: 30 sty 2008, 17:17
Przy obecnych korkach na Świętokrzyskiej, wątpię żeby dodali nową fazę świateł. Dodajmy do tego, że pewnie od przyszłego roku Świętokrzyską i tak rozkopią.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Ale prawda jest taka, że linia skręcająca z Nowego Światu w Świętokrzyską w kierunku metra jest potrzebna... Natomiast budowa Św. Metra (©inż.Glonojad) totalnie rozwali na długie miesiące komunikację w tym ciągu... To będą tragiczne dniColony pisze:Przy obecnych korkach na Świętokrzyskiej, wątpię żeby dodali nową fazę świateł. Dodajmy do tego, że pewnie od przyszłego roku Świętokrzyską i tak rozkopią.
Zawsze trzeba trochę pocierpieć, żeby potem było lepiejR-11 Kleszczowa pisze:To będą tragiczne dni
Ależ ja tego nie neguję. Ja tylko stwierdzam, że będzie tam bajzel komunikacyjny jakiego Warszawa dawno nie widziałaPiotrek pisze:Zawsze trzeba trochę pocierpieć, żeby potem było lepiejR-11 Kleszczowa pisze:To będą tragiczne dni
Nawet o tym nie śmiem marzyćinż. Glonojad pisze:Chyba, że któryś oferent jednak przedstawi w ofercie metody górnicze budowy stacji...
Słusznie, bo ma małe szanse być konkurencyjny cenowo. Chociaż ważności ceny w negocjacjach nie znam.R-11 Kleszczowa pisze:Nawet o tym nie śmiem marzyćinż. Glonojad pisze:Chyba, że któryś oferent jednak przedstawi w ofercie metody górnicze budowy stacji...![]()
Jakoś nie do końca rozumiem dlaczego forsuje się wątpliwej potrzeby połączenie TŁ-KP, na którego rzecz chce się pozbawić kilkadziesiąt tysięcy ludzi z Ursynowa - i drugie tyle z Bielan - połączenia z Traktem KrólewskimTm pisze:Wtedy nie będzie ani brygad dla linii z TŁ, ani jakiegoś zastępstwa dla Bielan, a zostanie linia służąca północnemu Ursynowowi i dwóm przystankom na dolinie Służewieckiej - kiepski interes.
Nikt by nie chciał, gdyby nie to, że te linie się wyludniły...Dennis pisze:chce się pozbawić kilkadziesiąt tysięcy ludzi z Ursynowa - i drugie tyle z Bielan - połączenia z Traktem Królewskim Bo metro mają?
ziomal pisze:Linie się wyludniły? Przepraszam, ale jakoś nie wydaje mi się, żeby 416 było wyludnione...Ludziom nie opłaca się jechać do metra, bo mają E-2 czy 116 dość szybkie, mimo korków nie ma sensu przecież jechać metrem, pozatym nie wszyscy pracują w ciągu Marszałkowska/Jerozolimskie...
Nie, nie, nie! Proszę mi przy 106 nie majdrowaćbarluk pisze:106 połączenie z 184 MŁOCINY-UKSW - ... - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - trasa linii 184 - Dźwigowa - trasa linii 106 (z możliwością wydłuzenia do Portu Lotniczego) (częstotliwość co 8-10minut w szczycie)