Strona 18 z 39

: 30 sty 2008, 17:17
autor: Colony
Przy obecnych korkach na Świętokrzyskiej, wątpię żeby dodali nową fazę świateł. Dodajmy do tego, że pewnie od przyszłego roku Świętokrzyską i tak rozkopią.

: 30 sty 2008, 18:58
autor: Kleszczu
Colony pisze:Przy obecnych korkach na Świętokrzyskiej, wątpię żeby dodali nową fazę świateł. Dodajmy do tego, że pewnie od przyszłego roku Świętokrzyską i tak rozkopią.
Ale prawda jest taka, że linia skręcająca z Nowego Światu w Świętokrzyską w kierunku metra jest potrzebna... Natomiast budowa Św. Metra (©inż.Glonojad) totalnie rozwali na długie miesiące komunikację w tym ciągu... To będą tragiczne dni :-?

: 30 sty 2008, 19:20
autor: Piotrek
R-11 Kleszczowa pisze:To będą tragiczne dni :-?
Zawsze trzeba trochę pocierpieć, żeby potem było lepiej :roll:

: 30 sty 2008, 19:20
autor: Glonojad
Do rozkopania jeden krok, jeden jedyny krok nie więcej... ;) jeszcze ponad rok wg obecnych (nazbyt) optymistycznych szacunków.

: 30 sty 2008, 19:43
autor: Kleszczu
Piotrek pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:To będą tragiczne dni :-?
Zawsze trzeba trochę pocierpieć, żeby potem było lepiej :roll:
Ależ ja tego nie neguję. Ja tylko stwierdzam, że będzie tam bajzel komunikacyjny jakiego Warszawa dawno nie widziała :roll:

: 30 sty 2008, 20:21
autor: Glonojad
Chyba, że któryś oferent jednak przedstawi w ofercie metody górnicze budowy stacji...

: 30 sty 2008, 21:29
autor: Kleszczu
inż. Glonojad pisze:Chyba, że któryś oferent jednak przedstawi w ofercie metody górnicze budowy stacji...
Nawet o tym nie śmiem marzyć 8-(

: 31 sty 2008, 5:20
autor: pjok-79
ale czyż metro nie miało być budowane super nowoczesnymi metodami prawie nie widocznymi na powierzchni? ;-)

: 31 sty 2008, 11:44
autor: Glonojad
R-11 Kleszczowa pisze:
inż. Glonojad pisze:Chyba, że któryś oferent jednak przedstawi w ofercie metody górnicze budowy stacji...
Nawet o tym nie śmiem marzyć 8-(
Słusznie, bo ma małe szanse być konkurencyjny cenowo. Chociaż ważności ceny w negocjacjach nie znam.

: 31 sty 2008, 11:56
autor: Dennis
Tm pisze:Wtedy nie będzie ani brygad dla linii z TŁ, ani jakiegoś zastępstwa dla Bielan, a zostanie linia służąca północnemu Ursynowowi i dwóm przystankom na dolinie Służewieckiej - kiepski interes.
Jakoś nie do końca rozumiem dlaczego forsuje się wątpliwej potrzeby połączenie TŁ-KP, na którego rzecz chce się pozbawić kilkadziesiąt tysięcy ludzi z Ursynowa - i drugie tyle z Bielan - połączenia z Traktem Królewskim :/ Bo metro mają? Wolnego =; OIDP ono nie jeździ na KP, a w dodatku jeździ zapchane po brzegi i nie specjalnie widzę możliwości dołożenia mu kolejnych pasażerów? Zresztą Ursynów dowozówkę już ma (179) i kolejnej, choćby do jakichś Sielec jechała, nie potrzebuje. W przeciwieństwie do linii na Trakt. A Bielanom to raczej 114, jako stricte dowozówkę (która traci rację bytu, bo będzie kropka w kropkę dublować metro), trzebaby zabrać po oddaniu metra do Huty, a nie - na Boga - 195 (-X A może wszystko dlatego, że 116 (na północy) i 503 (na południu) są? He he. To skasujmy 709, bo jest 710. Albo skasujmy 522, bo jest 117. Super pomysły, nie ma co (-(

: 31 sty 2008, 11:59
autor: Bastian
Dennis pisze:chce się pozbawić kilkadziesiąt tysięcy ludzi z Ursynowa - i drugie tyle z Bielan - połączenia z Traktem Królewskim Bo metro mają?
Nikt by nie chciał, gdyby nie to, że te linie się wyludniły...

