Wypadki i awarie - 2017

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25961
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 cze 2017, 11:49

Mnie zastanawia, jakim cudem taka organizacja przeszła przez zatwierdzenia w momencie dodawania przejazdów rowerowych. To już na pewno nie jest organizacja zatwierdzana w czasach Gierka, tylko coś relatywnie nowego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 cze 2017, 11:56

ŚWIĘTA PRZEPUSTOWOŚĆ???
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 cze 2017, 18:33

Trochę się obawiam, że najprostszym rozwiązaniem będzie po prostu zakaz skrętu w lewo w Królewską.

A co do wypadku, jazda na pamięć jest możliwa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3280
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 17 cze 2017, 20:05

Raczej kierowcy za dużo mają wydzielonych lewoskrętów, a na takich skrzyżowaniach to wychodzi. Uważam, że najlepszym rozwiązaniem jest tam zrobienie wydzielonego lewoskrętu.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 17 cze 2017, 23:22

Łukasz pisze:Trochę się obawiam, że najprostszym rozwiązaniem będzie po prostu zakaz skrętu w lewo w Królewską.
Mówisz i masz:
http://www.ztm.waw.pl/utrudnienia.php?c=539&i=7755&l=1
ZTM pisze:W związku z koniecznością wyłączenia skrętów z ul. Marszałkowskiej w ul. Królewską oraz w relacji odwrotnej – z ul. Królewskiej w ul. Marszałkowską (skręty wykonywane przy przecięciu torów tramwajowych) – od dnia 17.06.2017, od ok. godz. 20:45 do odwołania wprowadzone zostają następujące zmiany: (...).
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

fraktal
Posty: 5811
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 17 cze 2017, 23:24

vernalisadonis pisze:Raczej kierowcy za dużo mają wydzielonych lewoskrętów, a na takich skrzyżowaniach to wychodzi. Uważam, że najlepszym rozwiązaniem jest tam zrobienie wydzielonego lewoskrętu.
Ale tam nie ma sygnalizatora kierunkowego, jest zwykły, co dla kierowcy zawodowego powinno być jednoznaczną wskazówką, że przy skręcie w lewo nie ma żadnej wydzielonej fazy. Poza tym nawet jakby była, to jest jeszcze zasada ograniczonego zaufania...

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3280
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 18 cze 2017, 0:41

Chodziło mi o to, że dużo w Warszawie jest skrętów z wydzieloną fazą, a jak trzeba skręcić w lewo na ogólnym zielonym, to kierowcy jadą z automatu i nawet przez moment się nie zastanawiają, że może tramwaj jechać.
Nieraz miałem 107 i te skrzyżowanie nie było jakoś trudne, tylko trzeba było szybko się zbierać z niego i nie pchać się na siłę. Lepiej było przeczekać 1 cykl i lepiej się na skrzyżowaniu ustawić.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 19 cze 2017, 7:53

Są takie skręty w lewo (np. z Domaniewskiej w Al. Niepodległości) gdzie mimo zielonego ogólnego przez część fazy pojazdy z przeciwka mają czerwone więc jedzie sie jak na lewoskręcie wydzielonym. Może tu panowie też tak pojechali widząc stojące samochody z przeciwka.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25961
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 cze 2017, 13:48

cns80 pisze:Są takie skręty w lewo (np. z Domaniewskiej w Al. Niepodległości) gdzie mimo zielonego ogólnego przez część fazy pojazdy z przeciwka mają czerwone więc jedzie sie jak na lewoskręcie wydzielonym. Może tu panowie też tak pojechali widząc stojące samochody z przeciwka.
Różnica jest taka, że wcześniejsze zakończenie jednej strony zielonego jest często spotykane. Późniejsze rozpoczęcie występuje chyba tylko w tym miejscu. Generalna zasada jest taka, że kierunek podporządkowany (tu lewoskręt) do punku kolizji powinien dojeżdżać jako drugi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 21 cze 2017, 15:36

Bodajże #4778 stał w zatoczce przystanku CH Targówek 01 z napisem "AWARIA" na wyświetlaczu, brygada 7/120.

EU44
Posty: 0
Rejestracja: 02 cze 2017, 12:22

Post autor: EU44 » 21 cze 2017, 17:10

MilosnikKomunikacji pisze:Bodajże #4778 stał z napisem "AWARIA"
Brak ładowania parę chwil później został zabrany przez pogota.
Najlepsza lokomotywa :?:
Oczywiście że EU44 :!: :en57:

Tiger-Bus
Posty: 21
Rejestracja: 08 cze 2017, 15:20

Post autor: Tiger-Bus » 21 cze 2017, 21:40


drobert
Posty: 1429
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 22 cze 2017, 19:07

Za pl. Grunwaldzkim w stronę Radosława stoi A265 na pierwszym 205 z porwanymi paskami klinowymi.

EDIT: Już naprawiony i jeździ dalej

Flash8222
Posty: 7961
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 cze 2017, 21:01

Stał tak chyba od ok. 16.

drobert
Posty: 1429
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 23 cze 2017, 1:50

Tak było bo stał dłużej niż czas przejazdu kółka na 28.

Zablokowany