Strona 18 z 34

: 10 gru 2008, 21:55
autor: Andrzej
Tylko spojrzałem na te rozkłady i widzę, że nie ma szans na zmiany w tej opornej materii.

Linia otwocka trochę częściej w szczytach, ale poza nimi nadal mizeria. Więc 521 i prywaciarze niezagrożeni.

Linia mińska - ścisły szczyt:
Rembertów -> Śródmieście: 6.59, 7.18, 7.22.
Zabrano pociąg 7.04, kiedyś 7.06, którym się ratowałem.
O tej porze, o siódmej rano, kiedy pociągi powinny być najczęściej, nawet co 5 minut, jest 19-minutowa luka. Władowali jakąś Czeremchę, która się nigdzie nie zatrzymuje, a jakiś inny pociąg wcześniej rano mija też Wesołą i Wolę Grzybowską. Przy tak słabej jeszcze ofercie kolei, mijanie tych stacji, i to jeszcze o takiej porze, uznaję za marnotrastwo.
Po zabraniu pociągu o siódmej z minutami nie ma już żadnego sensu wysiadać z 514 pod stacją Rembertów i czekać na peronie 15 minut. Akurat kwadrans traci się o tej porze na stanie w korku w 514.

: 11 gru 2008, 19:54
autor: Andrzej
Nowy rozkład SKM/KM na linii mińskiej z Rembertowa

Kod: Zaznacz cały

Stacja: REMBERTÓW  -->  ŚRÓDMIEŚCIE


 DZIEŃ POWSZEDNI                                      ŚWIĘTO i SOBOTA

|Godz. Minuty                                        |Godz. Minuty                           |
|  4 | 45   53                                       |  4 | 45   53                          |
|  5 | 37   52                                       |  5 | 37   52                          |
|  6 | 05   17   21   26   33*  40   47   55   59    |  6 | 05   17   21   33*  40   55   59 |
|  7 | 18   22   31   42   48   51   59              |  7 | 18   22n  31   48   59           |
|  8 | 13   18   34   47   58                        |  8 | 18   34   47   58                |
|  9 | 02   09   39   51   56                        |  9 | 02   09   39   51   56           |
| 10 | 14   21   46   52w  55                        | 10 | 14   46   52w  55                |
| 11 | 20   48   57                                  | 11 | 20   48   57                     |
| 12 | 20   48   57                                  | 12 | 20   48   57                     |
| 13 | 08   19   46   54                             | 13 | 08   46   54                     |
| 14 | 06   21   46   55                             | 14 | 06   46   55                     |
| 15 | 07   14   45   57                             | 15 | 07   45   57                     |
| 16 | 06   23   35   44   57                        | 16 | 06   44   57                     |
| 17 | 14   17   25   39   46                        | 17 | 14   17   25   46                |
| 18 | 07   16   22   44   47   59                   | 18 | 07   16   44   59                |
| 19 | 14   23   35   53   56                        | 19 | 14   35   53   56                |
| 20 | 00   14   44                                  | 20 | 00   14   44                     |
| 21 | 08   20   40   59                             | 21 | 08   20   40   59                |
| 22 | 16   47                                       | 22 | 16   47                          |
| 23 | 01   19                                       | 23 | 01   19                          |
| 00 | 01   15w                                      | 00 | 01   15                          |
 Rozkład ważny od 2008-12-14

Jak widać są pewne "próby koordynacji", ale do prawdziwej koordynacji jeszcze daleko.
- w weekend średnio jeden kurs mniej KM względem starego rozkładu;
- wspomniana skandaliczna luka po siódmej rano;
- luka pół godziny między 9.09 a 9.39; luka 25 minut między 10.21 a 10.46, i tak jeszcze podobnie między 10 a 11, 11 a 12.
27 minut przerwy o 13h - łata Tłuszcz, a za Rembertowem 38 minut przerwy.
25 minut przerwy o 14h.
31 minut przerwy o 15h i dalej kilka mniejszych luk + rzadkie kursowanie wieczorem rodem z ZTM.