: 31 sty 2008, 12:23
autor: ziomal
Linie się wyludniły? Przepraszam, ale jakoś nie wydaje mi się, żeby 416 było wyludnione... ](*,) Ludziom nie opłaca się jechać do metra, bo mają E-2 czy 116 dość szybkie, mimo korków nie ma sensu przecież jechać metrem, pozatym nie wszyscy pracują w ciągu Marszałkowska/Jerozolimskie...

: 31 sty 2008, 13:23
autor: barluk
Co do linii 195 to zdecydowanie bardziej cieszy się frekwencją na odcinku Pl.Trzech Krzyży - Przytyk. Bielany potrzebują połączenia z całym Traktem Królewskim. Po otwarciu linii metra do Młocin możnaby się zastanowić nad takim układem:
114 :arrow: wycofanie z Bielan i skrócenie do Włościańskiej
195 :arrow: przez Żeromskiego i Przybyszewskiego / Oczapowskiego (za linię 114)
103 :arrow: GWIAŹDZISTA - Gwiaździsta - Potocka - Mickiewicza - Pl.Wilsona - Krasińskiego - Broniewskiego - Jarzębskiego - Al.Zjednoczenia - Marymoncka - Przy Agorze - Sokratesa - Conrada - CHOMICZÓWKA (zastąpienie linii 121 na Marymonckiej i Przy Agorze oraz 132 na Al.Zjednoczenia)
121 :arrow: GWIAŹDZISTA - ... - Gdańska - Popiełuszki - Krasińskiego - Przasnyska - Duchnicka - Powązkowska - Rudnickiego - Kochanowskiego - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - METRO MŁOCINY (zastąpienie linii 122 na Powązkowskiej)
122 :arrow: przez Broniewskiego (wzmocnienie Broniewskiego, możliwość wycofania 520)
132 połączyć ze 110 :arrow: SKARBKA Z GÓR - trasa 132 - Pl.Wilsona - trasa linii 110 - CM.PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH.
105 :arrow: ... - Połczyńska - trasa linii 184 - SZCZĘŚLIWICE (zastąpienie 184 na Ochocie)
106 połączenie z 184 :arrow: MŁOCINY-UKSW - ... - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - trasa linii 184 - Dźwigowa - trasa linii 106 (z możliwością wydłuzenia do Portu Lotniczego) (częstotliwość co 8-10minut w szczycie)
167 wydłużenie do Metra Młociny przez ul.Sokratesa

nowa linia 3xx :arrow: METRO MŁOCINY - Nocznickiego - Wólczyńska - Opłotek - Palisadowa - Wóycickiego - Żubrowa - Dzierżoniowska - Pułkowa - Heroldów - Kolumbijska - Zgrupowania AK Kampinos - METRO MŁOCINY (linia kursująca w jednym kierunku)

: 31 sty 2008, 13:38
autor: Rafaello_24
ziomal pisze:Linie się wyludniły? Przepraszam, ale jakoś nie wydaje mi się, żeby 416 było wyludnione... ](*,) Ludziom nie opłaca się jechać do metra, bo mają E-2 czy 116 dość szybkie, mimo korków nie ma sensu przecież jechać metrem, pozatym nie wszyscy pracują w ciągu Marszałkowska/Jerozolimskie...

Akurat 416 to beznadziejny przypadek, uruchomiony na zapchanie ust tym co mówili że im sie kursy odbiera na STEGNACH. Na tej linii sporadycznie zdarza się "sporawe zapełnienie", i jest to wtedy święto, a tak, linia ta śmiga pusta, przynajmniej na odcinku UNIWERSYTET - WILANOWSKA. Ostatni odcinek STEGNY - WILANOWSKA to juz wogóle porażka.

: 31 sty 2008, 13:53
autor: Dennis
barluk pisze:106 połączenie z 184 MŁOCINY-UKSW - ... - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - trasa linii 184 - Dźwigowa - trasa linii 106 (z możliwością wydłuzenia do Portu Lotniczego) (częstotliwość co 8-10minut w szczycie)
Nie, nie, nie! Proszę mi przy 106 nie majdrować (-X :P Jeśli już, to bym proponował samo 184, jak ktoś kiedyś rzucił na forum, wydłużyć od Szczęśliwickiej przez Wery, Banacha i Rakowiec oraz ŻiW na to Lotnisko (coś tam tnąć jednocześnie na Rakowcu - nie chcę wskazywać palcem co, żeby nie wrzucić nieopatrznie granatu do szamba :P). Wtedy i połączenie Ochoty z całym Bemowem by się poprawiło, i całe Bemowo + po pół Woli i Ochoty (no i Dworzec Zachodni, w tym przecież PKS) dostałyby połączenie z lotniskiem.