Strona 18 z 581
: 03 lip 2008, 16:24
autor: kozioł
We wtorek przegrzały się silniki w kibloskładzie 57 1163+1457 ?( w obu jednostkach gęsty, biały dym, gaśnica poszła w ruch, mechanik hamował chyba silnikiem
) rel.: Gdynia Gł. - Tczew . Całe szczęście stało się to w peronach Gdyni Gł, chwilę po wjeździe pociągu.
Pozdro z Łeby
: 03 lip 2008, 20:02
autor: SławekM
Info od maciek8610. Pociąg EN57-1913 się zapalił (człon ra), stoi przed Świerszczami.
[ Dodano: Czw 03 Lip, 2008 20:05 ]
Już go ugasili. Na razie ludzie ruszyli tłumnie w kierunku stacji
(albo przystanku osobowego, bo zaraz ktoś mnie zje
) Powód pewnie jak w poście wyżej przegrzanie silników
: 03 lip 2008, 21:04
autor: Tymesz
Witam, we wtorek KM 2136 przyjechał do Fi z 15 minutowym opóźnieniem.
W I jednostce oświetlenie wewnętrzne Awaryjne (przetwornica wyłączona), pchany przez II jednostkę. Do WWO przyjechał z 10 minutowym opóźnieniem.
: 04 lip 2008, 8:50
autor: przewoz
solaris8315 pisze:Powód pewnie jak w poście wyżej przegrzanie silników
Raczej nie, skoro silniki są w wagonie "s"
. Swoją drogą przegrzać silniki w EN57 to nie taka prosta sprawa. Już prędzej opory rozruchowe może szlag trafić.
Info od maciek8610. Pociąg EN57-1913 się zapalił (człon ra), stoi przed Świerszczami.
I to jest bardzo zła informacja, już przynajmniej trzeci nadpalony w ostatnim czasie.... przy czym poprzednie podpalone.
: 04 lip 2008, 10:13
autor: JotPeCet
solaris8315 pisze: stacji
(albo przystanku osobowego, bo zaraz ktoś mnie zje
)
a pewnie
solaris8315 pisze:Pociąg EN57-1913 się zapalił (człon ra), stoi przed Świerszczami.
Jaka stacja?!
: 07 lip 2008, 12:11
autor: Johny-5418
WARMIA 53101
Pomiędzy stacjami Piaseczno, a Zalesie Górne urwał się drut.
EU07-197 - urwany do połowy pantograf.
Opóźnienie ok.2,5 godz.
: 12 lip 2008, 10:35
autor: Solaris U10
Jakieś cuda się dziś rano się działy (ok. 8), mój "Nosal" przyjechał z 2,5 godzinnym opóźnieniem przez Dęblin, przepuszczając w Warszawie wszystko, co się dało (czyli np. pół godziny stania na Centralnym), w drugą stronę podmiejskie przez Centralny kursowały, a od Wschodniego do Centralnego stały pociągi w "korku:.
: 12 lip 2008, 11:03
autor: kajo
Moi rodzice jadą Jantarem i w Warszawie na dzień dobry dostali 25 minut opóźnienia.
: 12 lip 2008, 12:52
autor: bohunu
Solaris U10 pisze:Jakieś cuda się dziś rano się działy (ok. 8), mój "Nosal" przyjechał z 2,5 godzinnym opóźnieniem przez Dęblin, przepuszczając w Warszawie wszystko, co się dało (czyli np. pół godziny stania na Centralnym), w drugą stronę podmiejskie przez Centralny kursowały, a od Wschodniego do Centralnego stały pociągi w "korku:.
W lipcowe weekendy jest zamknięta średnica podmiejska (jeden tor), ruch w kierunku wschodnim odbywa się przez Centralną. (
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... 4/624.html)
Poza tym Nosal już od roku kursuje przez Dęblin.
http://www.pr.pkp.pl/remonty--utrudnien ... kecie.html
[ Dodano: Sob 12 Lip, 2008 12:56 ]
A korki na średnicy to codzienność, szczególnie koło 7:30-8:30 i 16:00 - 18:00.
: 12 lip 2008, 13:24
autor: Solaris U10
Następna zmiana rozkładu jazdy na tej trasie spodziewana jest 12 lipca 2008 r.
Czyli akurat dzisiaj i te zmiany nie są podane. Kolega zadzwonił na informację PKP, gdzie usłyszał, ze pociąg będzie o 7 z minutami, ale nie wiadomo, na którym dworcu, bo dzisiaj była zmiana rozkładu i w zasadzie to się okaże na miejscu, o której on przyjedzie. Informacja w pociągu i w miejscu, gdzie szef grupy sprawdzał, wskazywała na to, ze skończy on bieg na Wschodnim o szóstej ileś, a nie po dziewiątej.
bohun pisze:A korki na średnicy to codzienność, szczególnie koło 7:30-8:30 i 16:00 - 18:00.
Takie korki, że pociągi stoją co 20 czy ileś metrów na całym odcinku?
: 12 lip 2008, 14:05
autor: bohunu
Takie korki, że pociągi stoją co 20 czy ileś metrów na całym odcinku?
Tak.
Solaris U10 pisze:Czyli akurat dzisiaj i te zmiany nie są podane.
Bo zostały tradycyjnie przedłużone. W hafasie jest zmienione.
Tak szczerze to dziwie się, że jeszcze ktoś jeździ Nosalem.
: 12 lip 2008, 14:10
autor: Wolfchen
W takim razie, jakie następstwo pociągów może być na średnicy? W sensie rozbieżności pomiędzy teoretycznym, a praktycznym? Oczywiście mam na myśli ruch płynny
: 12 lip 2008, 14:14
autor: Solaris U10
bohun pisze:W hafasie jest zmienione.
Faktycznie, co ciekawe na wschodnim byliśmy 20 min. przed czasem, a na zachodnim pół godziny po...
Tak szczerze to dziwie się, że jeszcze ktoś jeździ Nosalem.
Ta, ja też się dziwiłem w Zakopanem...
: 12 lip 2008, 16:15
autor: bohunu
Wolfchen pisze:W takim razie, jakie następstwo pociągów może być na średnicy? W sensie rozbieżności pomiędzy teoretycznym, a praktycznym? Oczywiście mam na myśli ruch płynny
W teorii 2 min. Ale przez rozbabranie głowicy wschodniej st. Wwa Wschodnia i utrudnione wypuszczanie pociągów w dalszą drogę jest to tylko teoria (Wschodnia ma problemy z przyjęciem pociągów, bo zalegają jej na stacji inne). Poza tym przez ogrom prac na sieci pociągi niestety jeżdżą nieplanowo, co dodatkowo dobija płynność ruchu.
: 12 lip 2008, 21:07
autor: Emisja
Lubelskie/ szlak Łuków-Terespol
16:30
Na niestrzeżonym przejeździe kolejowym samochód osobowy wjechał pod pociąg relacji Warszawa-Moskwa. Pojazdem podróżowały dwie kobiety, jedna z nich zginęła na miejscu, drugą przewieziono do szpitala.
18:50
Druga poszkodowana w wypadku kobieta zmarła w szpitalu. Miała 28 lat
Źródło: Komenda Głowna Policji
Podobny wypadek miał miejsce dziś rano na przejeździe kolejowym w Nowej/Mokrej Wsi koło Wołomina. Pociąg TLK Starosta relacji Poznań-Białystok zmiótł autko z niestrzeżonego przejazdu kolejowego. Kobietę prowadzącą samochód odtransportował do Warszawy śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowgo. Jej stan nie jest znany. Potostali pasażerowie samochodu (i maszynista pociągu) wyszli z wypadku bez większych obrażeń.
Pociąg dojechał do Białegostoku 3h w plecy