Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 cze 2016, 22:57

Dokładnie, w dodatku ciągle zawierał umowy krótkoterminowe na te same wozy za stawkę taką, że nie wiele więcej sobie zażyczył ostatnio Grodzio za nówki z wieloma innymi wymaganiami. A potem mają miejsce takie sytuacje, jak ostatnio, gdy kierowca po zwróceniu uwagi przez pasażera na temat luźno zwisającej poręczy przymocowanej do drzwi zwyczajnie ją wymontował i wsadził sobie do kabiny. Ale najważniejsze dla organizatora, żeby koniecznie wóz był w nowym malowaniu i z nową tapicerką siedzeń. Pasażer się od razu lepiej poczuje. :-?

piorunus
Posty: 255
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 08 cze 2016, 10:16

ashir pisze:Dokładnie, w dodatku ciągle zawierał umowy krótkoterminowe na te same wozy za stawkę taką, że nie wiele więcej sobie zażyczył ostatnio Grodzio za nówki z wieloma innymi wymaganiami.
Porównujesz nieporównywalne z nieporównywalnym.
marko80 pisze:MPK Radom to żaden powód do naśladowania. Tego przewoźnika nie stać na nowe wozy.
Jak w stawce za wzkm nie ma uwzględnionych wydatków inwestycyjnych to nic dziwnego.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 08 cze 2016, 17:26

piorunus pisze:
zxcvbnm pisze:EEC - Jako tako sobie radzą
Tak radzą, że przegrali z Arrivą przez marżę. Wniosek wydaje się być oczywisty.
A z kilkumiesięcznych wozów już cieknie. ;)

piorunus
Posty: 255
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 08 cze 2016, 19:26

Domas pisze:A z kilkumiesięcznych wozów już cieknie. ;)
Nic dziwnego skoro Kwieciński postawił w ostatniej chwili na wozy guzik warte. Pamiętajcie, ż EEC miała objąć pakiety od września ubr. A wozy pod te zadania zamówili 2 miesiące wcześniej. Także ten tego...

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 cze 2016, 19:30

A w ogóle to te 2 ostatnie Sancity (A292 i A296) dotarły czy nie? :P

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 08 cze 2016, 22:05

No to widzę niezłe kwiatki z tym EEC... Eksploatują oni jeszcze tą jedną sztukę Libero?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 cze 2016, 22:10

zxcvbnm pisze:No to widzę niezłe kwiatki z tym EEC... Eksploatują oni jeszcze tą jedną sztukę Libero?
A eksploatowali w ogóle? :P

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 08 cze 2016, 22:14

Zacznie się WKD, to pójdzie w ruch cała zastępcza flota. :P
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 cze 2016, 22:17

Tyrystor pisze:Czy to takie nowe? Connex. To już było. Tyle, że utrzymywać będzie ITS, więc wozy nam zdziadzieją po sześciu latach. A potem zaczną się palić. Jak w 2008.
Przecież to nie wina ITSu jako takiego, tylko kasy, a raczej jej braku. Działa tu taki mechanizm: wygrywa się przetarg najbardziej konkurencyjną (czyt. najniższą) stawką, a potem się oszczędza na wszystkim, wprowadza się limity wydatków itp. I tak jest nie tylko w transnsporcie, ale w wielu innych branżach też. Czy wygrałby ten czy inny ajent, nie miałoby to znaczenia.

Awatar użytkownika
5690
Posty: 729
Rejestracja: 26 sie 2007, 22:44
Lokalizacja: Warszawa/Ursus

Post autor: 5690 » 08 cze 2016, 22:30

ashir pisze:
zxcvbnm pisze:No to widzę niezłe kwiatki z tym EEC... Eksploatują oni jeszcze tą jedną sztukę Libero?
A eksploatowali w ogóle? :P
Pojechał gdzieś w Polskę , B.B-Trans Trzęsówka
#5690 07.11.1997-10.09.2013

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 09 cze 2016, 4:47

Niby z Mobilisem jest lepiej odkąd nie ma solinek? Lol, w zeszłym tygodniu ze trzy razy jechałem A082, który przy ruszaniu wydawał dźwięki, jakby silnik miał wyskoczyć z wieży przez drzwiczki do środka pojazdu, a szarpało przy tym gorzej, niż w solinie przy zmianie biegów. Do tego w kilkunastu wozach zdarzają się latające siedzenia przykręcone jedną śrubką, normą są drzwi sterczące na zewnątrz, gdy powinny być zamknięte (a widziałem też całkiem wyłamane z prowadnic), a na to wszystko dochodzą notorycznie niedziałające lub spaprane wyświetlacze wewnętrzne. Sory, Mobilis to złom, może z zewnątrz nie zapuścili wozów tak jak Connex, ale na tę chwilę to z mojego pasażerskiego punktu widzenia wygląda niczym w PKSie - jeździmy po taniości, jak coś pierdolnie i będą ofiary w ludziach to dopiero się będziem martwili.


1251
Posty: 134
Rejestracja: 28 lis 2008, 11:59
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: 1251 » 09 cze 2016, 12:47

Mercedesy piękne , ale Solarisy porażka (wielki dziury po bokach autobusu jako wentylacja silnika)

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 09 cze 2016, 14:23

Szkoda, że nie zrobili zdjęcia czegoś co najbardziej mnie interesuje - układu wnętrza w Solarisach. Czy będzie taki: http://www.pkm.czechowice-dziedzice.pl/ ... 2_09-4.jpg czy po staremu (Alpino) ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 09 cze 2016, 14:24

zxcvbnm pisze:Szkoda, że nie zrobili zdjęcia czegoś co najbardziej mnie interesuje - układu wnętrza w Solarisach. Czy będzie taki: http://www.pkm.czechowice-dziedzice.pl/ ... 2_09-4.jpg czy po staremu (Alpino) ?
Taki jak pokazałeś, bo to 8.9, a nie 8.6.

ODPOWIEDZ