Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 09 cze 2016, 14:27

OK. To się cieszę :D Bo to, pomimo tego, że z tyłu wysoko, to jednak jest bardziej przestronne niż aktualne.
1251 pisze:Mercedesy piękne , ale Solarisy porażka (wielki dziury po bokach autobusu jako wentylacja silnika)
Ale to daje nadzieję na cichą pracę silnika i co najważniejsze mniejsze prawdopodobieństwo samozapłonu :D
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 cze 2016, 15:24

zxcvbnm pisze:OK. To się cieszę :D Bo to, pomimo tego, że z tyłu wysoko, to jednak jest bardziej przestronne niż aktualne.
Poczekaj aż wstawią nasze wielki kasowniki i biletomat..

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 09 cze 2016, 15:31

Zdjęcie wnętrza Alpino pojawiło się na Facebooku ZTM'u.
reserved pisze:
zxcvbnm pisze:OK. To się cieszę :D Bo to, pomimo tego, że z tyłu wysoko, to jednak jest bardziej przestronne niż aktualne.
Poczekaj aż wstawią nasze wielki kasowniki i biletomat..
Kasowniki i Biletomaty są już zamontowane.
Załączniki
FB_IMG_1465477148129.jpg
Obrazek

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 09 cze 2016, 15:36

Dziękuję za udostępnienie zdjęcia :D Generalnie wygląda na większą ilość miejsc siedzących i likwidację 4 z tyłu - zjawisko kolidowania nóg zredukowane.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 09 cze 2016, 15:39

Mogliby napisać czy te 100 nowych autobusów oznacza, że na mieście będzie o 100 wozów więcej, jakieś nowe linie/zwiększenie częstotliwości, czy tylko zastąpienie tymi nowymi starych wozów.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 cze 2016, 15:41

A biletomat gdzie będzie?

Strasznie wąskie to przejście...

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 09 cze 2016, 15:48

Biletomat znajduje się tam gdzie w Conecto, wąskie bo Alpino ma mieścić się na krętych wąskich ulicach.
Obrazek

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 cze 2016, 16:27

A nie można po prostu usunąć jednego rzędu siedzeń, żeby można było się po ludzku przemieszczać po autobusie?

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 09 cze 2016, 16:35

Wtedy nie spełniał by warunków przetargu, myślę że te pojedyńcze szerokie siedzenia po jednej stronie sprawę by rozwiązały
Obrazek

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 09 cze 2016, 16:48

TGM pisze:Mogliby napisać czy te 100 nowych autobusów oznacza, że na mieście będzie o 100 wozów więcej, jakieś nowe linie/zwiększenie częstotliwości, czy tylko zastąpienie tymi nowymi starych wozów.
Jeżeli chodzi o krótką 50, to głównie zastąpi, to co już jeździ pod kontrolą Mobilisu.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 09 cze 2016, 17:11

zxcvbnm pisze:
TGM pisze:Mogliby napisać czy te 100 nowych autobusów oznacza, że na mieście będzie o 100 wozów więcej, jakieś nowe linie/zwiększenie częstotliwości, czy tylko zastąpienie tymi nowymi starych wozów.
Jeżeli chodzi o krótką 50, to głównie zastąpi, to co już jeździ pod kontrolą Mobilisu.
Długie przejmie pewnie też brygady od przewoźników, którzy wzięli je od ITSu (w końcu teraz jeździ ich tylko 15, a wcześniej 50).

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 09 cze 2016, 17:21

MilosnikKomunikacji pisze:
zxcvbnm pisze: Jeżeli chodzi o krótką 50, to głównie zastąpi, to co już jeździ pod kontrolą Mobilisu.
Długie przejmie pewnie też brygady od przewoźników, którzy wzięli je od ITSu (w końcu teraz jeździ ich tylko 15, a wcześniej 50).
ZTM raczej dostosuje obsługę według umiejscowienia zajezdni Ursus
Obrazek

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 cze 2016, 17:27

Twmastersky pisze:ZTM raczej dostosuje obsługę według umiejscowienia zajezdni Ursus
A dlaczego to miałby robić?

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 09 cze 2016, 18:23

ashir pisze:
Twmastersky pisze:ZTM raczej dostosuje obsługę według umiejscowienia zajezdni Ursus
A dlaczego to miałby robić?
Gdy zamkneli Utratę takie zmiany były więc być może zastosuje to również w tym przypadku, wyobrażasz sobie wyjazdy Mobilisu na np.511
Obrazek

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 cze 2016, 18:30

Twmastersky pisze:Gdy zamkneli Utratę takie zmiany były więc być może zastosuje to również w tym przypadku, wyobrażasz sobie wyjazdy Mobilisu na np.511
To że zgodnie z możliwościami kilka brygad zmieniono Mobilisowi na bliższe w dojazdach i zjazdach to nie znaczy, że tak zrobiono ze wszystkimi brygadami, to chyba jest jasne? I zwłaszcza w przypadku midików nikt nie będzie szedł na rękę ajentowi, gdyż one są potrzebne zazwyczaj na peryferiach Warszawy, w różnych częściach miasta. Tak samo jak EEC ma bardzo zróżnicowany zestaw linii, a bazę na Dw. Zachodnim i pod nosem ma tylko jedną linię (a pierwotnie żadnej miała nie być) i też musi sobie dawać radę. ;)

ODPOWIEDZ