O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
Jeszcze napisz, że "tak jest na całym świecie"MeWa pisze:O której się zajęcia kończą na uczelni raczej wiadomo. Z pracą może być różnie, ale nigdy nie będzie tak, że wszyscy będą zadowoleni... Ubóstwianym i tańszym (auto)busem też nie pojedziesz, jeśli w szczycie komunikacyjnym nie kupisz wcześniej biletu. Z prostej przyczyny: brak miejsc. Tu przynajmniej pojedziesz, tyle że drożej.
Nie zdarzyło mi się.Adam G. pisze:Nie ma już 8-miejscowego chłamu na Ex?
Strasznie szkoda mi SuperBiletu i skrócenia oferty last minute...
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27562
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak jest na całym świecie.por.Arek pisze:Jeszcze napisz, że "tak jest na całym świecie"MeWa pisze:O której się zajęcia kończą na uczelni raczej wiadomo. Z pracą może być różnie, ale nigdy nie będzie tak, że wszyscy będą zadowoleni... Ubóstwianym i tańszym (auto)busem też nie pojedziesz, jeśli w szczycie komunikacyjnym nie kupisz wcześniej biletu. Z prostej przyczyny: brak miejsc. Tu przynajmniej pojedziesz, tyle że drożej.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Jakiej frekwencji można się spodziewać w jutrzejszych TLK Pobrzeże, Artus i Neptun wracających Z trójmiasta?
Naprawdę za drugi i trzeci PIC każe płacić sobie więcej z okazji jazdy naokoło?
Naprawdę za drugi i trzeci PIC każe płacić sobie więcej z okazji jazdy naokoło?
Stawka kilometrowa, normalka. Między Radomiem a Warszawą jest to samo (planowo przez Dęblin, zamiast przez Warkę - nie wiem, kto wybiera obecnie TLK jako dojazd z Radomia do Warszawy)...Michał W. pisze:Naprawdę za drugi i trzeci PIC każe płacić sobie więcej z okazji jazdy naokoło?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Spokojnej. Można sobie sprawdzić przecież, czy są miejsca przy oknach na stronie rezerwacji w razie czego.Michał W. pisze:Jakiej frekwencji można się spodziewać w jutrzejszych TLK Pobrzeże, Artus i Neptun wracających Z trójmiasta?
Wczoraj Neptun wyjechał (można by rzec) ciasny miejscami z Gdańska, ale 1/4 pasażerów wysiadła w Tczewie, gdyż na odcinku Gdynia - Tczew pasażerowie posiadający bilety PR mogą jechać tym pociągiem.
Potem 1/4 w Bydzi i do Wawy spokój kompletny.
Jechałem Pobrzeżem i jak ktoś napisał frekwencja była rzeczywiście... hmm... spokojna. W całym pociągu było raczej niewiele więcej osób niż w Astromedze, którą jechałem w piątek. O ile w ogóle było więcej.Michał W. pisze:Jakiej frekwencji można się spodziewać w jutrzejszych TLK Pobrzeże, Artus i Neptun wracających Z trójmiasta?
Przewaga pociągu:
- hmm. raz na jakiś czas człowiek musi się przejechać
- pasował mi przyjazd na pragę płn.
- można rozprostować kości
- nie spóźnił się!
- łatwy dostęp do bagaży
Przewaga polskiego busa:
- kupowany w ostatniej chwili bilet kosztował 20zł mniej niż na pkp
- w cenie dostałem rogalika, herbatę, wodę, herbatniki i lody. W pkp kupiłem herbatę. za 6,50...
- można rozprostować kości (na dole jest dużo miejsca, jak się okazało)
- min. różnica godziny w czasie przejazdu
- boarding co godzinę
remis:
- i tu i tu trzeba korzystać ze swojego neta, ale przynajmniej w busie jest gniazdko
Podsumowując cieszę się, że e65 przestaje wyglądać jak trasa, z której można nie wrócić, a jak się wróci, to nie wiadomo z iloma godzinami opóźnienia, ale to zdecydowanie za mało, żeby na razie coś tu ugrać. Równie dobrze, do czasu pędziolino mogą zaorać to połączenie. Szkoda
No i stało się, od 10 lutego wchodzą obowiązkowe miejscówki we wszystkich TLK.
Jestem tylko ciekawy dwóch spraw:
- jak to będzie wyglądać (bo tradycyjnie zmiany są owiane wielką tajemnicą, żeby tylko nikt niczego się nie dowiedział - a dalsze podróże przecież się planuje na więcej, niż tydzień wcześniej),
- jak rozwiążą tą kwestię dla pociągów powracających do Polski (CHOPIN, HAŃCZA).
Jestem tylko ciekawy dwóch spraw:
- jak to będzie wyglądać (bo tradycyjnie zmiany są owiane wielką tajemnicą, żeby tylko nikt niczego się nie dowiedział - a dalsze podróże przecież się planuje na więcej, niż tydzień wcześniej),
- jak rozwiążą tą kwestię dla pociągów powracających do Polski (CHOPIN, HAŃCZA).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Bardzo dobra decyzja. Widzę, ze po trzech (?) latach w PIC wreszcie doszli do wniosku, że jeśli TLK ma konkurować z IR-ami, to nie ceną, ale jakością.Wolfchen pisze:No i stało się, od 10 lutego wchodzą obowiązkowe miejscówki we wszystkich TLK.
A czemu miałby być z tym problem? Przecież w EC powracających do Polski też są miejscówki i wszytko działa.Wolfchen pisze: - jak rozwiążą tą kwestię dla pociągów powracających do Polski (CHOPIN, HAŃCZA).
Chopin i Hańcza nie są TLK, więc może w nich miejscówek nie będzie Cały pomysł natomiast to klasyczny strzał w stopę, zwłaszcza na trasach, gdzie PIC (i w góle kolej) już dziś ma poważną konkurencję w postaci PB czy busiarzy (Warszawa-Lublin, Warszawa-Radom, Kraków-Katowice-tu jest kilku przewoźników autobusowych)Wolfchen pisze:jak rozwiążą tą kwestię dla pociągów powracających do Polski (CHOPIN, HAŃCZA).
PLK zaprezentowała rozkład obowiązujący od 10.02. Specom z marketingu PKP IC gratuluję. Mało że wycięto wszystkie TLK0- do Warszawy z Opola, to teraz jeszcze dwa w miarę najsensowniejsze EX idą od 01.03 idą pod młotek. Dla kogoś kto wraca z małym dzieckiem jazda rano przed 7 czy wieczorem przed 18 jest mało ciekawa.
Pomijam już fakt że ,,Korfanty'' much nie wozi jak na razie
Pomijam już fakt że ,,Korfanty'' much nie wozi jak na razie
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach