Strona 18 z 47

: 16 gru 2010, 9:03
autor: Bastian
yavorius pisze:
Patryk2222 pisze:Przewidujący kierowcy zawsze trzyma nogę na hamulcu.
Zawsze? A którą, lewą czy prawą? Bo jeśli prawą, to czym dodaje gazu?:>
A po co dodawać gazu, gdy się stoi na przystanku? :shock:

: 16 gru 2010, 9:10
autor: yavorius
Bastian pisze: A po co dodawać gazu, gdy się stoi na przystanku? :shock:
Żartem odpowiem, że po to, żeby z niego ruszyć, z tego przystanku. A serio, to nie doczytałem, że chodzi o przystanek, ale tak to jest gdy czyta się forum przez komórkę. Moja pulpa (pomidorowa) ;)

: 21 gru 2010, 0:01
autor: MC
Ekstremalna jazda motorniczego
Artykuł z ŻW, bardzo szczegółowa wypisówka wraz z filmikiem, właściwie przyczyna nieznana...

: 21 gru 2010, 0:07
autor: SG
MC pisze:Ekstremalna jazda motorniczego
Artykuł z ŻW, bardzo szczegółowa wypisówka wraz z filmikiem, właściwie przyczyna nieznana...
Szkoda że nikt nie wyleciał z tego tramwaju jemu nic by się nie stało bo tramwaj nie przekraczał 20 km/h ale może by się wzięli za to a nie znowu Kierowca dostał upomnienie zamiast dyscyplinarkę za narażanie pasażerów na niebezpieczeństwo.

: 21 gru 2010, 0:09
autor: fik
Mam kilka pytań. Pierwsze z nich: czemu osoba filmująca, skoro tak się przejęła bezpieczeństwem pasażerów, nie zaciągnęła hamulca bezpieczeństwa? Była do tego w pełni uprawniona.

: 21 gru 2010, 0:10
autor: Mong
Pewnie żeby nie zepsuć ujęcia, chciała mieć sensację ;-)

: 21 gru 2010, 0:14
autor: SG
Ręce opadają, najlepiej w ogóle zdemontować te drzwi po co one, kiedyś tramwaje jeździły bez i dobrze było. Nie jest lepiej w 8801 ten natomiast ma odłączony przystankowy bo bodajże trzecie czy ostatnie drzwi nie domykają się do końca, nikomu się nie chce tego naprawić a że na R-5 każdy pojazd jest na wagę złota to lepiej odłączyć przystankowy i następnego dnia puścić żeby ludzi woził ](*,)

: 21 gru 2010, 0:58
autor: Mong
Tahamata pisze:Ręce opadają, najlepiej w ogóle zdemontować te drzwi po co one, kiedyś tramwaje jeździły bez i dobrze było.
W Indiach tak pociągi jeżdżą :D :

http://www.youtube.com/watch?v=sZgyWnYiYdc

: 21 gru 2010, 1:02
autor: SG
Stockholmare pisze:
Tahamata pisze:Ręce opadają, najlepiej w ogóle zdemontować te drzwi po co one, kiedyś tramwaje jeździły bez i dobrze było.
W Indiach tak pociągi jeżdżą :D :

http://www.youtube.com/watch?v=sZgyWnYiYdc
No i dobrze jest w lato przewiewnie jak klima prawie. :D

: 21 gru 2010, 7:49
autor: MichalJ
fik pisze:Mam kilka pytań. Pierwsze z nich: czemu osoba filmująca, skoro tak się przejęła bezpieczeństwem pasażerów, nie zaciągnęła hamulca bezpieczeństwa? Była do tego w pełni uprawniona.
Pasażer nie ma obowiązku umieć obsłużyć hamulec.

Nie spychajmy dyskusji na manowce, to nie pasażer jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo w tramwaju.

: 21 gru 2010, 8:43
autor: Bastian
Fik mówił o prawie, czo obowiązku? (-(

: 21 gru 2010, 9:01
autor: MichalJ
"Zadawał pytanie" w drwiącym stylu "skoro tak się przejęła, to cośtam" mające imho na celu odwrócenie uwagi od osoby rzeczywiście odpowiedzialnej.

: 21 gru 2010, 9:22
autor: Adam G.
MichalJ pisze:"Zadawał pytanie" w drwiącym stylu "skoro tak się przejęła, to cośtam" mające imho na celu odwrócenie uwagi od osoby rzeczywiście odpowiedzialnej.
Skąd wiesz, kto jest za to rzeczywiście odpowiedzialny? W lusterku wcale niekoniecznie zobaczysz, czy drzwi w drugim wagonie się zamknęły - zdajesz się na kontrolki i blokadę jazdy. Najwyraźniej jedno i drugie nie zadziałało, co zresztą jest możliwe tym bardziej, że - jak widać - kasowniki również przestały działać.

: 21 gru 2010, 9:49
autor: chester
Z innej beczki - wkurza mnie mszczenie się kierowcy na pasażerach za utrudnienia spowodowane głównie innymi uczestnikami ruchu (i postoju) drogowego.
Klasycznym przykładem jest zajmowanie początku/końca zatoki przez puszkę z włączonym silnikiem. Kierowca busa nie wjeżdża w zatokę (nawet jeżeli spokojnie jest w stanie to zrobić), tylko demonstracyjnie zatrzymuje się na ulicy, specjalnie obok puszki, niestety każąc pasażerom wsiadać z poziomu ulicy, co w przypadku wózka jest już uciążliwsze, a w przypadku błota zalegającego przy krawężniku robi się bardzo kiepsko.

: 21 gru 2010, 10:12
autor: Delfino
Wcale nie musi być tak jak mówisz. To, że kierowca może wjechać w zatokę przodem, to nie znaczy, że może wyprostować przegub (do tego potrzeba dość długiego odcinka), a wymiana ze złamanym (nawet lekko) przegubem jest ekstremalnie niebezpieczna. Po drugie wyjazd jest potem też znacznie utrudniony.