I jeszcze ze Śródmieścia:

Kod: Zaznacz cały

Stacja: ŚRÓDMIEŚCIE  -->  REMBERTÓW


 DZIEŃ POWSZEDNI                           ŚWIĘTO i SOBOTA

|Godz. Minuty                             |Godz. Minuty                       |
|  3 | 39   53w                           |  3 | 53w                          |
|  4 | 39   56                            |  4 | 39   56                      |
|  5 | 08   21w  33   38   46   54        |  5 | 21w  38   54                 |
|  6 | 07   36   44   56                  |  6 | 07   44   56                 |
|  7 | 11w  16   32   36   40r  48        |  7 | 11w  16   32   48            |
|  8 | 04   16   26   48                  |  8 | 04   16   48                 |
|  9 | 04   17   45   56                  |  9 | 04   17   45   56            |
| 10 | 17   46                            | 10 | 17   46                      |
| 11 | 05   12   47   57                  | 11 | 05   12   47   57            |
| 12 | 07   17   45   55                  | 12 | 07   45   55                 |
| 13 | 09   30   38   52                  | 13 | 09   38   52                 |
| 14 | 00   10   33   37   56             | 14 | 00   10   37   56            |
| 15 | 00   04   16   32   41   57        | 15 | 00   04   16   32   57       |
| 16 | 05   09   17   33   47   55   59   | 16 | 05   17   33   47   55   59  |
| 17 | 07   11   32   44   48   50*       | 17 | 11   32   44   48   50*      |
| 18 | 09   21   47   57                  | 18 | 09   21   47   57            |
| 19 | 01   17   32   47   57             | 19 | 01   17   47   57            |
| 20 | 19   29   39   57                  | 20 | 19   39   57                 |
| 21 | 12   43   56                       | 21 | 12   43   56                 |
| 22 | 11   57                            | 22 | 11   57                      |
| 23 | 14   55                            | 23 | 14   55                      |  
| 00 |                                    | 00 | 46                           | 
 Rozkład ważny od 2008-12-14
W międzyszczycie tradycyjnie rzadko więc luki, ale w popołudniowym szczycie trochę połatali. Nie ma już dziur powyżej 20 minut, ale sporym utrudnieniem dla pasażerów za Rembertowem może być piętrus o 17.50 z Centralnego, na którego jednak opłaca maszerować się ze Śródmieścia...
26 - minutowa dziura dopiero o 18, a potem źle od 20stej, bo to już wieczór..



Linia otwocka:

Kod: Zaznacz cały

Stacja: GOCŁAWEK  -->  ŚRÓDMIEŚCIE


 DZIEŃ POWSZEDNI                ŚWIĘTO i SOBOTA

|Godz. Minuty                  |Godz. Minuty          |
|  5 | 05   45                 |  5 | 05   45n        |
|  6 | 00   15   30   44       |  6 | 15   44         |
|  7 | 05   15   25   40   55  |  7 | 15              |
|  8 | 11   43                 |  8 | 11              |
|  9 | 13   43                 |  9 | 13              |
| 10 | 10                      | 10 | 10              |
| 11 | 10                      | 11 | 10              |
| 12 | 10                      | 12 | 10              |
| 13 | 10   40                 | 13 | 10              |
| 14 | 10   40                 | 14 | 10              |
| 15 | 10   40                 | 15 | 10              |
| 16 | 10   40                 | 16 | 10              |
| 17 | 02   10   44            | 17 | 11              |
| 18 | 00   10   40   55       | 18 | 10   40         |
| 19 | 10   40                 | 19 | 10              |
| 20 | 10   40                 | 20 | 10              |
| 21 | 30                      | 21 | 30              |
| 22 | 29                      | 22 | 29              |
| 23 | 10                      | 23 | 10              |

 Rozkład ważny od 2008-12-14


Kod: Zaznacz cały

Stacja: ŚRÓDMIEŚCIE  -->  GOCŁAWEK


 DZIEŃ POWSZEDNI               ŚWIĘTO i SOBOTA

|Godz. Minuty                 |Godz. Minuty          |
|  4 | 52                     |  4 |                 |
|  5 | 04   29   50           |  5 | 29              |
|  6 | 12   24   52           |  6 | 24              |
|  7 | 20   52                |  7 | 20              |
|  8 | 22                     |  8 | 22              |
|  9 | 24                     |  9 | 24              |
| 10 | 24                     | 10 | 24              |
| 11 | 24   52                | 11 | 24              |
| 12 | 24   50                | 12 | 24              |
| 13 | 20   48                | 13 | 20              |
| 14 | 25   52                | 14 | 25              |
| 15 | 12   24   36   53      | 15 | 24              |
| 16 | 01   25   38   51      | 16 | 25   51         |
| 17 | 03   23   36   53      | 17 | 23   53         |
| 18 | 25   52                | 18 | 25              |
| 19 | 24                     | 19 | 24              |
| 20 | 24                     | 20 | 24              |
| 21 | 24                     | 21 | 24              |
| 22 | 31                     | 22 | 31              |
| 23 | 24                     | 23 | 24              |

 Rozkład ważny od 2008-12-14
Szczyt poprawiony względem starego rozkładu, ale międzyszczyt, wieczór i weekend powala.

