Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
Skoro literą A na opublikowanym na stronie Radzymina rozkładzie 738 oznaczono kursy do Wschodniego, to dokąd są pozostałe?
Może do Wileńskiego, bo gdzie indziej?
A i jeszcze dodam informację, które widziałem podane a FB przez Burmistrza Radzymina w komentarzach tutaj:
Linia nocna i ekspresowa do Radzymina:
A i jeszcze dodam informację, które widziałem podane a FB przez Burmistrza Radzymina w komentarzach tutaj:
Linia nocna i ekspresowa do Radzymina:
Przeniesienie pętli 738 w rejon budowanego obecnie ronda na styku starej obwodnicy Radzymina i drogi wojewódzkiej nr 635 (ul. Wołomińska):Do końca 2019 jeździ linia N. Ale po tym okresie całotygodniowa linia nocna ZTM jest w naszym zasięgu tak jak linia ekspresowa do metra Trocka.
Linia ekspresowa ma szanse powstać pod koniec 2019 roku z Radzymina do mera Trocka wraz z uruchomieniem metra na Targówku
Wcześniej widziałem informacje, że ma w tym rejonie powstać parking P&R (wykorzystana ma być do tego jedna z jezdni starej obwodnicy Radzymina na północ od nowego ronda).Autobus po zmianie wciąż będzie jeździł Słowackiego tyle ze pętla będzie kilkaset metrów dalej na skrzyżowaniu obecnej obwodnicy i Wołomińskiej.
(...)za kilkanaście tygodni ulica Słowackiego będzie połączona ze stara obwodnica i będzie nią można dojechać do ulicy Wołomińskiej. Autobus ruszy z nowego ronda na Wołomińskiej dalej stara obwodnica, Słowackiego i dalej jak teraz.
- TranslatorPS
- Posty: 654
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
kveld pisze:Skoro literą A na opublikowanym na stronie Radzymina rozkładzie 738 oznaczono kursy do Wschodniego, to dokąd są pozostałe?
Nie, BusMan tak nie działa. Najprawdopodobniej są to kursy do innego słupka na Wschodnim niż podstawowa trasa, tylko nie zostało to opisane jak należy (a właściwie to ZTM w BusManie ma na to olewkę, bo potem i tak się w TeeRze kasuje oznaczenia dla takich wariantów - z reguły).Crusier pisze:Może do Wileńskiego, bo gdzie indziej?
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Będą przebieranki 140/738 więc i słupki na Wschodnim czasami będą inne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mieszkańcy, delikatnie mówiąc, nie są zachwyceni zmniejszeniem liczby kursów do Czarnej Strugi z 61 do 49:
L33 nie pomaga, bo przyjeżdża parę minut po 140.
Opinie do poczytania tutaj: https://www.facebook.com/groups/forumMa ... 634619308/
L33 nie pomaga, bo przyjeżdża parę minut po 140.
- L40 nie zatrzyma się na żadnym przystanku w Kobyłce, bo Kobyłka nie chciała dopłacić do tej linii
- Zmiana trasy L45 w Słupnie
Informacja o P&R i nowych przystankach, które maja zostać zbudowane w Radzyminie:
Źródło: https://www.facebook.com/burmistrzradzy ... 53/?type=3Gmina Radzymin otrzyma ponad 2,7 mln dofinansowania do budowy 2 parkingów Parkuj i Jedź.
Parkingi będą realizowane w dwóch lokalizacjach – na jednej z nitek starej obwodnicy od ulicy Słowackiego do ul. Wołomińskiej z pętlą autobusową przy ul. Wołomińskiej oraz na lące za kolegiatą, gdzie poza parkingami również powstaną 2 perony autobusowe tak aby autobusy mogły kończyć tu swoją trasę.
Na P+R Słowackiego powstaną 163 miejsca dla samochodów osobowych w tym jedno miejsce do ładowania samochodów elektrycznych, 7 dla samochodów osobowych osób niepełnosprawnych oraz 104 stanowiska dla rowerów
Na P+R przy ul. POW powstanie 61 miejsc dla samochodów osobowych w tym 4 dla samochodów osób niepełnosprawnych oraz 50 miejsc dla rowerów
http://ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=11465&l=1
Zmiany w funkcjonowaniu linii L43 i L44 w Zielonce
od 18.07.2018 (środa)
(...)
