc w korkach i rozmyślając o pięknych czasach, kiedy zostanie wybudowany tunel Chruściela x Marsa, wiadukt na Wygodzie, pętla razem z P+R Płowiecka, przejezdna Żołnierska oraz ucywilizowana Pastuszków machnąłem taki plan. Dajcie mi pofantazjować, stary jestem :P
Załączniki
32950829_1974149999276216_2781786799347859456_n.jpg

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 03 cze 2018, 21:59

calkiem calkiem tylko co z 514 a takze pchamy wMarsa czesto busy a przy Zolnierskiej jest bardzo krotkie swiatlo zielone dla jadących na wprost w kierunku Plowieckiej

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 04 cze 2018, 16:27

514 out na rzecz:
- częstego autobusu z pętli przy Płowieckiej do Centrum (uzwyklone 520? + dowozówka z Marysina);
- 183 na Nowym Rembertowie;
- 173 na obecnej trasie.
To jest moje założenie na kilka lat w przód, kiedy wszystkie estakady zabiorą tłumnie śmigające WWLe górą, więc może jest i szansa na dostosowanie świateł.

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 04 cze 2018, 16:38

173 powinno dojezdzac do Metra Dw Stadion minimum a poza tym coś trzeba by było pokombinować z tym , że Wesoła i NR ( nie tylko ) chce mieć dojazd do promenady i do innych okolicznych instytucji typu ZZN blisko Poligonoej oraz do Szpitala Niekłańska - dlatego teraz jeszcze kursuje

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 21 cze 2018, 18:16

PiotrekP pisze:
03 cze 2018, 18:37
Stojąc w korkach i rozmyślając o pięknych czasach, kiedy zostanie wybudowany tunel Chruściela x Marsa, wiadukt na Wygodzie, pętla razem z P+R Płowiecka, przejezdna Żołnierska oraz ucywilizowana Pastuszków machnąłem taki plan. Dajcie mi pofantazjować, stary jestem :P
Myślę, że jednak trzeba rozdzielić rzeczy względnie bliższe - budowę tunelu pod PKP Rembertów oraz rzeczy dalsze - budowę węzła komunikacyjnego Płowiecka.

Linia N24 powinna objeżdżać cały Stary Rembertów, ale nie ulicą Kadrową, a al. Sztandarów, czyli po prostu tam gdzie już jest komunikacja publiczna.

Najważniejsze, aby każdy rejon Rembertowa miał połączenie ze stacją PKP.
Dlatego jak najbardziej 143 do puszczenia w tunelu pod PKP, jak i również 153 i dalej w kierunku Wiatracznej (225 kasacja). Może dla porządku przyszłe 215 (za 115) na pętlę Pastuszków, zamiast wariantowych kursów 153?
Za to 196 mogłoby jechać ze Starego Rembertowa przez Cyrulików, Chruściela, Strażacka, Wygoda, Wiatraczna (przez Witolin). 199 to właściwie wszystko jedno. I to chyba już wszystko.


Natomiast gdy będzie już węzeł Płowiecka z przedłużonymi wszystkimi tramwajami, to wszystko co kursuje dziś Płowiecką i Grochowską jest do skrócenia do tego węzła (125,142,143,145,173,183,245-jeśli jeszcze będzie istnieć, 521 jako 113,702,704,720,722,730).
Za 173 na Wschodni można wydłużyć 148 z Wiatracznej. Można by też wydłużyć 202 do tego węzła, by zachować połączenie z Dworcem Wschodnim, ale przez Szaserów, by nie dublować tramwajów.
Natomiast jeśli chodzi o linie kursujące Ostrobramską to do zastanowienia są linie 520 i 525.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 cze 2018, 20:02

Uważam, że wysyłanie lokalnych linii 153 czy 196 na Wiatraczną może tylko je doszczętnie upupić korkami na Marsa i Grochowskiej. I zylion brygad na to z frytkami.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 21 cze 2018, 21:04

Przebudowana Żołnierska, tunel pod PKP Rembertów, pętla na węźle Marsa - to są kryteria, pod którymi powstawał plan. Jeśli się o tym nie będzie pamiętać, faktycznie można uznać te koncepcje za totalny niewypał i śmiem twierdzić, że nie ma zbytnio sposobu, by je wcześniej wprowadzić.

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 21 cze 2018, 21:49

Jedną zmianę można byłoby przemyśleć już teraz. Wycofanie 199 spod Akademii i puszczenie Chruściela-Cyrulików do Kolonii (wiem, wiem na razie byłby dublet 153 na sporym odcinku - ale 199 aż się prosi o dojazd do stacji kolejowej, to główny cel podróży pasażerów jadących od strony Ząbek).
Mała zmiana a cieszy.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 cze 2018, 21:55

Przecież mają Ząbki-2 i dla nich to za darmo...

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 21 cze 2018, 21:57

Jalerb pisze:
21 cze 2018, 21:49
Jedną zmianę można byłoby przemyśleć już teraz. Wycofanie 199 spod Akademii i puszczenie Chruściela-Cyrulików do Kolonii (wiem, wiem na razie byłby dublet 153 na sporym odcinku - ale 199 aż się prosi o dojazd do stacji kolejowej, to główny cel podróży pasażerów jadących od strony Ząbek).
Mała zmiana a cieszy.
Kiedy będzie grzmiało?!

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 21 cze 2018, 22:08

Może i mają Ząbki-2, które nota bene jedzie przez Ząbki inną trasą niż 199. Może właśnie dlatego dziwnym trafem większość pasażerów 199 przesiada się przy Eskulapów w stronę stacji. :lol:
Do Akademii 199 wiezie powietrze.
ashir pisze:
21 cze 2018, 21:55
Przecież mają Ząbki-2 i dla nich to za darmo...

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 21 cze 2018, 22:22

199, w szczycie A, dostaje po tyłku przez korek na Żołnierskiej. Wyjeżdżając z Ząbek na +1/0, na AON wpada się po odjeździe, a tam, o ile mnie pamięć nie myli, stoi się ciut ponad kwadrans... Ale spoko, wepchnijmy "dziewiątki" w prawo, w kierunku PKP. I stójmy. Dwadzieścia minut. Albo i więcej. Potem zawrotka na Kolonii i... korek. Kyrie eleison. #-o

ODPOWIEDZ