: 12 gru 2008, 8:22
autor: przewoz
Andrzej pisze:- wspomniana skandaliczna luka po siódmej rano;
Rembertów, jak Rembertów...
Jak miałbym się czepiać rozkładu na tej (mojej) linii, to pierwsza krytyka idzie w kierunku godziny 5 rano. Od 4 do 5:30 odjeżdżają 4 pociągi, odjeżdzało 5 składów z Mińska. Takt 30 minutowy w tym przypadku to pomyłka. Niektórym zostanie jazda pierwszym pociągiem nawet, jak mają na 6 do pracy, do tej pory mieli jeszcze wybór.
Potem krytykę przenoszę na międzyszczyt, gdzie jest nieregularnie. Co godzinę, ale nieregularnie (różne godziny odjazdów z obu stron).
Wieczorem lepiej niż teraz. Może nawet potrójne składy nie będą aż tak potrzebne. Ale rano bym utrzymał ten jeden potrójny o 6:50 z Mińska lub pierwszy po 7 z Mińska, bo będzie gorąco.
Linia otwocka wygląda na tle mińskiej beznadziejnie, czyli prawie jak dziś. Ale i tak szczyt się poprawił. Żeby chociaż ciut częściej poza szczytem, to można by zacząć powalczyć z busami, a tak nie ma żadnych szans, szczególnie w "C".

: 12 gru 2008, 15:56
autor: jasiu
Ciekawostka: Rzeźnia Kołobrzeg-Kielce jechałaby godzinę krócej przez Opoczno. Nawet jak doliczymy po 20 minut na zmianę loka w Skarżysku i Tomaszowie, to wychodzi na plus :]

: 12 gru 2008, 21:10
autor: Andrzej
przewoz pisze:Linia otwocka wygląda na tle mińskiej beznadziejnie, czyli prawie jak dziś.
Jak odliczysz kursy SKM, i nawet te parę kursów do Tłuszcza, co zahaczają o Rembertów, to częstotliwość samych Kolei Mazowieckich do Mińska wygląda podobnie jak linii KM do Otwocka.

: 13 gru 2008, 16:53
autor: Glonojad
Kozik pisze:Nie Glonojadzie. Otrzymanie przez przedsiębiorstwo certyfikatu zgodności ISO 9001/2001 oznacza, że dokumentacja systemu zarządzania jakością, jaką sporządziła badana spółka jest w pełni zgodna z procedurami standardu ISO PN-EN 9001/2001. A to oznacza, że wówczas firma taka będzie tworzyć wyroby (produkty i/lub usługi), które w 100% zaspokoją wymagania klientów.
Tyle - mniej-więceij - teoria. W praktyce to wcale nie oznacza "100% zadowolenia klienta", lecz jedynie kontrolę przestrzegania własnych procedur. Więc, jeśli własne procedury, zgodne z tą NORMĄ (nie żadnego "standardu", NORMY!), nic klientowi nie zagwarantują, to dokładnie tyle dostanie!

: 13 gru 2008, 18:45
autor: piotram
Nowy rozkład jest po prostu fatalny . Udupiono większośc fajnych połączeń pośpiesznych do i z Warszawy. Większość wieczornych pośpiechów wracających do W-wy przesunięto o godzinę w przód, dzięki czemu wycieczki będą krótsze (o ile w ogóle będą pociągiem). Fajną Oleńkę wywalono z Wrocławia (teraz od Opola jedzie gdzieś na Kamieniec) i oczywiście przesunięto o godzinę, zeby żaden cwaniak nie wpadł na pomysł jechac osobówką do Opola i tam się przesiąść. W sumie nie ma się co dziwić, skoro teraz jest jedno Intersyfy, więc nie będą sobie podkładać świni, jak można wyłudzić kasę za ekspres Pogórze. Dzięki temu z Katowic też nie ma jak wrócić pośpiechem. Nie ma też już wagonu krajowego w nocnym Rzepin-Terespol, ze Szczecina nie wróci się Włokniarzem z przesiadką w Kutnie, bo Kopernik jedzie o godzinę wcześniej, no ale jest przecież "wybawca" - IC Prus.

