: 27 lip 2007, 14:09
Czy odmówienie wysadzenia na stacji agresywnej pasażerki (lub choćby wezwania SOKu/Policji) może być podstawą do skargi na załogę pociągu?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
generalnie tak, ale nie jestem przekonany, czy będzie/powinna być rozpatrzona pozytywnieR-9 Chełmska pisze:Czy odmówienie wysadzenia na stacji agresywnej pasażerki (lub choćby wezwania SOKu/Policji) może być podstawą do skargi na załogę pociągu?
W pociągach IC kierpoć zamyka drzwi w całym skladzie jednym naciśnięciem przycisku. W PR to jest niemożliwe? Poza tym jest chyba automat, który w sekundy po ruszeniu powinien to zrobić. Tylko czy działa...Gacek pisze:racja, aczkolwiek zamknać drzwi w 16 wagonowym skąłdzie gdy ma sie minute jest hmmm...awykonalne...Fikander pisze: Ta, na to samo ostatnio zwróciłem uwagę. Pekapiarzom ktoś powinien przypomnieć, że to prędzej oni są od zamykania drzwi, a nie pasażerowie
a jak ty chcesz zamknąc drzwi przyciskiem w "tradycyjnyc" wagonachchiste pisze:W pociągach IC kierpoć zamyka drzwi w całym skladzie jednym naciśnięciem przycisku. W PR to jest niemożliwe? Poza tym jest chyba automat, który w sekundy po ruszeniu powinien to zrobić. Tylko czy działa...
Mówisz o mechpomach, bonanzach i BIPach?mariow pisze:a jak ty chcesz zamknąc drzwi przyciskiem w "tradycyjnyc" wagonachchiste pisze:W pociągach IC kierpoć zamyka drzwi w całym skladzie jednym naciśnięciem przycisku. W PR to jest niemożliwe? Poza tym jest chyba automat, który w sekundy po ruszeniu powinien to zrobić. Tylko czy działa...
nic mi to nie mówi - mowię o wagonach uzywanych przez PKP PR na trasach dalekobieznych (nie o EZT) i jakos nie potrafie sobie wyobrazic w nich mechanizmu samozamykającego to ustrojstwochiste pisze:Mówisz o mechpomach, bonanzach i BIPach?
Ten system działał już wtedy, kiedy na PKP królowały expressy zestawione z oliwkowych wagonów ciagniętych przez czecha albo świnię.mariow pisze: nic mi to nie mówi - mowię o wagonach uzywanych przez PKP PR na trasach dalekobieznych (nie o EZT) i jakos nie potrafie sobie wyobrazic w nich mechanizmu samozamykającego to ustrojstwo
W mechpomach jak najbardziej zamykają się (czyt. "powinny się zamykać") automatycznie. Podobnie w Bipach jest system pneumatycznego zamknięcia drzwi. Nie wiem tylko, jak jest w bonanzach.Gacek pisze:te łamane nei zamykają sie automatycznie. (znane z mechpomów, bonanz)
Ja tylko raz i to baaardzo dawno temu widziałem, jak to zadziałało. No i oczywiście nie domknęły się...chiste pisze: W mechpomach jak najbardziej zamykają się (czyt. "powinny się zamykać") automatycznie.
"u" w oznaczeniach to chyba właśnie zamykanie drzwichiste pisze:W mechpomach jak najbardziej zamykają się
dzięki. czyli jest, ale szczerze powiedziawszy nie widziałem aby to działało. A ostatnio jechałem dwójką (wag. Skarżysko- Kamienna) - tapicerka mechpom przedpotopowy tj nie w takie kwadraciiki ale w ośki PKP - wagon nie tylko nie maił zdalnego zamykania drzwi, ale również nie było w ogóle blokady klamki.chiste pisze:W mechpomach jak najbardziej zamykają się (czyt. "powinny się zamykać") automatycznie. Podobnie w Bipach jest system pneumatycznego zamknięcia drzwi. Nie wiem tylko, jak jest w bonanzach.Gacek pisze:te łamane nei zamykają sie automatycznie. (znane z mechpomów, bonanz)
Dla chętnych do studiowania sposobu zamykania drzwi podaje linkę:
http://tiny.pl/58l3
Coś się rozpędziłeś.Bipy są w 100% ręczne.W Bohunach tak, jest aparatura to automatycznego zamykania..W mechpomach jak najbardziej zamykają się (czyt. "powinny się zamykać") automatycznie. Podobnie w Bipach jest system pneumatycznego zamknięcia drzwi. Nie wiem tylko, jak jest w bonanzach