Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5303
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 15 lut 2016, 16:28

pawcio pisze:Sugerowanie że 185 dowodzi do M2 powinno być karane trzykrotną przesiadką tamże po uprzednim przestrzeleniu obu kolan.
Cokolwiek co jeździ co 15 minut lub rzadziej nie powinno być do przesiadek liczone. A trasa 185 do przesiadek bardzo się jednak nadaje.

Wniosek: częstotliwość 185 powinna być dużo większa :idea: .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 lut 2016, 17:24

KwZ pisze:180 tak bardzo Patelnia czy M1...
Nie każdy musi mieć dojazd do świętego ZP Centrum. Trakt Królewski to jest bardzo dobra lokalizacja. Dojazd do metra też jest.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 15 lut 2016, 17:32

180 jako dojazd do M1?!
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 lut 2016, 17:34

Do metra.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 15 lut 2016, 17:48

Za co jak za co, ale za pomysły dowożenia Czerniakowskiej do metra przy użyciu 180, to bany powinny lecieć...

Zresztą co ja się będę męczył, po prostu sparafrazuję mojego ulubionego polityka:
My, Dolny Mokotów, nie jesteśmy kozłem ofiarnym Warszawy. Na pewno nie jesteśmy dzielnicą, którą można pokazywać palcem i karcić. Zamiast ograniczać nam komunikację, Warszawa powinna znaleźć rozwiązanie dla rosnącego w siłę bajzlu i reformofobii.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 lut 2016, 17:53

Ja tylko uważam, że nie każde miejsce w Warszawie musi mieć bezpośrednie połączenie do ZP Centrum.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 15 lut 2016, 18:00

Proponuję kształtowanie wydajnej komunikacji zacząć od zabrania takiego dojazdu Ochocie. W końcu to jest tak daleko, że nie potrzeba jej bezpośredniego dojazdu do centrum.

Widzisz teraz absurdalność swoich pomysłów? Ochota, Wola, Mokotów, stara Praga, Gocław czy Żoliborz leżą w na tyle bezpośredniej bliskości centrum, że taki dojazd nie tylko mieć powinny, ale wręcz muszą. Jakiekolwiek ograniczenia tego dojazdu oznaczają bowiem, że szybciej jest dostać się na patelnię pieszo niż korzystając z komunikacji.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 lut 2016, 18:16

Kiedyś mnie tu rugali, gdy mówiłem jak ważna jest Patelnia. Podobno nic tam nie ma. Nie dogodzisz.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 15 lut 2016, 18:19

Sama Patelnia nie znaczy wiele, ale jak się pominie i Patelnię, i WC, i Metro Politechnika, to nic dobrego z tego wyjść nie może.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 lut 2016, 18:31

Ja tylko uważam, że nie każde miejsce w Warszawie musi mieć bezpośrednie połączenie do ZP Centrum.
Zgadzam się, nie każde. Ale rozmawiamy o odcinku, na którym linia co 5 minut wypełnia się praktycznie do pełna. Widzisz różnicę?
Proponuję kształtowanie wydajnej komunikacji zacząć od zabrania takiego dojazdu Ochocie.
521, cicho :P ;)

Nehru będzie doprowadzona do jezdni bocznej Trasy Siekierkowskiej? Dla 168 lub 119 jak znalazł.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 lut 2016, 18:33

KwZ pisze:
Ja tylko uważam, że nie każde miejsce w Warszawie musi mieć bezpośrednie połączenie do ZP Centrum.
Zgadzam się, nie każde. Ale rozmawiamy o odcinku, na którym linia co 5 minut wypełnia się praktycznie do pełna. Widzisz różnicę?
Tak.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 15 lut 2016, 18:53

KwZ pisze:Nehru będzie doprowadzona do jezdni bocznej Trasy Siekierkowskiej? Dla 168 lub 119 jak znalazł.
Nie do jezdni bocznej, tylko będzie wybudowana Czerniakowska-bis do tego skrzyżowania TS x Wolicka pośrodku niczego. Co więcej będzie w standardzie 2x2.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 15 lut 2016, 19:14

Przyznaję się bez bicia, że mocne 187 z Wilanowa do Politechniki i także mocne 131 do Nehru podobają mi się.
Obrazek

5556
Posty: 2591
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 15 lut 2016, 19:57

TGM pisze:
pawcio pisze:Sugerowanie że 185 dowodzi do M2 powinno być karane trzykrotną przesiadką tamże po uprzednim przestrzeleniu obu kolan.
Cokolwiek co jeździ co 15 minut lub rzadziej nie powinno być do przesiadek liczone. A trasa 185 do przesiadek bardzo się jednak nadaje.

Wniosek: częstotliwość 185 powinna być dużo większa :idea: .
Tak. 185 to bardzo dobra linia do przesiadek. Szczególnie Most Gdański i Most Poniatowskiego. Przystanek MCNK w tunelu niestety zniechęcił do przesiadek, brakuje też dogodnej przesiadki przy trasie WZ... Częstotliwość 185 bardziej może też doskwierać w kierunku południowym, bo o ile gdy jest ciepło to można i poczekać przy Wisłostradzie ale w zimie/mrozie i wietrze to już nic przyjemnego. Nie ulega jednak wątpliwości, że dzięki przesiadkom przy Wiśle można sprawnie chociażby dojechać w różne części Pragi... Teraz brakuje czynnych przystanków w zespole Torwar na Trasie Łazienkowskiej - po ich ponownym uruchomieniu zdecydowanie skróciłbym 187 od strony Ursusa do Dw.Zachodniego. Na trasie Łazienkowskiej do Torwaru jest zbyteczne, a od Torwaru byłoby już 185 podbite w szczycie do 10 lub 12 minut - Zaruskiego (nawiasem mówiąc nie zauważyłem by również tam znacznie się zapełniało) więc mogłoby przesiadać się na Torwarze...). Jeszcze większym wg mnie muchowozem na Sielcach jest 159 - wiem coś na Pięknej musi być, ale czy to musi być ciągnięte z jednej strony na Siekierki a z drugiej strony do Blue City??? Ja pokombinowałbym ze 108... Wycofałbym z Placu Trzech Krzyży i puściłbym Myśliwiecką do góry ( wtedy przesiadka przy Pięknej lub Pl.Konstytucji) tylko pytanie dokąd? Pl.Zawiszy czy Rondo Daszyńskiego? A co z drugą końcówką? Może Chełmska? (wtedy coś w zastępstwie na dotychczasowej trasie) kierbedzia (co ze 107?) lub Siekierki-Sanktuarium (co ze 167?)
Ps. Czy ktoś wie (szczerze i obiektywnie) jakie wykorzystanie jest 107 i 108?
185 - najlepsza linia w mieście!

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 lut 2016, 20:00

Pawcio pisze:Sugerowanie że 185 dowodzi do M2 powinno być karane trzykrotną przesiadką tamże po uprzednim przestrzeleniu obu kolan.
A widzisz, w moich pomysłach 185 powinno jeździć obsługując Powiśle (i zahaczając o M CNK). Np. po trasie: Myśliwiecka - Rozbrat - PKP Powiśle - Jaracza - Wybrzeże Kościuszkowskie - Zajęcza - BUW - Mariensztat - Wisłostrada. Tak wiem, parkowanie na Jaracza byłoby do likwidacji...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