Projekt zmian na Ursynowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 14 kwie 2008, 18:11

ziomal pisze: A libera to znikły? :-$ #-o
Mistrzu, a co ma piernik do wiatraka. Mi chodzi o ilość kursów w porannym szczycie.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 14 kwie 2008, 18:15

Colony pisze:
ziomal pisze: A libera to znikły? :-$ #-o
Mistrzu, a co ma piernik do wiatraka. Mi chodzi o ilość kursów w porannym szczycie.
A to też prawda- zero o 7 z Jeziorek... :-$
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 kwie 2008, 18:34

Ale wiesz, że ta linia nie jest dla Jeziorek? :>
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 14 kwie 2008, 21:37

Fikander pisze:Ale wiesz, że ta linia nie jest dla Jeziorek? :>
Znaczy się również dla ciagu Puławskiej i częśći Pyr? :>
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36667
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 kwie 2008, 21:54

Nie tyle również, co przede wszystkim. I to głównie w stronę południową, nie północną.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 kwie 2008, 3:19

W ogóle to stara pętla w Dąbrówce już nei istnieje? Zawsze to by było bliżej niż do Jeziorek ;>
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 17 kwie 2008, 8:19

Fikander pisze:W ogóle to stara pętla w Dąbrówce już nei istnieje?
W zasadzie istnieje, ale przy braku świateł i zmienionym skrzyżowaniu korzystanie z niej byłoby utrudnione. Już prędzej widziałbym wykręcanie na zawrotce międzyjzdniowej.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 10 cze 2008, 22:47

Zastanawiałem się trochę nad takim pomysłem:

Skierowanie 715 i 809 od Puławskiej ulicami:
Płaskowickiej - Roentgena - Ciszewskiego - Dereniowa - Gandhi - Al. K.E.N. - Ursynów Południowy.

319 zostawiamy jak jest.

Argumentacja:
- zachowujemy istotny z punktu widzenia dzielnicy dowóz do ratusza i centrum kulturalnego
- z pożytkiem dla pasażerów łączymy te linie na jednej pętli
- zabieramy 715 z odcinka gdzie wozi muchy i marnuje wozokilometry
- wciskamy mieszkańców Zielonego Ursynowa do nieco luźniejszego metra w drodze do pracy
- i na koniec nadajemy ponownie odrobinę sensu gigantycznej pętli na UP.

Komentarze?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 10 cze 2008, 23:51

Jaka częstotliwość?

Bo skoro 815 jest co 30-60 min., 809 zapewne również by było co 30-60 min. i obie te linie pokrywałyby 715 praktycznie na całej trasie (oprócz ul. Starzyńskiego, czyli Dawid Bankowych), to jaką częstotliwość chcesz dać 715 w DP? Tak jak teraz, co 90 min.? Wtedy ta linia mogłaby naprawdę zostać "wchłonięta" przez 809 i 815, jeśli chodzi o frekwencję :-k Choć na razie na nią narzeka, to jest to jednak przede wszystkim związane z tym, że ma inną trasę od ZP Sójki niż 809 i że pare osób może jechać z Ursynowa do Dawid, Podolszyna czy nawet na Okęcie. Są to jednak nieczęste przypadki.

Pomijam fakt, iż 319 bardzo przydałoby się również od 14 do 18, bo ludzie często się nie mieszczą po południu także w kierunku Warszawy.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 11 cze 2008, 0:18

Myślę, że najważniejsza byłaby w tym wypadku koordynacja obu linii z czym teraz ciężko. Sądzę, że dałoby się to uczynić bez zmian w ilości brygad. Trasa pozostałaby mniej więcej tej samej długości, przy nieznacznym jej skróceniu w przypadku 715.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 11 cze 2008, 8:38

Colony pisze:Myślę, że najważniejsza byłaby w tym wypadku koordynacja obu linii z czym teraz ciężko.
Pełna zgoda.
Colony pisze:przy nieznacznym jej skróceniu w przypadku 715.
I tu chyba pomimo, że postoje na 715 nie są nadzwyczajnie krótkie (szczególnie na Natolinie), nie należy chyba ich ciąć i tworzyć taktu 70-minutowego raczej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 11 sie 2008, 16:48

A czy ktoś jeszcza pamięta pomysł z drugą dowozówką 192 i II etapem zmian na Ursynowie?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5303
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 sie 2008, 17:09

Ja nie pamiętam. o 192 było coś dopiero przy okazji rozwalenia (dobrego) 505.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 11 sie 2008, 17:20

Doskonale pamięta: W skład w niego wchodziło wyprostowanie 166, 504 oraz druga linia dowozowa. Pytanie czy jest szansa żeby został dokończony taki projekt??

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 11 sie 2008, 17:37

Całe szczęście jest ;-)

ODPOWIEDZ