Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 10 lut 2013, 12:49

bartoni722 pisze:N52 to to samo co 713 - a na 713 chyba nie ma tego.
Dokładnie. Z Mobilisu tylko N02 i N56.
noidea

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2239
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 10 lut 2013, 21:56

A z R-4 to tylko N02 i N11?

Awatar użytkownika
dan508
Posty: 417
Rejestracja: 28 mar 2007, 17:01
Lokalizacja: Warszawa-Nowodwory

Post autor: dan508 » 10 lut 2013, 23:59

R-9 Chełmska pisze:N11 łapie bramkę?
Z N11 jest ciekawie, R13 wysyła na tę linię wozy z viaBOXami (niestety są to przegubowe MANy, i to przez cały tydzień...), mimo, że praktycznie trasa N11 nie przebiega przez S8, tylko (jeżeli można to tak ująć) przez drogę lokalną gdzie nie ma bramownic.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2239
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 11 lut 2013, 7:24

Ale widocznie na wszelki wypadek dają jakby kierowca zabłądził. ;-)

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 11 lut 2013, 13:54

Dzielnica Ursynów zaprasza do wzięcia udziału w internetowych konsultacjach dot przebiegu trasy linii N37: http://ursynow.pl/page/index.php?str=425&id=4284

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 lut 2013, 22:50

bepe pisze:Dzielnica Ursynów zaprasza do wzięcia udziału w internetowych konsultacjach dot przebiegu trasy linii N37: http://ursynow.pl/page/in...str=425&id=4284
Jeśli postoje na N37 są zbyt krótkie, żeby wydłużać trasę, to może lepiej ją skrócić i puścić przez Rosoła, ale za to N34 wygiąć na al. KEN...?

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 12 lut 2013, 0:02

Ja nie wiem, po cholerę ktokolwiek to N37 tak wyginał.
Gdy reforma ruszała, to było to bardzo proste: jedna linia ciągiem Stryjeńskich-Dereniowa i zajeżdża na M Ursynów od zachodu, a druga Rosoła i zajeżdża od wschodu.
To nie, Szolc Rogozińskiego i Migdałowa KONIECZNIE musiały mieć nocny pod oknami, bo od Płaskowickiej i Belgradzkiej jest szalenie daleko, zwłaszcza w nocnej strefie dojścia.

Jedyne, co dobre, to, że N34 zahacza o Pileckiego, bo cała Dereniowa i tak ma rzut beretem do niego.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 lut 2013, 6:41

Ursynow, jesli o zwiekszanie wydatkow na komunilaćje nocna chodzi, moglby jednak sie wstrzymac.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 16 lut 2013, 2:41

dan508 pisze:
R-9 Chełmska pisze:N11 łapie bramkę?
Z N11 jest ciekawie, R13 wysyła na tę linię wozy z viaBOXami (niestety są to przegubowe MANy, i to przez cały tydzień...), mimo, że praktycznie trasa N11 nie przebiega przez S8, tylko (jeżeli można to tak ująć) przez drogę lokalną gdzie nie ma bramownic.
Pod wiaduktem ul. Głebockiej są zamontowane kamerki. Czy boczne wiaduktu którymi jadą autobusy w stronę Żerania należą do S-8?? Czy boczna droga Artyleryjska powinna mieć bramki?? Ktoś bardzo pospieszył się z tymi bramkami oj bardzo (-X
5280

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 lut 2013, 8:59

Boczne jezdnie muszą być objęte opłatą, w przeciwnym razie cały ruch ciężki ominie opłaty bokiem.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 lut 2013, 20:12

Boczne jezdnie muszą być objęte opłatą, w przeciwnym razie cały ruch ciężki ominie opłaty bokiem.
Otóż to. Natomiast większości pojazdów komunikacji indywidualnej ViaTOLL nie dotyczy, więc niby komu to przeszkadza?

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 16 lut 2013, 23:18

Nigdy nie będzie dotyczył?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 17 lut 2013, 1:29

MichalJ pisze:Boczne jezdnie muszą być objęte opłatą, w przeciwnym razie cały ruch ciężki ominie opłaty bokiem.
Wystarczy na takiej bocznej jezdni postawić znak zakazu wjazdu samochodów ciężarowych.
5280

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 lut 2013, 10:02

I którędy wtedy te samochody na trasę wjadą/zjadą?

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 kwie 2013, 11:18

Czemu przystanek METRO SŁUŻEW 04 (linia N50 --> Metro Wilanowska) jest cały zastawiony samochodami? Nocny przestał już tam jeździć?

ODPOWIEDZ