![hahaha :hahaha:](./images/smilies/hahaha.gif)
Pożary pojazdów warszawskiej komunikacji
Najlepsze jest to, że całkiem sporo kierowców ogląda ten silnikNR pisze:Jest nowe polecenie dla kierowców MZA
Na kazdym postoju przewietrzyć komorę silnika oraz obejrzeć stan silnika itd.
![]()
![]()
![]()
![:D](./images/smilies/mg.gif)
W najbardziej komfortowej sytuacji względem tego polecenia są kierowcy ikarusów
'Przepraszam pana, ja tu otworzyć muszę, proszę stąd zejść!' <rotfl>
Podczas przerwy to raczej nikt tam nie stoi. Niemniej otwarcie pokrywy wewnątrz pojazdu powoduje duży dyskomfort z powodu wysokiej temperatury, dlatego rozsądniej jest otwierać klapę zewnętrzną, o ile jest to możliwe.marcus pisze:W najbardziej komfortowej sytuacji względem tego polecenia są kierowcy ikarusów
'Przepraszam pana, ja tu otworzyć muszę, proszę stąd zejść!' <rotfl>
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1611367,0, ... omosc.html
Ktoś musiał sprzedać nowe polecenie członka Zarządu TVN-owi
.
Ktoś musiał sprzedać nowe polecenie członka Zarządu TVN-owi
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Hehehe dawno się tak nie uśmiałem:Dlevar pisze:http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1611367,0, ... omosc.html
Ktoś musiał sprzedać nowe polecenie członka Zarządu TVN-owi.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:dance: :dance:](./images/smilies/eusa_dance.gif)
5280
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Obawiam się, że gdy media przestaną się tym interesować, to i MZA spuści z tonuSadek pisze:Dziś zjechałem z 9/171 o 21:04 na zajezdni panika , wszystkie solarki nie na plac tylko na dokładne mycie silnika. Zobaczymy na jak długo tego zapału wystarczy.Websterek pisze: Zamiast wietrzyć, to trzeba się myć, czyli w tym przypadku lepiej dbać o stan techniczny wozów...
![kwasny ;/](./images/smilies/kwasny.gif)
-
- Posty: 842
- Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
- Lokalizacja: Białołęka-Ratusz
Jeśli to wietrzenie miało by coś dać to tylko z otwartą klapą podczas jazdy... Tak jak kiedyś w lecie jeździły wszystkie H9 a i obecnie się zdarza. Jak wiadomo, nie jest to jednak możliwe z powodów technicznych w przypadku wozów kursujących w Warszawie w ramach ZTM (nie ma jak otworzyć bezpiecznie maskownicy silnika podczas jazdy) . Zastanawia mnie jednak co kierowcy mają oglądać pod klapą... Popatrzeć na silnik i co? Że wycieki (najczęściej wywołujące zapłon) to podstawowa awaria autobusów każdy wie i bez otwierania klapy - wystarczy jedno spojrzenie na betonowe płyty na peronach dowolnej pętli... Zwracam uwagę, że to perony linii obsługiwanych lub współobsługiwanych przez MZA są czarne od wycieków... Znakomicie widać to na Marymoncie. Czyli jednak zaniedbania w serwisie Miejskich Zakładów, ale zobaczymy w jakim stanie technicznym będą ośmioletnie wozy z numerami bocznymi rozpoczynającymi się literą A... Na razie zapalił się jeden ale jak wiadomo z częścią z nich już są duże problemy. Spora ilość jest też nadal na gwarancji... Pamiętamy jednak wszyscy płonącą przypadłość firmy, która trzykrotnie zmieniała nazwę a bazę miała na Bielanach...
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46