Strona 165 z 246

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 26 sty 2016, 20:53
autor: Łukasz
Za chwilę będzie tam osiedle, biurowiec i nie tylko. Poza tym 402 nie narzeka na nadmiar pasażerów, zwłaszcza poza szczytem. Jeśli będzie konieczna separacja potoku z Marysina, to pewnie się to stanie, ale do tego pewnie minie z 10 lat.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 26 sty 2016, 22:13
autor: MichalJ
Baaaardzo długo wszystko czerwone na kierunkach NS starannie omijało przystanki przy Trasie Łazienkowskiej. C to robi do dziś. :)

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 29 sty 2016, 21:20
autor: KwZ
No tak, ale pytanie jest, czy Tor Stegny to w ogóle punkt przesiadkowy. Czy też może, przy silnych relacjach skrętnych potok może być przejęty przez nie. Przykładowo, zamiast przesiadać się W --> N, łapać na Warneńskiej 166/503, a odwrotnie E --> S jechać od razu 148.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 29 sty 2016, 21:41
autor: Poc Vocem
Tor Stegny jako punkt przesiadkowy jest do dupy, bo jest zbyt rozległy, więc nikt z niego korzystał w ten sposób nie będzie.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 29 sty 2016, 23:56
autor: pawcio
Witosa mniejsze nie jest a działa.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 30 sty 2016, 0:07
autor: Poc Vocem
Witosa to jest smutna konieczność, obawiam się. Tam trzeba przez jezdnie na raty przechodzić... Po prostu nie ma jak w sposób komfortowy przesiąść się na autobusy na Gocław. I trzeba pamiętać, że na przystanku Witosa jest jeszcze 119 i 168. To zawsze lepiej wygląda niż poopóźniane i nieregularne 148 i 402, więc ludzie wolą tam ryzykować.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 30 sty 2016, 0:09
autor: pawcio
Ja twierdzę że 148 powinno skręcać tam a nie w Sobieskiego.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 30 sty 2016, 0:12
autor: Georg
pawcio pisze:Ja twierdzę że 148 powinno skręcać tam a nie w Sobieskiego.
Tzn. jak miałoby jechać?

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 30 sty 2016, 0:14
autor: Poc Vocem
Jak 185 zapewne. I miałoby to więcej sensu.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 30 sty 2016, 1:01
autor: TGM
Chyba sobie kpicie. Zupełnie bez sensu. Całkowite odcięcie Sobieskiego przy Czarnomorskiej od Wisłostrady czy wjazdu w Dolinę (zostaje genialne 195). Dublowanie 185 i 187 (tak, tego zatłoczonego 187 co to likwidować chcieli :P). Kierowanie przez okolicę gdzie z jednej strony są jakieś domki, cmentarz, klasztor zamiast tam, gdzie z każdej strony są bloki. Genialne...

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 30 sty 2016, 8:43
autor: pawcio
Dla Sobieskiego to problem ale dla 148 wyszłoby to na zdrowie.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 30 sty 2016, 9:19
autor: Georg
TGM pisze:Chyba sobie kpicie. Zupełnie bez sensu. Całkowite odcięcie Sobieskiego przy Czarnomorskiej od Wisłostrady czy wjazdu w Dolinę (zostaje genialne 195). Dublowanie 185 i 187 (tak, tego zatłoczonego 187 co to likwidować chcieli :P). Kierowanie przez okolicę gdzie z jednej strony są jakieś domki, cmentarz, klasztor zamiast tam, gdzie z każdej strony są bloki. Genialne...
Myślałem, że jeśli 148 miałoby wg. pomysłu Pawcia jechać Czerniakowską, to zamiast czegoś z pary 185 i 187. Wadą tego pomysłu jest to, że jeśli jedyną linią łączącą Sobieskiego i Dol. Służewiecką będzie 195, to są marne szanse na jego likwidację w przyszłości (zawsze będzie mógł paść argument, że ZTM zabiera ludziom JEDYNĄ linię na Ursynów.

Dodano po 38 sekundach:
pawcio pisze:Dla Sobieskiego to problem ale dla 148 wyszłoby to na zdrowie.
A problemem 148 nie jest za długa trasa?

Zmiany od lutego 2016

: 12 lut 2016, 14:21
autor: Pawel_
W czym tkwi problem na linii 131? Zapieprza to co pięć czy tam sześć minut w szczycie, co siedem i pół poza szczytem, a po godzinie 20 - aż do godziny 22 - jeździ co dziesięć minut, a wy nadal widzicie problem.. :roll:

Zmiany od lutego 2016

: 12 lut 2016, 14:30
autor: Domas
Pawel_ pisze:W czym tkwi problem na linii 131? Zapieprza to co pięć czy tam sześć minut w szczycie, co siedem i pół poza szczytem, a po godzinie 20 - aż do godziny 22 - jeździ co dziesięć minut, a wy nadal widzicie problem.. :roll:
I to jest nadal za mało, na to wychodzi. Mieszkasz w Warszawie, miasto się rozwija, potrzeb przewozowych jest coraz więcej, a nie coraz mniej.

Zmiany od lutego 2016

: 12 lut 2016, 14:42
autor: Poc Vocem
Problem jest w szczycie B, którego nie ma i do autobusu nie da się już na Politechnice (w kier. Sadyby) wsiąść. Do tego około 7:30 przydałyby się ze dwa dodatkowe kursy. Za to w międzyszczycie (ale bardzo krótkim, od 10:30 do 15) 7,5-minutowa częstotliwość wydaje się nieco przesadna, ale nie odbiega to od ogólnomiejskich międzyszczytowych napełnień.