Kolej na kolej - czyli Kolejowe ABC
Moderator: JacekM
- R-9 Chełmska
- Posty: 7775
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27441
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
generalnie tak, ale nie jestem przekonany, czy będzie/powinna być rozpatrzona pozytywnieR-9 Chełmska pisze:Czy odmówienie wysadzenia na stacji agresywnej pasażerki (lub choćby wezwania SOKu/Policji) może być podstawą do skargi na załogę pociągu?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
W pociągach IC kierpoć zamyka drzwi w całym skladzie jednym naciśnięciem przycisku. W PR to jest niemożliwe? Poza tym jest chyba automat, który w sekundy po ruszeniu powinien to zrobić. Tylko czy działa...Gacek pisze:racja, aczkolwiek zamknać drzwi w 16 wagonowym skąłdzie gdy ma sie minute jest hmmm...awykonalne...Fikander pisze: Ta, na to samo ostatnio zwróciłem uwagę. Pekapiarzom ktoś powinien przypomnieć, że to prędzej oni są od zamykania drzwi, a nie pasażerowie
Wagen fahr!
Mówisz o mechpomach, bonanzach i BIPach?mariow pisze:a jak ty chcesz zamknąc drzwi przyciskiem w "tradycyjnyc" wagonachchiste pisze:W pociągach IC kierpoć zamyka drzwi w całym skladzie jednym naciśnięciem przycisku. W PR to jest niemożliwe? Poza tym jest chyba automat, który w sekundy po ruszeniu powinien to zrobić. Tylko czy działa...
One też są wyposazone w automatyczne zamykanie drzwi i blokadę po ruszeniu skladu. Problem w tym, czy ten system jest sprawny.
Wagen fahr!
Ten system działał już wtedy, kiedy na PKP królowały expressy zestawione z oliwkowych wagonów ciagniętych przez czecha albo świnię.mariow pisze: nic mi to nie mówi - mowię o wagonach uzywanych przez PKP PR na trasach dalekobieznych (nie o EZT) i jakos nie potrafie sobie wyobrazic w nich mechanizmu samozamykającego to ustrojstwo
Jak to dziala? Drzwi zamykają się automatycznie (drzwi łamane w wagonach osobowych maja układ pneumatycznego zamykania) po ruszeniu składu, potem zaskakuje blokada. Podaję przykład:
http://www.darpol.bydgoszcz.pl/linki.htm
Wagen fahr!
W mechpomach jak najbardziej zamykają się (czyt. "powinny się zamykać") automatycznie. Podobnie w Bipach jest system pneumatycznego zamknięcia drzwi. Nie wiem tylko, jak jest w bonanzach.Gacek pisze:te łamane nei zamykają sie automatycznie. (znane z mechpomów, bonanz)
Dla chętnych do studiowania sposobu zamykania drzwi podaje linkę:
http://tiny.pl/58l3
Wagen fahr!
-
- Posty: 1460
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
- Kontakt:
dzięki. czyli jest, ale szczerze powiedziawszy nie widziałem aby to działało. A ostatnio jechałem dwójką (wag. Skarżysko- Kamienna) - tapicerka mechpom przedpotopowy tj nie w takie kwadraciiki ale w ośki PKP - wagon nie tylko nie maił zdalnego zamykania drzwi, ale również nie było w ogóle blokady klamki.chiste pisze:W mechpomach jak najbardziej zamykają się (czyt. "powinny się zamykać") automatycznie. Podobnie w Bipach jest system pneumatycznego zamknięcia drzwi. Nie wiem tylko, jak jest w bonanzach.Gacek pisze:te łamane nei zamykają sie automatycznie. (znane z mechpomów, bonanz)
Dla chętnych do studiowania sposobu zamykania drzwi podaje linkę:
http://tiny.pl/58l3
Wagon bez żadnej moderny- tłoczenie na gumie w przejściu międzywagonowym mówiło o 1988 roku produkcji....
Całuję Was w Wasze małe serduszka.
Owszem to działało,niestety jedynie w expresach, reszta taboru była zdemolowana że o zdalnym zamykaniu drzwi i blokadzie drzwi można było jedynie pomarzyć
Same drzwi można było zamknąć zdalnie pod warunkiem że był podłączony sprzęg ze sprężonym powietrzem właśnie od zamykania drzwi.
Blokada drzwi podczas jazdy była realizowana za pomocą specjalnego siłownika w mechanizmie drzwi, napięcie do zasilania tego elektromagnesu było dostarczane ze specjalnej małej prądniczki gdy pociąg osiągnął prędkość 7-10 km/h
Same drzwi można było zamknąć zdalnie pod warunkiem że był podłączony sprzęg ze sprężonym powietrzem właśnie od zamykania drzwi.
Blokada drzwi podczas jazdy była realizowana za pomocą specjalnego siłownika w mechanizmie drzwi, napięcie do zasilania tego elektromagnesu było dostarczane ze specjalnej małej prądniczki gdy pociąg osiągnął prędkość 7-10 km/h