Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

Moderator: JacekM

kozioł

Post autor: kozioł » 03 lip 2008, 16:24

We wtorek przegrzały się silniki w kibloskładzie 57 1163+1457 ?( w obu jednostkach gęsty, biały dym, gaśnica poszła w ruch, mechanik hamował chyba silnikiem :P ) rel.: Gdynia Gł. - Tczew . Całe szczęście stało się to w peronach Gdyni Gł, chwilę po wjeździe pociągu.
Pozdro z Łeby ;)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 lip 2008, 20:02

Info od maciek8610. Pociąg EN57-1913 się zapalił (człon ra), stoi przed Świerszczami.

[ Dodano: Czw 03 Lip, 2008 20:05 ]
Już go ugasili. Na razie ludzie ruszyli tłumnie w kierunku stacji ;) (albo przystanku osobowego, bo zaraz ktoś mnie zje :P) Powód pewnie jak w poście wyżej przegrzanie silników ;)

Awatar użytkownika
Tymesz
Zbanowany
Posty: 745
Rejestracja: 31 sie 2006, 12:18

Post autor: Tymesz » 03 lip 2008, 21:04

Witam, we wtorek KM 2136 przyjechał do Fi z 15 minutowym opóźnieniem.
W I jednostce oświetlenie wewnętrzne Awaryjne (przetwornica wyłączona), pchany przez II jednostkę. Do WWO przyjechał z 10 minutowym opóźnieniem.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 04 lip 2008, 8:50

solaris8315 pisze:Powód pewnie jak w poście wyżej przegrzanie silników
Raczej nie, skoro silniki są w wagonie "s" ;). Swoją drogą przegrzać silniki w EN57 to nie taka prosta sprawa. Już prędzej opory rozruchowe może szlag trafić.
Info od maciek8610. Pociąg EN57-1913 się zapalił (człon ra), stoi przed Świerszczami.
I to jest bardzo zła informacja, już przynajmniej trzeci nadpalony w ostatnim czasie.... przy czym poprzednie podpalone.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 04 lip 2008, 10:13

solaris8315 pisze: stacji ;) (albo przystanku osobowego, bo zaraz ktoś mnie zje :P)
a pewnie
solaris8315 pisze:Pociąg EN57-1913 się zapalił (człon ra), stoi przed Świerszczami.
Jaka stacja?! ;)
Polityka złym doradcą w pracy!

Johny-5418
Posty: 117
Rejestracja: 31 mar 2008, 18:12
Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
Kontakt:

Post autor: Johny-5418 » 07 lip 2008, 12:11

WARMIA 53101
Pomiędzy stacjami Piaseczno, a Zalesie Górne urwał się drut.
EU07-197 - urwany do połowy pantograf.
Opóźnienie ok.2,5 godz.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2716
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 12 lip 2008, 10:35

Jakieś cuda się dziś rano się działy (ok. 8), mój "Nosal" przyjechał z 2,5 godzinnym opóźnieniem przez Dęblin, przepuszczając w Warszawie wszystko, co się dało (czyli np. pół godziny stania na Centralnym), w drugą stronę podmiejskie przez Centralny kursowały, a od Wschodniego do Centralnego stały pociągi w "korku:. 8-(

kajo
Posty: 2823
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 12 lip 2008, 11:03

Moi rodzice jadą Jantarem i w Warszawie na dzień dobry dostali 25 minut opóźnienia.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 12 lip 2008, 12:52

Solaris U10 pisze:Jakieś cuda się dziś rano się działy (ok. 8), mój "Nosal" przyjechał z 2,5 godzinnym opóźnieniem przez Dęblin, przepuszczając w Warszawie wszystko, co się dało (czyli np. pół godziny stania na Centralnym), w drugą stronę podmiejskie przez Centralny kursowały, a od Wschodniego do Centralnego stały pociągi w "korku:. 8-(
W lipcowe weekendy jest zamknięta średnica podmiejska (jeden tor), ruch w kierunku wschodnim odbywa się przez Centralną. (http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... 4/624.html)
Poza tym Nosal już od roku kursuje przez Dęblin. http://www.pr.pkp.pl/remonty--utrudnien ... kecie.html