Na wniosek Gminy Zielonka od dnia 18 lipca 2018 r. od początku kursowania linii dziennych do dnia 31 sierpnia 2018 r. do końca kursowania linii dziennych zawiesza się kursowanie linii L44.
Czyżby miasto Zielonka wprowadzało oszczędności bo stwierdziło iż L44 prawie nikogo nie wozi od czasu zakończenia pracy szkół?
Od środy 28.11 autobusy 240 w kierunku Marek pojadą Trasa Toruńską i Piłsudskiego zamiast normalną trasą. W kierunku przeciwnym bez zmian. Powodem jest przebudowa ulicy Sosnowej i Kościuszki w Markach.
http://www.marki.pl/aktualnosc-6885-sos ... ny_w_ruchu
http://www.marki.pl/aktualnosc-6885-sos ... ny_w_ruchu
Na początku kwietnia mają się zmienić trasy linii L jeżdżących przez Marki, obecnie trwa budowa przystanków
źródło: https://www.facebook.com/markiwlaczsie/ ... 619592368/
źródło: https://www.facebook.com/markiwlaczsie/ ... 619592368/
Zmiany w Markach mają być od najbliższego poniedziałku: https://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2407&c=100&l=1
Czyli trochę nie wyszło z tym zapowiadanym początkiem kwietnia
Czyli trochę nie wyszło z tym zapowiadanym początkiem kwietnia
Szkoda, że L33 nie dojedzie do cmentarza - bo, o ile dobrze rozumiem, nie ma żadnych dodatkowych przystanków na pętli ulicznej przez Okólną.
Przystanki są takie:
grafika stąd: http://www.marki.pl/aktualnosc-7358-now ... ione_trasy
Trochę nie wiem na ile linia jeżdżąca co 2h którą można dojechać najwyżej spod Biedronki na Bandurskiego do skrzyżowania Słonecznej z Piłsudskiego, czyli niecałe 1.5 km (bo dalej to można jechać liniami zwykłymi) ma sens dla mieszkańców Marek, no ale ok
A no faktycznie przystanek po drodze na kółeczku L33 jest. Chociaż mogli przynajmniej nie przesuwać przystanku końcowego spod ratusza - niby Bandurskiego nie jest aż tak daleko od przystanku Rejtana, ale przyjemniej by było jadąc od Warszawy złapać autobus stojący na przystanku w drugą stronę, niż w biegu łapać go jadącego przy Pustelniku albo iść dalszy dystans (poza tym Marki-Ratusz na wyświetlaczu jest jednak klarowniejsze niż Marki-Bandurskiego I). Druga rzecz jest taka, że w komunikacie ZTM specjalnie rozróżniono linie na kierunki, by w kierunku północnym autobusy mogły teleportować się z Okólnej do Norwida.
Zresztą ten ratusz w nazwie przystanku mi tak nie leży. W obrębie Warszawy ratusze są dzielnic, a w Izabelinie jest na przykład Urząd Gminy i chyba ładniej by było ponazywać przystanki w obrębie aglomeracji bardziej dostosowanymi nazwami, tym bardziej, że nie jestem sobie w stanie skojarzyć takiej sytuacji w obrębie aglomeracji warszawskiej, ale na przykład miasto Zgierz nie jest siedzibą gminy miejsko-wiejskiej Zgierz, tylko własnej gminy miejskiej i wiejskiej gminy Zgierz, stąd urzędy są dwa (na szczęście blisko siebie) plus jeszcze starostwo powiatowe - i zgaduj, o który chodzi pod nazwą "ratusz".
Zresztą ten ratusz w nazwie przystanku mi tak nie leży. W obrębie Warszawy ratusze są dzielnic, a w Izabelinie jest na przykład Urząd Gminy i chyba ładniej by było ponazywać przystanki w obrębie aglomeracji bardziej dostosowanymi nazwami, tym bardziej, że nie jestem sobie w stanie skojarzyć takiej sytuacji w obrębie aglomeracji warszawskiej, ale na przykład miasto Zgierz nie jest siedzibą gminy miejsko-wiejskiej Zgierz, tylko własnej gminy miejskiej i wiejskiej gminy Zgierz, stąd urzędy są dwa (na szczęście blisko siebie) plus jeszcze starostwo powiatowe - i zgaduj, o który chodzi pod nazwą "ratusz".
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jak dobrze widzę, autobusy wrócą na dawną końcówkę linii 805 przy pętli "Marki-FOC".