Zmiany obsługowe - maj 2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Akurat z moich obserwacji wynika, że Woronicza wysyła sporo SU15 na wysokie brygady - choćby na wszystkie całki 195, z których tylko 3 obsługiwane przez R-7 są planowo niskopodłogowe. Wysokie dość często są tylko praktycznie tylko maraton i dodatki, choć też nie zawsze. Jak będzie od maja, nie wiadomo z uwagi na po-Redutowe lewarki. Poza tym na 195 rzadko są widywane SU18, zwłaszcza w DP. Natomiast część wozów niskopodłogowych musi zostać w zajezdni, aby zapewnić ewentualną podmianę na niskiej brygadzie.Predator pisze:Masz rację... wysyłają SU18 na co się da niskiego, a SU15 zostają w zajezdni, i wygrzewają się w słońcu pod płotem. Ale tu akurat R7 nie jest odosobniona, bo na R10 robią to samo
Oczywiście masz rację, ale ja często mam wrażenie, że większa część niskich, szczególnie w DŚ stoi w zajezdni. Mogliby po prostu zwiększyć ilość planowych niskaczy - bo możliwość wydaje mi się, że jest.fraktal pisze:Natomiast część wozów niskopodłogowych musi zostać w zajezdni, aby zapewnić ewentualną podmianę na niskiej brygadzie.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
w DS na R7 ikarusy można spotkac w bardzo małych ilościachsolaris8315 pisze:W sumie nie musi bo to dyspozytor decyduje czy ma wyjechać Solaris czy Ikarus... Powinno być aby jak najwięcej brygad obsadzić niskaczami, oczywiście trochę zostawić na rezerwę.
108: 1,3
174: 5
186: 1,6,7,10,M4
192: 2
193: 2,3
709: 1,3,4,5,6
710: jak narazie na wszytkich brygadach ze względu na remont dróg w Konstancinie
727: 1,2,4,5
728: 1,2
A i tak obecnie na większości tych brygad jeżdża U18 bądź U15 Poza tym nie ma co się ciśnieniowac(jak przynajmniej dwóch dyskutantów w tym temacie) gdyż widok Ikarusa w DS cieszy zwłaszczy gdy ten typ pojazdów powoli zanika(bardzo w świeto)...
Zaś na 700-tce , SU 12
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
A wolałbyś zjazd z Bródna godzinę po ostatnim odjeździe? Niestety w rozkładach świątecznych, gdzie jest mniejsze pole manewru z wyjazdami (przez brak dodatków) częściej zdarzają sie takie dziwne wyjazdy.dzidek pisze:Napiszę Wam pewną ciekawostkę Pierwsze 506 na Ciepłowni Wola w kierunku Bródna (w DS) pojawia się już na 55 min przed pierwszym rozkładowym kursem i tak aż do pętli!! Chyba jakiś ekspedytor z Bródna mieszka na Woli albo w Śródmieściu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tylko że takie wyjazdy mogłyby być wykazywane w rozkładzie. Z drugiej strony - wspominana dojazdówka na 506 przeszła "bezboleśnie" z R6 na R11, a jeśliby brygada została przejęta przez R13 (w teorii) to też zaoszczędzamy na wymianie papierowych rozkładów jazdy...pawcio pisze:Niestety w rozkładach świątecznych, gdzie jest mniejsze pole manewru z wyjazdami (przez brak dodatków) częściej zdarzają sie takie dziwne wyjazdy.