Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu
Moderator: JacekM
Raczej nie, skoro silniki są w wagonie "s" . Swoją drogą przegrzać silniki w EN57 to nie taka prosta sprawa. Już prędzej opory rozruchowe może szlag trafić.solaris8315 pisze:Powód pewnie jak w poście wyżej przegrzanie silników
I to jest bardzo zła informacja, już przynajmniej trzeci nadpalony w ostatnim czasie.... przy czym poprzednie podpalone.Info od maciek8610. Pociąg EN57-1913 się zapalił (człon ra), stoi przed Świerszczami.
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 31 mar 2008, 18:12
- Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
- Kontakt:
- Solaris U10
- Posty: 2716
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Jakieś cuda się dziś rano się działy (ok. 8), mój "Nosal" przyjechał z 2,5 godzinnym opóźnieniem przez Dęblin, przepuszczając w Warszawie wszystko, co się dało (czyli np. pół godziny stania na Centralnym), w drugą stronę podmiejskie przez Centralny kursowały, a od Wschodniego do Centralnego stały pociągi w "korku:.
Moi rodzice jadą Jantarem i w Warszawie na dzień dobry dostali 25 minut opóźnienia.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
W lipcowe weekendy jest zamknięta średnica podmiejska (jeden tor), ruch w kierunku wschodnim odbywa się przez Centralną. (http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... 4/624.html)Solaris U10 pisze:Jakieś cuda się dziś rano się działy (ok. 8), mój "Nosal" przyjechał z 2,5 godzinnym opóźnieniem przez Dęblin, przepuszczając w Warszawie wszystko, co się dało (czyli np. pół godziny stania na Centralnym), w drugą stronę podmiejskie przez Centralny kursowały, a od Wschodniego do Centralnego stały pociągi w "korku:.
Poza tym Nosal już od roku kursuje przez Dęblin. http://www.pr.pkp.pl/remonty--utrudnien ... kecie.html
[ Dodano: Sob 12 Lip, 2008 12:56 ]
A korki na średnicy to codzienność, szczególnie koło 7:30-8:30 i 16:00 - 18:00.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Solaris U10
- Posty: 2716
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Czyli akurat dzisiaj i te zmiany nie są podane. Kolega zadzwonił na informację PKP, gdzie usłyszał, ze pociąg będzie o 7 z minutami, ale nie wiadomo, na którym dworcu, bo dzisiaj była zmiana rozkładu i w zasadzie to się okaże na miejscu, o której on przyjedzie. Informacja w pociągu i w miejscu, gdzie szef grupy sprawdzał, wskazywała na to, ze skończy on bieg na Wschodnim o szóstej ileś, a nie po dziewiątej.Następna zmiana rozkładu jazdy na tej trasie spodziewana jest 12 lipca 2008 r.
Takie korki, że pociągi stoją co 20 czy ileś metrów na całym odcinku?bohun pisze:A korki na średnicy to codzienność, szczególnie koło 7:30-8:30 i 16:00 - 18:00.
Tak.Takie korki, że pociągi stoją co 20 czy ileś metrów na całym odcinku?
Bo zostały tradycyjnie przedłużone. W hafasie jest zmienione.Solaris U10 pisze:Czyli akurat dzisiaj i te zmiany nie są podane.
Tak szczerze to dziwie się, że jeszcze ktoś jeździ Nosalem.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Solaris U10
- Posty: 2716
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
W teorii 2 min. Ale przez rozbabranie głowicy wschodniej st. Wwa Wschodnia i utrudnione wypuszczanie pociągów w dalszą drogę jest to tylko teoria (Wschodnia ma problemy z przyjęciem pociągów, bo zalegają jej na stacji inne). Poza tym przez ogrom prac na sieci pociągi niestety jeżdżą nieplanowo, co dodatkowo dobija płynność ruchu.Wolfchen pisze:W takim razie, jakie następstwo pociągów może być na średnicy? W sensie rozbieżności pomiędzy teoretycznym, a praktycznym? Oczywiście mam na myśli ruch płynny
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Lubelskie/ szlak Łuków-Terespol
16:30
Na niestrzeżonym przejeździe kolejowym samochód osobowy wjechał pod pociąg relacji Warszawa-Moskwa. Pojazdem podróżowały dwie kobiety, jedna z nich zginęła na miejscu, drugą przewieziono do szpitala.
18:50
Druga poszkodowana w wypadku kobieta zmarła w szpitalu. Miała 28 lat
Źródło: Komenda Głowna Policji
Podobny wypadek miał miejsce dziś rano na przejeździe kolejowym w Nowej/Mokrej Wsi koło Wołomina. Pociąg TLK Starosta relacji Poznań-Białystok zmiótł autko z niestrzeżonego przejazdu kolejowego. Kobietę prowadzącą samochód odtransportował do Warszawy śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowgo. Jej stan nie jest znany. Potostali pasażerowie samochodu (i maszynista pociągu) wyszli z wypadku bez większych obrażeń.
Pociąg dojechał do Białegostoku 3h w plecy
16:30
Na niestrzeżonym przejeździe kolejowym samochód osobowy wjechał pod pociąg relacji Warszawa-Moskwa. Pojazdem podróżowały dwie kobiety, jedna z nich zginęła na miejscu, drugą przewieziono do szpitala.
18:50
Druga poszkodowana w wypadku kobieta zmarła w szpitalu. Miała 28 lat
Źródło: Komenda Głowna Policji
Podobny wypadek miał miejsce dziś rano na przejeździe kolejowym w Nowej/Mokrej Wsi koło Wołomina. Pociąg TLK Starosta relacji Poznań-Białystok zmiótł autko z niestrzeżonego przejazdu kolejowego. Kobietę prowadzącą samochód odtransportował do Warszawy śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowgo. Jej stan nie jest znany. Potostali pasażerowie samochodu (i maszynista pociągu) wyszli z wypadku bez większych obrażeń.
Pociąg dojechał do Białegostoku 3h w plecy