Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 29 wrz 2013, 1:19

Niesłusznie, parę egzemplarzy jest całkiem zacnych. A183 niedawno na podmianę prowadziłem i pomijam, że musiałem uważać na fotoradary, bo dodawałem gazu a ten szedł jak zły do 90, gdzie odcinało. Nie uciekał z pasa, był dynamiczny, hamował płynnie a skrzynia nie szarpała. Nawet przystankowy działał.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ktosiek
Posty: 51
Rejestracja: 15 kwie 2013, 21:39

Post autor: ktosiek » 29 wrz 2013, 19:13

A176 cały tyłek czarny do tego migacze nie działaja na awaryjnych jedzie, cos tam miga no złom istny.

ktosiek
Posty: 51
Rejestracja: 15 kwie 2013, 21:39

Post autor: ktosiek » 08 paź 2013, 7:33

A174 spięcia w oświetleniu, błyska jak choinka.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3104
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 31 paź 2013, 20:13

Czym może być spowodowane drganie pojazdu np. gdy stoi na światłach, czy na przystanku?
A524 strasznie tak drga, przy jeździe te drgania ustępują.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 31 paź 2013, 20:14

vernalisadonis pisze:Czy może być spowodowane drganie pojazdu np. gdy stoi na światłach, czy na przystanku?
A524 strasznie tak drga.
Niskimi obrotami silnika.

Awatar użytkownika
gniot88
Posty: 17
Rejestracja: 25 paź 2013, 19:55
Lokalizacja: WI/WX/TST

Post autor: gniot88 » 01 lis 2013, 13:25

To przypadłość chyba wszystkich Scanii. Pytanie tylko dlaczego obroty na biegu jałowym(nie wiem czy w przypadku automatu to zbyt szczęśliwe określenie) schodzą aż tak nisko oraz dlaczego ktoś to tak ustawił. Jeśli ze względów "oszczędnościowych" to jest to najzwyklejsze druciarstwo. Poza tym nie wierzę, by drgania o takiej częstości nie miały wpływu na resztę konstrukcji(która wesoło drga "w rytm" silnika :).

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 22 lis 2013, 15:54

Dzisiaj ok 6 A608 wydawał bardzo ciekawe odgłosy jak by coś pracowało bez smarowania (być może skrzynia biegów/sprężarka powietrza) no i do tego zapach tartego metalu. Ciekawe czy dojeździł do tej pory :-D
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 lis 2013, 17:17

2256 :arrow: Łożyska w pierwszej osi do wymiany...

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 01 gru 2013, 19:56

5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 01 gru 2013, 20:16

Nie ma to jak Solina :D
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 02 gru 2013, 20:27

Film już chwilę ma. A to, czemu kierowca jechał czymś takim dalej pozostaje zagadką. Nigdy nie spotkałem się z jakimkolwiek problemem z popsuciem brygady jeśli zgłaszałem wypadnięcie drzwi. Nikomu do głowy nawet nie przychodziło namawianie do dalszej jazdy. To nie jest coś, z czym można dojeździć, to jest natychmiastowy koniec jazdy i kierunek baza albo czekanie na reanimację.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 02 gru 2013, 22:37

Szeregowy_Równoległy pisze:Film już chwilę ma. A to, czemu kierowca jechał czymś takim dalej pozostaje zagadką. Nigdy nie spotkałem się z jakimkolwiek problemem z popsuciem brygady jeśli zgłaszałem wypadnięcie drzwi. Nikomu do głowy nawet nie przychodziło namawianie do dalszej jazdy. To nie jest coś, z czym można dojeździć, to jest natychmiastowy koniec jazdy i kierunek baza albo czekanie na reanimację.
Pytanie jak zareaguje Jaśnie Wielmożny p. Kierownik Ł.L na Ursusie gdy ujrzy to nagranie...gość jest do zwolnienia w trybie natychmiastowym :P
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 02 gru 2013, 23:34

Z problemami emocjonalnymi wybierz się może na jakieś inne forum.
noidea

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 02 gru 2013, 23:39

Zasadniczo pan kierowca swoim zachowaniem stwarzał realne zagrożenie dla pasażerów oraz - jak widać na filmiku - przechodniów. Nie dość, ze jeździł pojazdem z uszkodzonymi (delikatnie mówiąc) drzwiami, to jeszcze nie upewniał się przy ruszaniu, że drzwi się zamknęły.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 03 gru 2013, 20:27

Oczywiście, dlatego kierowcy nie rozumiem. Popsuć się może wszystko i zawsze, ale nie z każdą awarią można próbować dokończyć półkurs.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