O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

Łukasz
Posty: 11017
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 gru 2012, 20:00

A rozróżnia znaczki "istnieje" i "dla każdego"?
ŁK

xavee
Posty: 114
Rejestracja: 30 mar 2012, 22:03

Post autor: xavee » 02 sty 2013, 21:36

A mnie zastanawia taka rzecz - czy między W-wą Zachodnią a Wschodnią często następuje teraz kontrola biletów [obojętnie czy w TLK/EX/IC] ?

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 03 sty 2013, 0:50

m72 pisze:
Łukasz pisze:Klimatyzacją. I ciasteczkiem. A kiedyś prędkością handlową.
Samą klimą i to nie zawsze :P
Nie ma już 8-miejscowego chłamu na Ex?
noidea

por.Arek
Posty: 246
Rejestracja: 14 lut 2011, 11:29

Post autor: por.Arek » 03 sty 2013, 11:55

MeWa pisze:O której się zajęcia kończą na uczelni raczej wiadomo. Z pracą może być różnie, ale nigdy nie będzie tak, że wszyscy będą zadowoleni... Ubóstwianym i tańszym (auto)busem też nie pojedziesz, jeśli w szczycie komunikacyjnym nie kupisz wcześniej biletu. Z prostej przyczyny: brak miejsc. Tu przynajmniej pojedziesz, tyle że drożej.
Jeszcze napisz, że "tak jest na całym świecie" :D

Awatar użytkownika
m72
(mateusz72)
Posty: 1780
Rejestracja: 17 mar 2006, 19:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: m72 » 03 sty 2013, 12:39

Adam G. pisze:Nie ma już 8-miejscowego chłamu na Ex?
Nie zdarzyło mi się.


Strasznie szkoda mi SuperBiletu i skrócenia oferty last minute...
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27562
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 sty 2013, 21:30

por.Arek pisze:
MeWa pisze:O której się zajęcia kończą na uczelni raczej wiadomo. Z pracą może być różnie, ale nigdy nie będzie tak, że wszyscy będą zadowoleni... Ubóstwianym i tańszym (auto)busem też nie pojedziesz, jeśli w szczycie komunikacyjnym nie kupisz wcześniej biletu. Z prostej przyczyny: brak miejsc. Tu przynajmniej pojedziesz, tyle że drożej.
Jeszcze napisz, że "tak jest na całym świecie" :D
Tak jest na całym świecie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 12 sty 2013, 17:31

Jakiej frekwencji można się spodziewać w jutrzejszych TLK Pobrzeże, Artus i Neptun wracających Z trójmiasta?
Naprawdę za drugi i trzeci PIC każe płacić sobie więcej z okazji jazdy naokoło? #-o
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 sty 2013, 17:53

Michał W. pisze:Naprawdę za drugi i trzeci PIC każe płacić sobie więcej z okazji jazdy naokoło?
Stawka kilometrowa, normalka. Między Radomiem a Warszawą jest to samo (planowo przez Dęblin, zamiast przez Warkę - nie wiem, kto wybiera obecnie TLK jako dojazd z Radomia do Warszawy)... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 sty 2013, 21:48

Michał W. pisze:Jakiej frekwencji można się spodziewać w jutrzejszych TLK Pobrzeże, Artus i Neptun wracających Z trójmiasta?
Spokojnej. Można sobie sprawdzić przecież, czy są miejsca przy oknach na stronie rezerwacji w razie czego.
Wczoraj Neptun wyjechał (można by rzec) ciasny miejscami z Gdańska, ale 1/4 pasażerów wysiadła w Tczewie, gdyż na odcinku Gdynia - Tczew pasażerowie posiadający bilety PR mogą jechać tym pociągiem.
Potem 1/4 w Bydzi i do Wawy spokój kompletny.

