Strona 169 z 246

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 16:28
autor: TGM
pawcio pisze:Sugerowanie że 185 dowodzi do M2 powinno być karane trzykrotną przesiadką tamże po uprzednim przestrzeleniu obu kolan.
Cokolwiek co jeździ co 15 minut lub rzadziej nie powinno być do przesiadek liczone. A trasa 185 do przesiadek bardzo się jednak nadaje.

Wniosek: częstotliwość 185 powinna być dużo większa :idea: .

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 17:24
autor: reserved
KwZ pisze:180 tak bardzo Patelnia czy M1...
Nie każdy musi mieć dojazd do świętego ZP Centrum. Trakt Królewski to jest bardzo dobra lokalizacja. Dojazd do metra też jest.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 17:32
autor: Dantte
180 jako dojazd do M1?!

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 17:34
autor: reserved
Do metra.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 17:48
autor: Poc Vocem
Za co jak za co, ale za pomysły dowożenia Czerniakowskiej do metra przy użyciu 180, to bany powinny lecieć...

Zresztą co ja się będę męczył, po prostu sparafrazuję mojego ulubionego polityka:
My, Dolny Mokotów, nie jesteśmy kozłem ofiarnym Warszawy. Na pewno nie jesteśmy dzielnicą, którą można pokazywać palcem i karcić. Zamiast ograniczać nam komunikację, Warszawa powinna znaleźć rozwiązanie dla rosnącego w siłę bajzlu i reformofobii.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 17:53
autor: reserved
Ja tylko uważam, że nie każde miejsce w Warszawie musi mieć bezpośrednie połączenie do ZP Centrum.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 18:00
autor: Poc Vocem
Proponuję kształtowanie wydajnej komunikacji zacząć od zabrania takiego dojazdu Ochocie. W końcu to jest tak daleko, że nie potrzeba jej bezpośredniego dojazdu do centrum.

Widzisz teraz absurdalność swoich pomysłów? Ochota, Wola, Mokotów, stara Praga, Gocław czy Żoliborz leżą w na tyle bezpośredniej bliskości centrum, że taki dojazd nie tylko mieć powinny, ale wręcz muszą. Jakiekolwiek ograniczenia tego dojazdu oznaczają bowiem, że szybciej jest dostać się na patelnię pieszo niż korzystając z komunikacji.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 18:16
autor: reserved
Kiedyś mnie tu rugali, gdy mówiłem jak ważna jest Patelnia. Podobno nic tam nie ma. Nie dogodzisz.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 18:19
autor: MichalJ
Sama Patelnia nie znaczy wiele, ale jak się pominie i Patelnię, i WC, i Metro Politechnika, to nic dobrego z tego wyjść nie może.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 18:31
autor: KwZ
Ja tylko uważam, że nie każde miejsce w Warszawie musi mieć bezpośrednie połączenie do ZP Centrum.
Zgadzam się, nie każde. Ale rozmawiamy o odcinku, na którym linia co 5 minut wypełnia się praktycznie do pełna. Widzisz różnicę?
Proponuję kształtowanie wydajnej komunikacji zacząć od zabrania takiego dojazdu Ochocie.
521, cicho :P ;)

Nehru będzie doprowadzona do jezdni bocznej Trasy Siekierkowskiej? Dla 168 lub 119 jak znalazł.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 18:33
autor: reserved
KwZ pisze:
Ja tylko uważam, że nie każde miejsce w Warszawie musi mieć bezpośrednie połączenie do ZP Centrum.
Zgadzam się, nie każde. Ale rozmawiamy o odcinku, na którym linia co 5 minut wypełnia się praktycznie do pełna. Widzisz różnicę?
Tak.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 18:53
autor: Poc Vocem
KwZ pisze:Nehru będzie doprowadzona do jezdni bocznej Trasy Siekierkowskiej? Dla 168 lub 119 jak znalazł.
Nie do jezdni bocznej, tylko będzie wybudowana Czerniakowska-bis do tego skrzyżowania TS x Wolicka pośrodku niczego. Co więcej będzie w standardzie 2x2.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 19:14
autor: Wiliam
Przyznaję się bez bicia, że mocne 187 z Wilanowa do Politechniki i także mocne 131 do Nehru podobają mi się.

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 19:57
autor: 5556
TGM pisze:
pawcio pisze:Sugerowanie że 185 dowodzi do M2 powinno być karane trzykrotną przesiadką tamże po uprzednim przestrzeleniu obu kolan.
Cokolwiek co jeździ co 15 minut lub rzadziej nie powinno być do przesiadek liczone. A trasa 185 do przesiadek bardzo się jednak nadaje.

Wniosek: częstotliwość 185 powinna być dużo większa :idea: .
Tak. 185 to bardzo dobra linia do przesiadek. Szczególnie Most Gdański i Most Poniatowskiego. Przystanek MCNK w tunelu niestety zniechęcił do przesiadek, brakuje też dogodnej przesiadki przy trasie WZ... Częstotliwość 185 bardziej może też doskwierać w kierunku południowym, bo o ile gdy jest ciepło to można i poczekać przy Wisłostradzie ale w zimie/mrozie i wietrze to już nic przyjemnego. Nie ulega jednak wątpliwości, że dzięki przesiadkom przy Wiśle można sprawnie chociażby dojechać w różne części Pragi... Teraz brakuje czynnych przystanków w zespole Torwar na Trasie Łazienkowskiej - po ich ponownym uruchomieniu zdecydowanie skróciłbym 187 od strony Ursusa do Dw.Zachodniego. Na trasie Łazienkowskiej do Torwaru jest zbyteczne, a od Torwaru byłoby już 185 podbite w szczycie do 10 lub 12 minut - Zaruskiego (nawiasem mówiąc nie zauważyłem by również tam znacznie się zapełniało) więc mogłoby przesiadać się na Torwarze...). Jeszcze większym wg mnie muchowozem na Sielcach jest 159 - wiem coś na Pięknej musi być, ale czy to musi być ciągnięte z jednej strony na Siekierki a z drugiej strony do Blue City??? Ja pokombinowałbym ze 108... Wycofałbym z Placu Trzech Krzyży i puściłbym Myśliwiecką do góry ( wtedy przesiadka przy Pięknej lub Pl.Konstytucji) tylko pytanie dokąd? Pl.Zawiszy czy Rondo Daszyńskiego? A co z drugą końcówką? Może Chełmska? (wtedy coś w zastępstwie na dotychczasowej trasie) kierbedzia (co ze 107?) lub Siekierki-Sanktuarium (co ze 167?)
Ps. Czy ktoś wie (szczerze i obiektywnie) jakie wykorzystanie jest 107 i 108?

Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

: 15 lut 2016, 20:00
autor: KwZ
Pawcio pisze:Sugerowanie że 185 dowodzi do M2 powinno być karane trzykrotną przesiadką tamże po uprzednim przestrzeleniu obu kolan.
A widzisz, w moich pomysłach 185 powinno jeździć obsługując Powiśle (i zahaczając o M CNK). Np. po trasie: Myśliwiecka - Rozbrat - PKP Powiśle - Jaracza - Wybrzeże Kościuszkowskie - Zajęcza - BUW - Mariensztat - Wisłostrada. Tak wiem, parkowanie na Jaracza byłoby do likwidacji...