[ Dodano: Sob 12 Lip, 2008 12:56 ]
A korki na średnicy to codzienność, szczególnie koło 7:30-8:30 i 16:00 - 18:00.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2716
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 12 lip 2008, 13:24

Następna zmiana rozkładu jazdy na tej trasie spodziewana jest 12 lipca 2008 r.
Czyli akurat dzisiaj i te zmiany nie są podane. Kolega zadzwonił na informację PKP, gdzie usłyszał, ze pociąg będzie o 7 z minutami, ale nie wiadomo, na którym dworcu, bo dzisiaj była zmiana rozkładu i w zasadzie to się okaże na miejscu, o której on przyjedzie. Informacja w pociągu i w miejscu, gdzie szef grupy sprawdzał, wskazywała na to, ze skończy on bieg na Wschodnim o szóstej ileś, a nie po dziewiątej.
bohun pisze:A korki na średnicy to codzienność, szczególnie koło 7:30-8:30 i 16:00 - 18:00.
Takie korki, że pociągi stoją co 20 czy ileś metrów na całym odcinku? 8-(

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 12 lip 2008, 14:05

Takie korki, że pociągi stoją co 20 czy ileś metrów na całym odcinku?
Tak.
Solaris U10 pisze:Czyli akurat dzisiaj i te zmiany nie są podane.
Bo zostały tradycyjnie przedłużone. W hafasie jest zmienione.

Tak szczerze to dziwie się, że jeszcze ktoś jeździ Nosalem.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 lip 2008, 14:10

W takim razie, jakie następstwo pociągów może być na średnicy? W sensie rozbieżności pomiędzy teoretycznym, a praktycznym? Oczywiście mam na myśli ruch płynny :)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2716
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 12 lip 2008, 14:14

bohun pisze:W hafasie jest zmienione.
Faktycznie, co ciekawe na wschodnim byliśmy 20 min. przed czasem, a na zachodnim pół godziny po...
Tak szczerze to dziwie się, że jeszcze ktoś jeździ Nosalem.
Ta, ja też się dziwiłem w Zakopanem...

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 12 lip 2008, 16:15

Wolfchen pisze:W takim razie, jakie następstwo pociągów może być na średnicy? W sensie rozbieżności pomiędzy teoretycznym, a praktycznym? Oczywiście mam na myśli ruch płynny :)
W teorii 2 min. Ale przez rozbabranie głowicy wschodniej st. Wwa Wschodnia i utrudnione wypuszczanie pociągów w dalszą drogę jest to tylko teoria (Wschodnia ma problemy z przyjęciem pociągów, bo zalegają jej na stacji inne). Poza tym przez ogrom prac na sieci pociągi niestety jeżdżą nieplanowo, co dodatkowo dobija płynność ruchu.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Emisja
Posty: 141
Rejestracja: 01 maja 2006, 2:08
Lokalizacja: Z lotu samolotu
Kontakt:

Post autor: Emisja » 12 lip 2008, 21:07

Lubelskie/ szlak Łuków-Terespol
16:30
Na niestrzeżonym przejeździe kolejowym samochód osobowy wjechał pod pociąg relacji Warszawa-Moskwa. Pojazdem podróżowały dwie kobiety, jedna z nich zginęła na miejscu, drugą przewieziono do szpitala.

18:50
Druga poszkodowana w wypadku kobieta zmarła w szpitalu. Miała 28 lat

Źródło: Komenda Głowna Policji

Podobny wypadek miał miejsce dziś rano na przejeździe kolejowym w Nowej/Mokrej Wsi koło Wołomina. Pociąg TLK Starosta relacji Poznań-Białystok zmiótł autko z niestrzeżonego przejazdu kolejowego. Kobietę prowadzącą samochód odtransportował do Warszawy śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowgo. Jej stan nie jest znany. Potostali pasażerowie samochodu (i maszynista pociągu) wyszli z wypadku bez większych obrażeń.
Pociąg dojechał do Białegostoku 3h w plecy

ODPOWIEDZ