Strona 18 z 28

: 05 wrz 2013, 13:02
autor: pawcio
Jeżeli program sygnalizacji będzie wredny (MichalJowy Plotnik taki ma), to owszem. Osygnalizowanie skrzyżowania Siedmiogrodzka-Skierniewicka nie spowoduje, że zmienię sposób podróży do pracy.

: 05 wrz 2013, 13:13
autor: drapka
Cała kwestia rozbija się o to, co kto rozumie przez "znaczące wydłużenie". Jeden może sobie jechać 10 minut dłuzej, a drugiemu każdej minuty szkoda.

: 05 wrz 2013, 13:14
autor: MichalJ
Co to znaczy "znacząco"? Jeśli to jest 3 minuty stania na światłach kontra 5 minut na przystanku, to wybieram przystanek. Raz, że po prostu wygodniej, można odstawić torby i usiąść, dwa, że w czasie tych 5 minut można się załapać na pozarozkładowy kurs, a czekając na światłach mogę go tylko obejrzeć (co jest dodatkowo okropnie wkurzające).

: 05 wrz 2013, 13:30
autor: KwZ
fik pisze: Jeśli chcesz mi powiedzieć, że znacząca grupa pasażerów jest gotów wydłużyć sobie znacząco podróż tylko dlatego, że przy tej samej drodze dojścia być może będzie zmuszony poczekać na światło, to nie, nie uwierzę w to. Jestem skłonny w to uwierzyć przy różnicy długości drogi dojścia, przy różnicy poziomów, itd, ale nie w takim przypadku.
Ja takie coś twierdzę, gdyż "odległość" przy przesiadce mierzę w minutach, a nie metrach. Na każde światła doliczam ryczałtem pół minuty (równoważne ok. 40-50 metrom).
MichalJ pisze:Co to znaczy "znacząco"? Jeśli to jest 3 minuty stania na światłach kontra 5 minut na przystanku, to wybieram przystanek. Raz, że po prostu wygodniej, można odstawić torby i usiąść, dwa, że w czasie tych 5 minut można się załapać na pozarozkładowy kurs, a czekając na światłach mogę go tylko obejrzeć (co jest dodatkowo okropnie wkurzające).
Ja praktycznie zawsze kojarzę tylko częstotliwości linii, a nie konkretne godziny odjazdów. Jeśli jest korek, to i tak to właściwsza informacja.

: 05 wrz 2013, 13:56
autor: Emyl
MichalJ pisze:że w czasie tych 5 minut można
...zajarać :term:

: 05 wrz 2013, 16:33
autor: reserved
fik pisze:I wcale nie ma na to wpływu fakt pomijania go przez większość linii czerwonych.
Tak, bo jak 517 i 523 tam się zatrzymają to nagle tłumy z tego węzła zaczną korzystać. ](*,)
Przesiadam się tam często i lubię ten węzeł właśnie za to, że nie ma tam dużo ludzi. Niemniej traktuję go w kategoriach "nie spieszy mi się, przespaceruje się". Kiedy jadę na konkretną godzinę i nie mam dużo czasu to na pewno nie znajdę go na przesiadanie się tam.

[ Dodano: Czw 05 Wrz, 2013 16:36 ]
A... mój rekord przesiadki na RZS (dojścia z przystanku na którym wysiadłem na przystanków z którego będę wsiadał) to 8 min. Zazwyczaj jest to koło 5 min.

: 06 wrz 2013, 0:40
autor: Stary Pingwin
Przy Rzymowskiego jest 6 minut.

: 06 wrz 2013, 19:32
autor: DG_Ins
Stary Pingwin pisze:Przy Rzymowskiego jest 6 minut.
Dlatego przy Rzymowskiego chodzę wydeptanymi ścieżkami, a nie przejściem dla pieszych i kładkami. Zyskuję po parę minut.

: 07 wrz 2013, 0:47
autor: Stary Pingwin
Jeżeli do ostatniego 165 mam 3 minuty, to ja też.

Gordyjskie węzły przesiadkowe

: 18 paź 2013, 20:56
autor: Janek1236
Trochę się chyba wątek zaspamował..

Gordyjskie węzły przesiadkowe

: 09 gru 2013, 19:42
autor: JacekM
Ostatnio częściej korzystam ze skrzyżowania przy al. Zielenieckiej, i uważam, że przesiadka z 3 (jadącej od Gocławka) na tramwaje jadące w str. centrum (7/8/22/wyjazdy z R-2) to jakiś kryminał. Co by komuś przeszkadzało przejście dla pieszych na wysokości końca przystanku 05 i początku 01?

Gordyjskie węzły przesiadkowe

: 09 gru 2013, 21:52
autor: pawcio
Jedyna możliwość, by takie przejście się zmieściło w programie sygnalizacji, to puszczenie go w cieniu fazy dla 8. Tylko ona jest strasznie krótka. Poza tym jeżeli wysiadasz z 3, to w tej samej fazie przechodzisz wzdłuż Targowej. Potem w następnej fazie przez Zamoyskiego i w następnej w cieniu 8 przez Zieleniecką. Nic Ci czasowo to dodatkowe przejście nie daje.

Gordyjskie węzły przesiadkowe

: 09 gru 2013, 22:05
autor: Os0
Można też przejściem w stronę Kijowskiej, nie jest źle.

Gordyjskie węzły przesiadkowe

: 09 gru 2013, 22:47
autor: MichalJ
pawcio pisze:Jedyna możliwość, by takie przejście się zmieściło w programie sygnalizacji, to puszczenie go w cieniu fazy dla 8. Tylko ona jest strasznie krótka. Poza tym jeżeli wysiadasz z 3, to w tej samej fazie przechodzisz wzdłuż Targowej. Potem w następnej fazie przez Zamoyskiego i w następnej w cieniu 8 przez Zieleniecką.
I wtedy mu ta ósemka ucieka. :)

Gordyjskie węzły przesiadkowe

: 09 gru 2013, 23:10
autor: JacekM
Poza tym jeżeli wysiadasz z 3, to w tej samej fazie przechodzisz wzdłuż Targowej.
Nie zawsze zdążam. Właściwie zwykle nie zdanżam, a raczej nie mam problemu ze żwawym się poruszaniem.
Jedyna możliwość, by takie przejście się zmieściło w programie sygnalizacji, to puszczenie go w cieniu fazy dla 8
A czemu nie "w cieniu fazy" na której wyjeżdżają auta z al. Zielenieckiej od strony ronda Waszyngtona?