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 16 sty 2013, 17:31

Michał W. pisze:Jakiej frekwencji można się spodziewać w jutrzejszych TLK Pobrzeże, Artus i Neptun wracających Z trójmiasta?
Jechałem Pobrzeżem i jak ktoś napisał frekwencja była rzeczywiście... hmm... spokojna. W całym pociągu było raczej niewiele więcej osób niż w Astromedze, którą jechałem w piątek. O ile w ogóle było więcej.

Przewaga pociągu:
- hmm. raz na jakiś czas człowiek musi się przejechać :D
- pasował mi przyjazd na pragę płn.
- można rozprostować kości
- nie spóźnił się!
- łatwy dostęp do bagaży

Przewaga polskiego busa:
- kupowany w ostatniej chwili bilet kosztował 20zł mniej niż na pkp
- w cenie dostałem rogalika, herbatę, wodę, herbatniki i lody. W pkp kupiłem herbatę. za 6,50...
- można rozprostować kości (na dole jest dużo miejsca, jak się okazało)
- min. różnica godziny w czasie przejazdu
- boarding co godzinę

remis:
- i tu i tu trzeba korzystać ze swojego neta, ale przynajmniej w busie jest gniazdko

Podsumowując cieszę się, że e65 przestaje wyglądać jak trasa, z której można nie wrócić, a jak się wróci, to nie wiadomo z iloma godzinami opóźnienia, ale to zdecydowanie za mało, żeby na razie coś tu ugrać. Równie dobrze, do czasu pędziolino mogą zaorać to połączenie. Szkoda
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 sty 2013, 15:28

No i stało się, od 10 lutego wchodzą obowiązkowe miejscówki we wszystkich TLK.

Jestem tylko ciekawy dwóch spraw:
- jak to będzie wyglądać (bo tradycyjnie zmiany są owiane wielką tajemnicą, żeby tylko nikt niczego się nie dowiedział - a dalsze podróże przecież się planuje na więcej, niż tydzień wcześniej),
- jak rozwiążą tą kwestię dla pociągów powracających do Polski (CHOPIN, HAŃCZA).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 21 sty 2013, 15:39

Wolfchen pisze:No i stało się, od 10 lutego wchodzą obowiązkowe miejscówki we wszystkich TLK.
Bardzo dobra decyzja. Widzę, ze po trzech (?) latach w PIC wreszcie doszli do wniosku, że jeśli TLK ma konkurować z IR-ami, to nie ceną, ale jakością.
Wolfchen pisze: - jak rozwiążą tą kwestię dla pociągów powracających do Polski (CHOPIN, HAŃCZA).
A czemu miałby być z tym problem? Przecież w EC powracających do Polski też są miejscówki i wszytko działa.

pietia
Posty: 834
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 21 sty 2013, 15:41

Wolfchen pisze:jak rozwiążą tą kwestię dla pociągów powracających do Polski (CHOPIN, HAŃCZA).
Chopin i Hańcza nie są TLK, więc może w nich miejscówek nie będzie :-k Cały pomysł natomiast to klasyczny strzał w stopę, zwłaszcza na trasach, gdzie PIC (i w góle kolej) już dziś ma poważną konkurencję w postaci PB czy busiarzy (Warszawa-Lublin, Warszawa-Radom, Kraków-Katowice-tu jest kilku przewoźników autobusowych)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 sty 2013, 15:43

Wolfchen pisze:No i stało się, od 10 lutego wchodzą obowiązkowe miejscówki we wszystkich TLK.
W tramwaju do Łodzi też? Do miesięcznych?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 21 sty 2013, 15:49

PLK zaprezentowała rozkład obowiązujący od 10.02. Specom z marketingu PKP IC gratuluję. Mało że wycięto wszystkie TLK0- do Warszawy z Opola, to teraz jeszcze dwa w miarę najsensowniejsze EX idą od 01.03 idą pod młotek. Dla kogoś kto wraca z małym dzieckiem jazda rano przed 7 czy wieczorem przed 18 jest mało ciekawa.
Pomijam już fakt że ,,Korfanty'' much nie wozi jak na razie
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