Ale to daje nadzieję na cichą pracę silnika i co najważniejsze mniejsze prawdopodobieństwo samozapłonu1251 pisze:Mercedesy piękne , ale Solarisy porażka (wielki dziury po bokach autobusu jako wentylacja silnika)
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
OK. To się cieszę Bo to, pomimo tego, że z tyłu wysoko, to jednak jest bardziej przestronne niż aktualne.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Poczekaj aż wstawią nasze wielki kasowniki i biletomat..zxcvbnm pisze:OK. To się cieszę Bo to, pomimo tego, że z tyłu wysoko, to jednak jest bardziej przestronne niż aktualne.
- Twmastersky
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Zdjęcie wnętrza Alpino pojawiło się na Facebooku ZTM'u.
Kasowniki i Biletomaty są już zamontowane.reserved pisze:Poczekaj aż wstawią nasze wielki kasowniki i biletomat..zxcvbnm pisze:OK. To się cieszę Bo to, pomimo tego, że z tyłu wysoko, to jednak jest bardziej przestronne niż aktualne.
Dziękuję za udostępnienie zdjęcia Generalnie wygląda na większą ilość miejsc siedzących i likwidację 4 z tyłu - zjawisko kolidowania nóg zredukowane.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Mogliby napisać czy te 100 nowych autobusów oznacza, że na mieście będzie o 100 wozów więcej, jakieś nowe linie/zwiększenie częstotliwości, czy tylko zastąpienie tymi nowymi starych wozów.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
A biletomat gdzie będzie?
Strasznie wąskie to przejście...
Strasznie wąskie to przejście...
- Twmastersky
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Biletomat znajduje się tam gdzie w Conecto, wąskie bo Alpino ma mieścić się na krętych wąskich ulicach.
A nie można po prostu usunąć jednego rzędu siedzeń, żeby można było się po ludzku przemieszczać po autobusie?
- Twmastersky
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Wtedy nie spełniał by warunków przetargu, myślę że te pojedyńcze szerokie siedzenia po jednej stronie sprawę by rozwiązały
Jeżeli chodzi o krótką 50, to głównie zastąpi, to co już jeździ pod kontrolą Mobilisu.TGM pisze:Mogliby napisać czy te 100 nowych autobusów oznacza, że na mieście będzie o 100 wozów więcej, jakieś nowe linie/zwiększenie częstotliwości, czy tylko zastąpienie tymi nowymi starych wozów.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Długie przejmie pewnie też brygady od przewoźników, którzy wzięli je od ITSu (w końcu teraz jeździ ich tylko 15, a wcześniej 50).zxcvbnm pisze:Jeżeli chodzi o krótką 50, to głównie zastąpi, to co już jeździ pod kontrolą Mobilisu.TGM pisze:Mogliby napisać czy te 100 nowych autobusów oznacza, że na mieście będzie o 100 wozów więcej, jakieś nowe linie/zwiększenie częstotliwości, czy tylko zastąpienie tymi nowymi starych wozów.
- Twmastersky
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
ZTM raczej dostosuje obsługę według umiejscowienia zajezdni UrsusMilosnikKomunikacji pisze:Długie przejmie pewnie też brygady od przewoźników, którzy wzięli je od ITSu (w końcu teraz jeździ ich tylko 15, a wcześniej 50).zxcvbnm pisze: Jeżeli chodzi o krótką 50, to głównie zastąpi, to co już jeździ pod kontrolą Mobilisu.
A dlaczego to miałby robić?Twmastersky pisze:ZTM raczej dostosuje obsługę według umiejscowienia zajezdni Ursus
- Twmastersky
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Gdy zamkneli Utratę takie zmiany były więc być może zastosuje to również w tym przypadku, wyobrażasz sobie wyjazdy Mobilisu na np.511ashir pisze:A dlaczego to miałby robić?Twmastersky pisze:ZTM raczej dostosuje obsługę według umiejscowienia zajezdni Ursus
To że zgodnie z możliwościami kilka brygad zmieniono Mobilisowi na bliższe w dojazdach i zjazdach to nie znaczy, że tak zrobiono ze wszystkimi brygadami, to chyba jest jasne? I zwłaszcza w przypadku midików nikt nie będzie szedł na rękę ajentowi, gdyż one są potrzebne zazwyczaj na peryferiach Warszawy, w różnych częściach miasta. Tak samo jak EEC ma bardzo zróżnicowany zestaw linii, a bazę na Dw. Zachodnim i pod nosem ma tylko jedną linię (a pierwotnie żadnej miała nie być) i też musi sobie dawać radę.Twmastersky pisze:Gdy zamkneli Utratę takie zmiany były więc być może zastosuje to również w tym przypadku, wyobrażasz sobie wyjazdy Mobilisu na np.511