Być może, ale jeśli w jeden rejon już się 520 tak zmajstrowało, tak śmieli teraz zrobić to samo ze 121?... Ale jak widać odpowiedzi nie dostaniemy.fraktal pisze:A to nie jest skutek braku kierowców i przekształcenia brygad dwuzmianowych w jednozmianowe?
Zmiany obsługowe - maj 2008
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
desert_eag pisze:To co piszesz wskazuje właśnie na to, że nie masz pojęcia gdzie znajduje się dzielnica Żoliborz. Bo ulice Żeromskiego oraz Kasprowicza nawet centymetrem jej nie zahaczają.
OJP. Napisałem umownie (tak jak na Targówek mówi się nieraz "Praga" etc.), sądząc, że każdy załapie o co chodzi. Ale widzę, że do niektórych trzeba łopatologiczniefraktal pisze:Osiedle Chomiczówka oraz Wawrzyszew, które miałem na myśli znajdują się według ciebie w dzielnicy Żoliborz. To mówi samo za siebie.
Ty natomiast fraktalu, wykazałeś się sądząc, że tylko Żoliborz i Bielany (zadowolony z uwzględnienia tej nazwy?) są poszkodowane komunikacyjnie
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
- Posty: 2139
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Czyli co? Inna zajezdnia przejmuje, czy kolejny raz Dolny Mokotów dostał po dupie?Przegubowiec pisze: Stalowa zdobywa nowe lądy przejmując od Veolii całe 121, a także kawałki 174 i N02. Wraca również na 410, choć schodzi z wtyczek na E-2.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Nie wiem o co ten płacz z Chomiczówką. Tak naprawdę ograniczono godziny kursowania w dni wolne, i to godziny późnowieczorne, a wręcz już nocne.Piotrek pisze:Być może, ale jeśli w jeden rejon już się 520 tak zmajstrowało, tak śmieli teraz zrobić to samo ze 121?... Ale jak widać odpowiedzi nie dostaniemy.fraktal pisze:A to nie jest skutek braku kierowców i przekształcenia brygad dwuzmianowych w jednozmianowe?
Zostało za to 106, 170 i tramwaje. Dojazd więc jest, a wielkich potoków pasażerskich myślę, że o tej porze, i w dni wolne to w tym rejonie nie ma.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Tylko, że ja nie aspiruję i nie aspirowałem do roli wszystkowiedzącego o sprawach KM. Być może o komunikacji w innych dzielnicach wiem mało lub nie wiem zupełnie nic, ale co z tego? Nie ja przecież jestem odpowiedzialny za komunikację miejską w tym mieście. Poza tym skoro ja mam traktować Twoje twierdzenia jako użyte umownie, dlaczego Ty nie chcesz potraktować tak moich (jako skrót myślowy - obrazujący na przykładzie raczej politykę ZTM-u wobec pewnych rejonów miasta). A że rejon Bielan i Żoliborza znam najlepiej to przecież nic dziwnego, skoro jestem od lat właśnie z tymi rejonami najbardziej związany. Z mojej strony EOT.OJP. Napisałem umownie (tak jak na Targówek mówi się nieraz "Praga" etc.), sądząc, że każdy załapie o co chodzi. Ale widzę, że do niektórych trzeba łopatologicznie
Ty natomiast fraktalu, wykazałeś się sądząc, że tylko Żoliborz i Bielany (zadowolony z uwzględnienia tej nazwy?) są poszkodowane komunikacyjnie
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
21:40 to dla ciebie noc?Frencher pisze:Tak naprawdę ograniczono godziny kursowania w dni wolne, i to godziny późnowieczorne, a wręcz już nocne.
Tak, tramwaje, od których są dwa kilometry do niektórych części osiedla? 170, które nie dojeżdża na Kwitnącą? 106 co pół godziny, oczywiście jednocześnie ze 116, tak że przesiadka z tramwaju na Bogusławskiego nie ma sensu?Frencher pisze:Zostało za to 106, 170 i tramwaje. Dojazd więc jest, a wielkich potoków pasażerskich myślę, że o tej porze, i w dni wolne to w tym rejonie nie ma.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Oczywiście, że nie ma wielkich potoków, bo wszyscy po 20 w weekendy już nie wychodzą na miasto. Ale tak, jak mówię - jest to raczej siła wyższa (tzn. brak kierowców), do której mieszkańcy Chomiczówki muszą przywyknąć.Frencher pisze:Nie wiem o co ten płacz z Chomiczówką. Tak naprawdę ograniczono godziny kursowania w dni wolne, i to godziny późnowieczorne, a wręcz już nocne.
Zostało za to 106, 170 i tramwaje. Dojazd więc jest, a wielkich potoków pasażerskich myślę, że o tej porze, i w dni wolne to w tym rejonie nie ma.
Wać pan bzdury pisze. Po pierwsze nie są to godziny późno nocne. Po drugie, nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jakim osiedlem jest Chomiczówka i że z centralnego punktu przesiadkowego wieczorem w DŚ ostało się tylko co półgodzinne 116. Uważasz, że wszystko ok? W takim razie w DŚ niech 718 też jeździ do 21.40...Frencher pisze:Nie wiem o co ten płacz z Chomiczówką. Tak naprawdę ograniczono godziny kursowania w dni wolne, i to godziny późnowieczorne, a wręcz już nocne.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Podobno jak przyszedł szef Grodziska do Veolii i powiedział za jaką stawkę daje busa, to kierowcy go wyśmiali. Powiedzieli że jak z przodu ceny stawki za h będzie "1" to mogą przyjść i się zatrudnić a tak to szukaj sobie pan innego...jacek pisze:Ciekaw jestem ilu kierowców z Veoli wyjechalo dziś na nowych Scaniach Grodzia ( jesli wogole sie jakis zdecydowal na takie posunięcie?)