Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7694
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 gru 2012, 8:04

Łukasz pisze:Zamiast na FSO, do 509 można się przesiąść na Rondzie Starzyńskiego. A z samej Jagiellońskiej - można użyć 302. A jak jest niedziela, to można się przespacerować na ten przystanek.
Cofać się ze Śliwic na Starzyńskiego, aby pojechać na północ ???
Kosiniak pisze:Co znaczy wymuszą?
Jak mieszkańcy zaczną pisać wnioski nie do samego ZTM, a do władz miasta i będzie tego kilkaset zgłoszeń (już raz położono wniosek z ponad 0,5 tyś. podpisów) to dostaną.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

ashir
Posty: 27745
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 gru 2012, 8:12

MisiekK pisze:Cofać się ze Śliwic na Starzyńskiego, aby pojechać na północ ???
Nie, pojechać tramwajem do Żerania FSO, przejść pieszo z pętli tramwajowej na pętlę autobusową, następnie podjechać czymś pod Auchan.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 12 gru 2012, 8:12

MisiekK pisze:Jak mieszkańcy zaczną pisać wnioski nie do samego ZTM, a do władz miasta i będzie tego kilkaset zgłoszeń (już raz położono wniosek z ponad 0,5 tyś. podpisów) to dostaną.
Rozumiem, że jakbym zebrał również w szkole 500 podpisów to na przykład to dostanę autobus na Kubańską? Nonsens. W takim układzie to komunikacja miejska w Warszawie nigdy nie będzie sprawnie funkcjonować. :-"

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7694
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 gru 2012, 8:41

ashir pisze:Nie, pojechać tramwajem do Żerania FSO, przejść pieszo z pętli tramwajowej na pętlę autobusową, następnie podjechać czymś pod Auchan.
I przesiadać się 5 razy po drodze do celu? Robiono już w tym kierunku badania - 2-3 przesiadki są do zaakceptowania przez pasażera.
Domas pisze:W takim układzie to komunikacja miejska w Warszawie nigdy nie będzie sprawnie funkcjonować. :-"
Będzie funkcjonować. W tej dziedzinie nieważne ile spieprzysz to i tak autobusy jeździć będą. Wycinanie linii osłonowych lokalnych niestety tak się kończy i to jest do przewidzenia.
Domas pisze:Rozumiem, że jakbym zebrał również w szkole 500 podpisów to na przykład to dostanę autobus na Kubańską?
Próbuj. Skoro na wniosek kilku osób można było zrobić przystanek przy Cmentarzu Prawosławnym to tu tym bardziej powinno się udać.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 12 gru 2012, 8:46

MisiekK pisze:Będzie funkcjonować. W tej dziedzinie nieważne ile spieprzysz to i tak autobusy jeździć będą. Wycinanie linii osłonowych lokalnych niestety tak się kończy i to jest do przewidzenia
Ale cholera - 509 jest jedną z niewielu linii, które w aktualnym stanie funkcjonują niemalże idealnie - po co ją na siłę udupiać?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 gru 2012, 9:05

Bo lud tak chce. Tak to działa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7694
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 gru 2012, 9:18

Domas pisze:Ale cholera - 509 jest jedną z niewielu linii, które w aktualnym stanie funkcjonują niemalże idealnie - po co ją na siłę udupiać?
Dobre linie trzeba chronić, a nie wystawiać je na odstrzał (chyba, że o to właśnie chodzi).
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27443
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 gru 2012, 12:29

Ale naprawdę? 80 postów dyskusji o tym, jaki autobus powinien jechać Jagiellońską? (-o<
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2239
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 12 gru 2012, 14:01

Domas pisze: Po co? Na aktualnej trasie obsługuje dodatkowo przychodnię na Dąbrowszczaków, a poza tym na Jagiellońskiej i Starzyńskiego masz masę innych linii.
Może i obsługuje, ale dubluje 135 oraz 212 :-$
Domas pisze:Już była o tym mowa - Dyrekcja FSO jest do wywalenia na 509, a przesiadka do tramwai na Żeraniu z 509 jest bardzo dogodna.
Bardzo dogodna to jest w kier. Centrum, a z powrotem zupełnie nie. Musisz sobie przeanalizować ten przystanek. ;-)

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 12 gru 2012, 14:16

pawcio pisze:Bo lud tak chce. Tak to działa.
Skomentuję to słynnym OJP. #-o
MisiekK pisze:Dobre linie trzeba chronić, a nie wystawiać je na odstrzał (chyba, że o to właśnie chodzi).
Toć piszę, że 509 powinno być już nietykalne.
Jachim pisze:Może i obsługuje, ale dubluje 135 oraz 212 :-$
Wrzuć sobie w składak rozkłady z przystanku Darwin lub Szymanowskiego - z obu po zabraniu 176 sypniesz jeszcze miarę jako-taką synchronizację.
Jachim pisze:Bardzo dogodna to jest w kier. Centrum, a z powrotem zupełnie nie. Musisz sobie przeanalizować ten przystanek. ;-)
Zastanów się 5 razy zanim napiszesz - kto normalny jadąc już tym 509 będzie się przesiadał z autobusu to tramwaju, żeby się... cofać? A jak już będzie chciał się przesiąść w 509 z takiej 18 czy 20 to będzie mógł to zrobić na dw. Wileńskim albo Rondzie Starzyńskiego.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 12 gru 2012, 16:21

pawcio pisze:Bo lud tak chce. Tak to działa.
To ludowi trzeba wytłumaczyć że ma tramwaje które puste się od siebie odbijają...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 12 gru 2012, 16:40

MisiekK pisze:
ashir pisze:Nie, pojechać tramwajem do Żerania FSO, przejść pieszo z pętli tramwajowej na pętlę autobusową, następnie podjechać czymś pod Auchan.
I przesiadać się 5 razy po drodze do celu? Robiono już w tym kierunku badania - 2-3 przesiadki są do zaakceptowania przez pasażera.
No to 516 z pętli, tam się przesiada całkiem przyzwoicie. I masz NAJWYŻEJ dwie przesiadki. A jazda wzdłuż Jagiellońskiej tramwajem jest do przeżycia. I nawet tramwaj ma więcej przystanków, bo Platerówki zalicza. I nie rozumiem czemu te powstające przy Śliwicach osiedla nie mogą zapełnić pustych tramwajów.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27745
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 gru 2012, 17:58

MisiekK pisze:I przesiadać się 5 razy po drodze do celu? Robiono już w tym kierunku badania - 2-3 przesiadki są do zaakceptowania przez pasażera.
Tak, chyba że ja jestem inny od reszty pasażerów. Bo mi takie podjechanie przystanku nie sprawia żadnego problemu, nawet za bardzo nie można tego nazwać podróżą. 8-(

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 gru 2012, 18:09

ashir pisze:Nie, pojechać tramwajem do Żerania FSO, przejść pieszo z pętli tramwajowej na pętlę autobusową, następnie podjechać czymś pod Auchan.
Brakuje tablicy z najbliższymi odjazdami lub chociaż zbiorczej tablicy z rozkładami przy wyjściu z tunelu.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ashir
Posty: 27745
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 gru 2012, 18:13

Wolfchen pisze:Brakuje tablicy z najbliższymi odjazdami lub chociaż zbiorczej tablicy z rozkładami przy wyjściu z tunelu.
Dawno temu zdaje się, że wszystkie rozkłady były w wiacie tuż przy schodach. :-k

ODPOWIEDZ