Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 27 mar 2008, 11:28

Trzeba będzie zobaczyć jak bardzo działa magia ekspresu. Jak róznica w czasie przejazdu między linią przyspieszoną, a ekspresem będzie większa niż średni czas oczekiwania na E-7 (5 minut) to będzie murowany sukces. W przeciwnym przypadku trzeba będzie liczyć, że ludzie przepuszczą 5xx, a zaczekają na ekspres ze względu na mniejsze zapełnienie i nazwę.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 27 mar 2008, 12:31

W przypadku E-6 zadziałała. Rano istnieje duża różnica w wykorzystaniu 506 i E-6. Numer i kategoria linii to już jest pewna oferta, która przyciąga.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 27 mar 2008, 20:42

OK, tylko, że na TŁ jest nieporównywalnie mocniejsza konkurencja.
Może ta Saska nie byłaby złym pomysłem? Może tam byłaby to linia warta poczekania i nie zapychania linii z Zapłowiecza? Takie tam głośne mysli
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 mar 2008, 23:30

Gocław poszedł do siebie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 31 mar 2008, 13:23

Jarek pisze:W przypadku E-6 zadziałała. Rano istnieje duża różnica w wykorzystaniu 506 i E-6. Numer i kategoria linii to już jest pewna oferta, która przyciąga.
Niestety nie mogę tego potwierdzić, w żadnym wypadku =; Po południu najczęściej jest wręcz odwrotnie: 506, przynajmniej do PKP KASPRZAKA, jeździ pełniejsze :-$

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5311
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 31 mar 2008, 16:43

Phi... Bo rano łatwo jest wyjść z domu na konkretny kurs... W drugą stronę nie bardzo.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 02 kwie 2008, 10:01

Tja, szczególnie, jak te kursy są co 20 minut, a tolerancję czasu, o którym masz być w pracy/szkole masz zerową :-?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 kwie 2008, 13:00

Na mnie nigdy nikt nie krzyczał, jak byłem w szkole na 15 minut przed lekcjami, zamiast na 5 =;
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 02 kwie 2008, 13:45

Na mnie nigdy nikt nie krzyczał (...)
Tak czytając Ciebie, to mam poważne wątpliwości :P
Przepraszam za OT, ale skoro admin może... :-"

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 kwie 2008, 13:53

Lepiej sprawdź, kto ten OT rozpoczął.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 12 kwie 2008, 22:35

mariow pisze:E-7 wydawało mi się fajną sprawą dla Ursusa i Ostrobramskiej zarazem - linia z potencjałem dzieki swojej 10' czestotliwosci
Nie przeczę, może z punktu widzenia Ursusa był to dobry pomysł, ale co do Ostrobramskiej - o obsłudze której kompleksowo nawet mowy nie było - ten pomysł był gniotem do potęgi. I to zwielokrotnionej w przypadku Witolina:

a) sankcjonował kompletne rozjechanie linii docentrowych dla Osiedla Ostrobramska na wszystkich możliwych węzłach przesiadkowych, czy to przy <M> Politechnika, czy to w Centrum. Koordynacji 158, 182 i 405 (E-7) jak nie ma, tak by nie było.

b) tworzył zupełnie nadpodażowy układ rozjechanych wzajem i ślęczących w innych korkach linii na Łukowskiej. Skoro 158 pracuje tak wzorowo (polemizowałbym, choć jest OK), że można by je podciągnąć do częstotliwości co 10 w szczycie, to dlaczego do diabła nie wzmacnia się tej linii, tylko sztukuje ją, o zgrozo, ekspresem?! Proponowany zrost podaży był na zmienionej w porównaniu z 405 trasie absolutnie nieuzasadniony;

c) w zestawieniu z pociągnięciem 502 przez Gocław zabierał ZP CENTRUM OPTYKI, który jest najbardziej obok przystanków węzłowych SASKA oraz METRO POLITECHNIKA obłożonym przystankiem na odcinku Płowiecka - DWZ, aż 6 kursów szczytowych! O zmianach towarzyszących mających na celu jakąkolwiek rekompensatę koledzy z ZTM, zajęci promowaniem idei ekspresa, nawet się nie zająknęli =; :-? ;

d) na TŁ, gdzie już mamy linie zwykłe, przyśpieszone, pseudoprzyśpieszone z całym inwentarzem swoich niepowtarzalnych korali, wkroczyłby nieskoordynowany ani na swoim początkowym, ani środkowym odcinku ekspres. Alleluja :!: =D>

Tyle w - dość dużym - skrócie.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 kwie 2008, 22:51

A czy przystanki Os. Ostrobramska i tarnowiecka nie są dużej mierze substytutem dla Centrum Optyki?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 12 kwie 2008, 22:55

Nie, dla bloków bezpośrednio przy Ostrobramskiej, które mają ten przystanek tuż za oknem z pewnością nie. Dla tych, którzy jadą stamtąd w ramach odwiedzin Promenady tym bardziej.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 kwie 2008, 17:52

Colony pisze:Lepsze takie upychanie niż gdyby miały stać. Nad sensownością 206 bym dywagował, ale może jest wstępem do przedłużenia się Gniewkowską na Wolę.
Właśnie dlatego jestem za tym, aby od razu puścić 206 tak, jak ma jeździć, a teraz zostawić 177...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 13 kwie 2008, 20:07

@ emdegger - tys jest specjalistą od Pragi ale wg mnie ta linia mogłaby powalczyć o pasazerów i stac sie niezłą podstawą.

nie wiem jak na Witolinie - moze to rzeczywiscie rozjazd trasowy za duzy ale:
emdegger pisze:sankcjonował kompletne rozjechanie linii docentrowych dla Osiedla Ostrobramska na wszystkich możliwych węzłach przesiadkowych, czy to przy <M> Politechnika, czy to w Centrum
rozjazdu takiego nie unikniesz chyba ze puscisz wszystkie linie z danego osiedla taką samą trasą - a jaki to ma sens? niestety przystanki przy M Politechnika są uwarunkowane lokalizacją stacji a w Centrum sa za skrzyżowaniem wiec jak najbardziej prawidłowo.

PS. Niech admini gdzies to zabiorą :)
PURA VIDA!

ODPOWIEDZ