Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
Trzeba będzie zobaczyć jak bardzo działa magia ekspresu. Jak róznica w czasie przejazdu między linią przyspieszoną, a ekspresem będzie większa niż średni czas oczekiwania na E-7 (5 minut) to będzie murowany sukces. W przeciwnym przypadku trzeba będzie liczyć, że ludzie przepuszczą 5xx, a zaczekają na ekspres ze względu na mniejsze zapełnienie i nazwę.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
OK, tylko, że na TŁ jest nieporównywalnie mocniejsza konkurencja.
Może ta Saska nie byłaby złym pomysłem? Może tam byłaby to linia warta poczekania i nie zapychania linii z Zapłowiecza? Takie tam głośne mysli
Może ta Saska nie byłaby złym pomysłem? Może tam byłaby to linia warta poczekania i nie zapychania linii z Zapłowiecza? Takie tam głośne mysli
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Niestety nie mogę tego potwierdzić, w żadnym wypadkuJarek pisze:W przypadku E-6 zadziałała. Rano istnieje duża różnica w wykorzystaniu 506 i E-6. Numer i kategoria linii to już jest pewna oferta, która przyciąga.
![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
Nie przeczę, może z punktu widzenia Ursusa był to dobry pomysł, ale co do Ostrobramskiej - o obsłudze której kompleksowo nawet mowy nie było - ten pomysł był gniotem do potęgi. I to zwielokrotnionej w przypadku Witolina:mariow pisze:E-7 wydawało mi się fajną sprawą dla Ursusa i Ostrobramskiej zarazem - linia z potencjałem dzieki swojej 10' czestotliwosci
a) sankcjonował kompletne rozjechanie linii docentrowych dla Osiedla Ostrobramska na wszystkich możliwych węzłach przesiadkowych, czy to przy <M> Politechnika, czy to w Centrum. Koordynacji 158, 182 i 405 (E-7) jak nie ma, tak by nie było.
b) tworzył zupełnie nadpodażowy układ rozjechanych wzajem i ślęczących w innych korkach linii na Łukowskiej. Skoro 158 pracuje tak wzorowo (polemizowałbym, choć jest OK), że można by je podciągnąć do częstotliwości co 10 w szczycie, to dlaczego do diabła nie wzmacnia się tej linii, tylko sztukuje ją, o zgrozo, ekspresem?! Proponowany zrost podaży był na zmienionej w porównaniu z 405 trasie absolutnie nieuzasadniony;
c) w zestawieniu z pociągnięciem 502 przez Gocław zabierał ZP CENTRUM OPTYKI, który jest najbardziej obok przystanków węzłowych SASKA oraz METRO POLITECHNIKA obłożonym przystankiem na odcinku Płowiecka - DWZ, aż 6 kursów szczytowych! O zmianach towarzyszących mających na celu jakąkolwiek rekompensatę koledzy z ZTM, zajęci promowaniem idei ekspresa, nawet się nie zająknęli
![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
d) na TŁ, gdzie już mamy linie zwykłe, przyśpieszone, pseudoprzyśpieszone z całym inwentarzem swoich niepowtarzalnych korali, wkroczyłby nieskoordynowany ani na swoim początkowym, ani środkowym odcinku ekspres. Alleluja
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Tyle w - dość dużym - skrócie.
Nie, dla bloków bezpośrednio przy Ostrobramskiej, które mają ten przystanek tuż za oknem z pewnością nie. Dla tych, którzy jadą stamtąd w ramach odwiedzin Promenady tym bardziej.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Właśnie dlatego jestem za tym, aby od razu puścić 206 tak, jak ma jeździć, a teraz zostawić 177...Colony pisze:Lepsze takie upychanie niż gdyby miały stać. Nad sensownością 206 bym dywagował, ale może jest wstępem do przedłużenia się Gniewkowską na Wolę.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
@ emdegger - tys jest specjalistą od Pragi ale wg mnie ta linia mogłaby powalczyć o pasazerów i stac sie niezłą podstawą.
nie wiem jak na Witolinie - moze to rzeczywiscie rozjazd trasowy za duzy ale:
PS. Niech admini gdzies to zabiorą![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nie wiem jak na Witolinie - moze to rzeczywiscie rozjazd trasowy za duzy ale:
rozjazdu takiego nie unikniesz chyba ze puscisz wszystkie linie z danego osiedla taką samą trasą - a jaki to ma sens? niestety przystanki przy M Politechnika są uwarunkowane lokalizacją stacji a w Centrum sa za skrzyżowaniem wiec jak najbardziej prawidłowo.emdegger pisze:sankcjonował kompletne rozjechanie linii docentrowych dla Osiedla Ostrobramska na wszystkich możliwych węzłach przesiadkowych, czy to przy <M> Politechnika, czy to w Centrum
PS. Niech admini gdzies to zabiorą
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
PURA VIDA!