: 13 gru 2008, 19:35
autor: laczor
Adamq pisze:Co daje takie opóźnienie.... dla pasażerów z Jarzębiej łąki raczej nic, ale dla pasażerów z Ostrołeki to dużo - brak dojazdu do centrum miasta autobusami MZK lub trzeba czekać 70 min.
A MZK Ostrołęka nie dostosuje kursów swoich autobusów przejeżdżających obok dworca do rozkładu PKP:?:

: 13 gru 2008, 21:41
autor: 8917
Czy ja dobrze widzę w rozkładzie, że kilka pociągów pośpiesznych na trasie Siedlce-Warszawa ma być uruchamianych na EZT-ach. :shock: Przecież to idiotyzm ](*,)

: 13 gru 2008, 22:49
autor: Adamq
laczor pisze:
Adamq pisze:Co daje takie opóźnienie.... dla pasażerów z Jarzębiej łąki raczej nic, ale dla pasażerów z Ostrołeki to dużo - brak dojazdu do centrum miasta autobusami MZK lub trzeba czekać 70 min.
A MZK Ostrołęka nie dostosuje kursów swoich autobusów przejeżdżających obok dworca do rozkładu PKP:?:
Niestety do chwili obecnej cisza, oczekiwanie na najblizszy autobus do miasta 40 min. a na mojej lini 70 min.

: 13 gru 2008, 23:20
autor: przewoz
Czy ja dobrze widzę w rozkładzie, że kilka pociągów pośpiesznych na trasie Siedlce-Warszawa ma być uruchamianych na EZT-ach. Przecież to idiotyzm
? A niby gdzie to widzisz i po czym wnosisz?

PS.
Co do ciekaowstek: śmiesznie wygląda pociąg: 12341+1223. Jadą o tej samej porze w Cx i Dx... Oba z Grodziska. niczym się nei różnią. Po co ten zabieg?
Podobnie 50330 i 9562. W D do Grodziska. Nie można było tego po prostu w uwagach napisać, tylko walić w C i D oddzielnie?
No i pociąg 21340+50240. w D z Dęblina, w C z Pilawy. OK, przeżyję. Ale żeby było śmieszniej.... od p.o. Wwa Międzylesie rozkład rozjeżdża się.... o minutę... a na wschodnim znowu się zchodzi. No jaja po prostu ;) Podobnych widziałem jeszcze parę. Nie można było normalnie tego oznaczyć w PDFie i na rozkładach papierowych i jakoś zjechać do kupy tego 50240 i innych?

: 13 gru 2008, 23:37
autor: bohunu
Co do ciekaowstek: śmiesznie wygląda pociąg: 12341+1223. Jadą o tej samej porze w Cx i Dx... Oba z Grodziska. niczym się nei różnią. Po co ten zabieg?
Podobnie 50330 i 9562. W D do Grodziska. Nie można było tego po prostu w uwagach napisać, tylko walić w C i D oddzielnie?
No i pociąg 21340+50240. w D z Dęblina, w C z Pilawy. OK, przeżyję. Ale żeby było śmieszniej.... od p.o. Wwa Międzylesie rozkład rozjeżdża się.... o minutę... a na wschodnim znowu się zchodzi. No jaja po prostu ;) Podobnych widziałem jeszcze parę. Nie można było normalnie tego oznaczyć w PDFie i na rozkładach papierowych i jakoś zjechać do kupy tego 50240 i innych?
12341+1223 to ewidentna pomyłka - ten drugi jedzie z Warszawy tylko, podobnie jak 9562 - do Warszawy.
natomiast co do zjechania do kupy, to PLKa najpierw zmieniła Regulamin (pociąg w całej relacji musi mieć jednakowy termin) co spowodowało w kilku miejscach parę pociągów w tej samej trasie. Po czym pod koniec października zmieniła zasady łączenia relacji na linii średnicowej, co spowodowało trasowanie części pociągów od nowa - stąd występują (niestety) odchyłki w paru miejscach, które zostały zauważone zbyt późno :-?

: 14 gru 2008, 12:00
autor: 8917
przewoz pisze:
Czy ja dobrze widzę w rozkładzie, że kilka pociągów pośpiesznych na trasie Siedlce-Warszawa ma być uruchamianych na EZT-ach. Przecież to idiotyzm
A niby gdzie to widzisz i po czym wnosisz?
Tutaj Patrząc na uwagi do pociągów o 6:13 i 11:13 wyraźnie jest napisane "pociąg z elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT)".

: 14 gru 2008, 12:30
autor: bohunu
8917 pisze: Tutaj Patrząc na uwagi do pociągów o 6:13 i 11:13 wyraźnie jest napisane "pociąg z elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT)".
Hafasowi bym nie wierzył. IC jedyne EZT jakie posiada ma obwarowane umową na obsługę linii Warszawa - Łódź póki co.

: 14 gru 2008, 12:53
autor: przewoz
bohun pisze:Hafasowi bym nie wierzył. IC jedyne EZT jakie posiada ma obwarowane umową na obsługę linii Warszawa - Łódź póki co.
To raz, a dwa: czasy przejazdu Siedlce - Mińsk nierealne dla serii EN57, a przesadzone dla ED74. Pośrednie, więc wagony, jak do tej pory.