Strona 18 z 271

: 27 mar 2008, 11:28
autor: Tm
Trzeba będzie zobaczyć jak bardzo działa magia ekspresu. Jak róznica w czasie przejazdu między linią przyspieszoną, a ekspresem będzie większa niż średni czas oczekiwania na E-7 (5 minut) to będzie murowany sukces. W przeciwnym przypadku trzeba będzie liczyć, że ludzie przepuszczą 5xx, a zaczekają na ekspres ze względu na mniejsze zapełnienie i nazwę.

: 27 mar 2008, 12:31
autor: Jarek
W przypadku E-6 zadziałała. Rano istnieje duża różnica w wykorzystaniu 506 i E-6. Numer i kategoria linii to już jest pewna oferta, która przyciąga.

: 27 mar 2008, 20:42
autor: Tm
OK, tylko, że na TŁ jest nieporównywalnie mocniejsza konkurencja.
Może ta Saska nie byłaby złym pomysłem? Może tam byłaby to linia warta poczekania i nie zapychania linii z Zapłowiecza? Takie tam głośne mysli

: 28 mar 2008, 23:30
autor: pawcio
Gocław poszedł do siebie.

: 31 mar 2008, 13:23
autor: Dennis
Jarek pisze:W przypadku E-6 zadziałała. Rano istnieje duża różnica w wykorzystaniu 506 i E-6. Numer i kategoria linii to już jest pewna oferta, która przyciąga.
Niestety nie mogę tego potwierdzić, w żadnym wypadku =; Po południu najczęściej jest wręcz odwrotnie: 506, przynajmniej do PKP KASPRZAKA, jeździ pełniejsze :-$

: 31 mar 2008, 16:43
autor: TGM
Phi... Bo rano łatwo jest wyjść z domu na konkretny kurs... W drugą stronę nie bardzo.

: 02 kwie 2008, 10:01
autor: Dennis
Tja, szczególnie, jak te kursy są co 20 minut, a tolerancję czasu, o którym masz być w pracy/szkole masz zerową :-?

: 02 kwie 2008, 13:00
autor: fik
Na mnie nigdy nikt nie krzyczał, jak byłem w szkole na 15 minut przed lekcjami, zamiast na 5 =;

: 02 kwie 2008, 13:45
autor: Dennis
Na mnie nigdy nikt nie krzyczał (...)
Tak czytając Ciebie, to mam poważne wątpliwości :P
Przepraszam za OT, ale skoro admin może... :-"

: 02 kwie 2008, 13:53
autor: fik
Lepiej sprawdź, kto ten OT rozpoczął.

: 12 kwie 2008, 22:35
autor: Emdegger
mariow pisze:E-7 wydawało mi się fajną sprawą dla Ursusa i Ostrobramskiej zarazem - linia z potencjałem dzieki swojej 10' czestotliwosci
Nie przeczę, może z punktu widzenia Ursusa był to dobry pomysł, ale co do Ostrobramskiej - o obsłudze której kompleksowo nawet mowy nie było - ten pomysł był gniotem do potęgi. I to zwielokrotnionej w przypadku Witolina:

a) sankcjonował kompletne rozjechanie linii docentrowych dla Osiedla Ostrobramska na wszystkich możliwych węzłach przesiadkowych, czy to przy <M> Politechnika, czy to w Centrum. Koordynacji 158, 182 i 405 (E-7) jak nie ma, tak by nie było.

b) tworzył zupełnie nadpodażowy układ rozjechanych wzajem i ślęczących w innych korkach linii na Łukowskiej. Skoro 158 pracuje tak wzorowo (polemizowałbym, choć jest OK), że można by je podciągnąć do częstotliwości co 10 w szczycie, to dlaczego do diabła nie wzmacnia się tej linii, tylko sztukuje ją, o zgrozo, ekspresem?! Proponowany zrost podaży był na zmienionej w porównaniu z 405 trasie absolutnie nieuzasadniony;

c) w zestawieniu z pociągnięciem 502 przez Gocław zabierał ZP CENTRUM OPTYKI, który jest najbardziej obok przystanków węzłowych SASKA oraz METRO POLITECHNIKA obłożonym przystankiem na odcinku Płowiecka - DWZ, aż 6 kursów szczytowych! O zmianach towarzyszących mających na celu jakąkolwiek rekompensatę koledzy z ZTM, zajęci promowaniem idei ekspresa, nawet się nie zająknęli =; :-? ;

d) na TŁ, gdzie już mamy linie zwykłe, przyśpieszone, pseudoprzyśpieszone z całym inwentarzem swoich niepowtarzalnych korali, wkroczyłby nieskoordynowany ani na swoim początkowym, ani środkowym odcinku ekspres. Alleluja :!: =D>

Tyle w - dość dużym - skrócie.

: 12 kwie 2008, 22:51
autor: pawcio
A czy przystanki Os. Ostrobramska i tarnowiecka nie są dużej mierze substytutem dla Centrum Optyki?

: 12 kwie 2008, 22:55
autor: Emdegger
Nie, dla bloków bezpośrednio przy Ostrobramskiej, które mają ten przystanek tuż za oknem z pewnością nie. Dla tych, którzy jadą stamtąd w ramach odwiedzin Promenady tym bardziej.

: 13 kwie 2008, 17:52
autor: Wolfchen
Colony pisze:Lepsze takie upychanie niż gdyby miały stać. Nad sensownością 206 bym dywagował, ale może jest wstępem do przedłużenia się Gniewkowską na Wolę.
Właśnie dlatego jestem za tym, aby od razu puścić 206 tak, jak ma jeździć, a teraz zostawić 177...

: 13 kwie 2008, 20:07
autor: mariow
@ emdegger - tys jest specjalistą od Pragi ale wg mnie ta linia mogłaby powalczyć o pasazerów i stac sie niezłą podstawą.

nie wiem jak na Witolinie - moze to rzeczywiscie rozjazd trasowy za duzy ale:
emdegger pisze:sankcjonował kompletne rozjechanie linii docentrowych dla Osiedla Ostrobramska na wszystkich możliwych węzłach przesiadkowych, czy to przy <M> Politechnika, czy to w Centrum
rozjazdu takiego nie unikniesz chyba ze puscisz wszystkie linie z danego osiedla taką samą trasą - a jaki to ma sens? niestety przystanki przy M Politechnika są uwarunkowane lokalizacją stacji a w Centrum sa za skrzyżowaniem wiec jak najbardziej prawidłowo.

PS. Niech admini gdzies to zabiorą :)