SP45-166 pisze:
Beznadzieją jest to co wyczynia ZTM po prostu. Jak można wymagać użytkowania ciepłego guzika gdy w każdym wozie działa on inaczej i leży gdzie indziej.
Jeśli dla kogoś problemem jest odróżnienie przycisku z symbolem wózka inwalidzkiego od przycisku bez żadnego oznaczenia lub z czymś w rodzaju <|> albo z podpidem "Przycisk otwierania drzwi" (ok, podpis nie jest duży), to tylko i wyłącznie jego wina. ZTM nie może odpowiadać za problemy ze wzrokiem (są okulary) lub myśleniem pasażerów.
SP45-166 pisze:
W solarisie przycisk "drzwi" zapamiętuje chęć opuszczenia pojazdu, w neoplanie trzeba sobie samemu otworzyć itd...
Zauważyłeś że Solarisy są nowsze od Neoplanów? Producent autobusu ma rezygnować z jakiegoś usprawnienia dlatego że niektórych pasażerów będzie to mylić przy korzystaniu ze starszych wozów? Poza tym, co to za wysiłek nacisnąć przycisk gdy te drzwi jednak się nie otworzą?
SP45-166 pisze:poza tym oprócz drzwi są jeszcze "Stop"-y nie wiadomo na jaką cholerę rozmieszczone po całym pojeździe powodujące często niepotrzebne zatrzymania szczególnie na liniach Nxx.
Ja znalazłem przynajmniej 2 powody.
1) Żebyś nie musiał wstawać z fotela już na poprzednim przystanku
2) Wyobraź sobie, że stoisz gdzieś daleko od drzwi, wysiadasz na przystanku na żądanie, a w autobusie jest taki tłok, że nie wciśniesz nawet igły. Nie ma szans, nie przeciśniesz się do drzwi. Możesz oczywiście krzyczeć przez cały autobus żeby ktoś wcisnął przycisk STOP, ale chyba wygodniej jest mieć taki przycisk w zasięgu ręki.
SP45-166 pisze:Czy nie może być tak jak w Ikarsuach? Przyciski tylko przy drzwiach, robiące zarówno za NŻ jak i za otwieranie drzwi?
Nie przypominam sobie, żeby w Ikarusach był CG...