Pożary pojazdów warszawskiej komunikacji

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 17 lip 2009, 0:19

#8703 :hahaha:
Załączniki
''Linię obsługuje Woronicza w ogniu''.jpg

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 17 lip 2009, 9:01

NR pisze:Jest nowe polecenie dla kierowców MZA

Na kazdym postoju przewietrzyć komorę silnika oraz obejrzeć stan silnika itd.

:D :D :D :D
Najlepsze jest to, że całkiem sporo kierowców ogląda ten silnik :D
W najbardziej komfortowej sytuacji względem tego polecenia są kierowcy ikarusów
'Przepraszam pana, ja tu otworzyć muszę, proszę stąd zejść!' <rotfl>

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 17 lip 2009, 18:54

marcus pisze:W najbardziej komfortowej sytuacji względem tego polecenia są kierowcy ikarusów
'Przepraszam pana, ja tu otworzyć muszę, proszę stąd zejść!' <rotfl>
Podczas przerwy to raczej nikt tam nie stoi. Niemniej otwarcie pokrywy wewnątrz pojazdu powoduje duży dyskomfort z powodu wysokiej temperatury, dlatego rozsądniej jest otwierać klapę zewnętrzną, o ile jest to możliwe. ;)

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 24 lip 2009, 20:23

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1611367,0, ... omosc.html
Ktoś musiał sprzedać nowe polecenie członka Zarządu TVN-owi :D .

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 24 lip 2009, 20:33

levar pisze:http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1611367,0, ... omosc.html
Ktoś musiał sprzedać nowe polecenie członka Zarządu TVN-owi :D .
Hehehe dawno się tak nie uśmiałem:D :D dobre :dance:
5280

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 24 lip 2009, 20:52

Mnie też wgniotło w fotel. :D

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 24 lip 2009, 21:00

Dobrze, że TVN W-wa tym się zainteresował, bo to naprawde głupota. Ciekaw jestem, w jakim stopniu cały ten żar wywietrzeje, w ciągu 15min? Jak autobus ma się zapalic, to się zapali. Zamiast wietrzyć, to trzeba się myć, czyli w tym przypadku lepiej dbać o stan techniczny wozów...

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 24 lip 2009, 21:43

Najlepszy jest fragment
Nie wiem kto z kogo robi te jaja. Bo my nie robimy z pana Wielgusa tylko pan Wielgus z siebie robi i próbuje z nas zrobić ... nie powiem co... chyba członka
:D
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

8833
Posty: 238
Rejestracja: 25 lut 2009, 21:18

Post autor: 8833 » 24 lip 2009, 22:46

E tam. Kiedyś się wietrzyło silniki w maluchach, więc może jest to recepta na palące się silniki.

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 24 lip 2009, 22:54

Websterek pisze: Zamiast wietrzyć, to trzeba się myć, czyli w tym przypadku lepiej dbać o stan techniczny wozów...
Dziś zjechałem z 9/171 o 21:04 na zajezdni panika , wszystkie solarki nie na plac tylko na dokładne mycie silnika. Zobaczymy na jak długo tego zapału wystarczy.

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 24 lip 2009, 23:58

Sadek pisze:
Websterek pisze: Zamiast wietrzyć, to trzeba się myć, czyli w tym przypadku lepiej dbać o stan techniczny wozów...
Dziś zjechałem z 9/171 o 21:04 na zajezdni panika , wszystkie solarki nie na plac tylko na dokładne mycie silnika. Zobaczymy na jak długo tego zapału wystarczy.
Obawiam się, że gdy media przestaną się tym interesować, to i MZA spuści z tonu ;/

Awatar użytkownika
Kozik
Posty: 692
Rejestracja: 24 wrz 2007, 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: Kozik » 25 lip 2009, 21:03

Myć to powinni nie tylko silniki ale również chłodnice. Zabrudzona, zakurzona chłodnica działa znaczniej mniej skutecznie i wtedy może dojść do przegrzania silnika i pożaru.
pozdrawiam Kozik

ctl83
Posty: 274
Rejestracja: 24 mar 2006, 19:49
Lokalizacja: Wola

Post autor: ctl83 » 28 lip 2009, 21:42

8833 pisze:E tam. Kiedyś się wietrzyło silniki w maluchach, więc może jest to recepta na palące się silniki.
Maluch miał silnik chłodzony powietrzem. A w autobusie jest woda i chłodnica.

prosper5250
Posty: 842
Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
Lokalizacja: Białołęka-Ratusz

Post autor: prosper5250 » 29 lip 2009, 18:58

Jeśli to wietrzenie miało by coś dać to tylko z otwartą klapą podczas jazdy... Tak jak kiedyś w lecie jeździły wszystkie H9 a i obecnie się zdarza. Jak wiadomo, nie jest to jednak możliwe z powodów technicznych w przypadku wozów kursujących w Warszawie w ramach ZTM (nie ma jak otworzyć bezpiecznie maskownicy silnika podczas jazdy) . Zastanawia mnie jednak co kierowcy mają oglądać pod klapą... Popatrzeć na silnik i co? Że wycieki (najczęściej wywołujące zapłon) to podstawowa awaria autobusów każdy wie i bez otwierania klapy - wystarczy jedno spojrzenie na betonowe płyty na peronach dowolnej pętli... Zwracam uwagę, że to perony linii obsługiwanych lub współobsługiwanych przez MZA są czarne od wycieków... Znakomicie widać to na Marymoncie. Czyli jednak zaniedbania w serwisie Miejskich Zakładów, ale zobaczymy w jakim stanie technicznym będą ośmioletnie wozy z numerami bocznymi rozpoczynającymi się literą A... Na razie zapalił się jeden ale jak wiadomo z częścią z nich już są duże problemy. Spora ilość jest też nadal na gwarancji... Pamiętamy jednak wszyscy płonącą przypadłość firmy, która trzykrotnie zmieniała nazwę a bazę miała na Bielanach...

Dzulikiewicz
Posty: 730
Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46

Post autor: Dzulikiewicz » 02 sie 2009, 10:51

Wczoraj wieczorem na AONie zaczął się fajczyć 4896 :arrow: 4/199. Ogień ugaszono trzema gaśnicami.

ODPOWIEDZ