![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Quo vadis, MZA?
Korzysta, wczoraj na własne oczy widziałem, jak się ładował tam 1909 i to na 168. ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
222 to chyba nawet straciło specjalny rozkład ze zjazdami do bazy na ładowanie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ciekawe, po co MZA planują aż 2 ładowarki na pętli Konwiktorska? Można obstawiać, czy zostanie tam przesunięte 222 z Bielańskiej (w sumie byłoby to dobrą opcją, zwłaszcza w pakiecie ze starym numerem 144 na historyczną trasę).
Zgadza się i teraz jest jak za czasów diesli 5c+2d(A)/3d(B)//5c, bez żadnych zjazdów w ciągu dnia na ładowanie na zajezdnię Woronicza czy Włościańską, poza dodatkami. Powoli eksploatacja elektryków nabiera sensu.pawcio pisze:222 to chyba nawet straciło specjalny rozkład ze zjazdami do bazy na ładowanie.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Korzystają w miarę możliwości.
Dziś tak samo 1902 przejeździł całą zmianę na 168.ashir pisze:Korzysta, wczoraj na własne oczy widziałem, jak się ładował tam 1909 i to na 168.
Ale nie Ursusów...ashir pisze:Zgadza się i teraz jest jak za czasów diesli 5c+2d(A)/3d(B)//5c, bez żadnych zjazdów w ciągu dnia na ładowanie na zajezdnię Woronicza czy Włościańską, poza dodatkami. Powoli eksploatacja elektryków nabiera sensu.pawcio pisze:222 to chyba nawet straciło specjalny rozkład ze zjazdami do bazy na ładowanie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Czy tylko ja mam wrażenie, że numeromania Osy ostatnio przybrała na sile?osa pisze:Ciekawe, po co MZA planują aż 2 ładowarki na pętli Konwiktorska? Można obstawiać, czy zostanie tam przesunięte 222 z Bielańskiej (w sumie byłoby to dobrą opcją, zwłaszcza w pakiecie ze starym numerem 144 na historyczną trasę).
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Zaskoczę Ciebie. To nie jest dla przedłużenia 222.osa pisze:Ciekawe, po co MZA planują aż 2 ładowarki na pętli Konwiktorska? Można obstawiać, czy zostanie tam przesunięte 222 z Bielańskiej (w sumie byłoby to dobrą opcją, zwłaszcza w pakiecie ze starym numerem 144 na historyczną trasę).
178?SławekM pisze:Zaskoczę Ciebie. To nie jest dla przedłużenia 222.
Zgodnie z zapowiedziami wszystkie linie kursujące Traktem Królewskim mają być obsługiwane przez elektryki. A że na Konwiktorskiej krańcują 178 i 503, to masz odpowiedź. Pewnie jak Ursusy pokonają już choroby wielu dziecięcego to zostaną skierowane na tę linię (lub na 222, a wtedy SUIII E na 178, a może nie będzie między nimi ścisłego przydziału?). A w przypadku 503 będzie to na razie tylko jeden testowy przegubowiec...primoż pisze:178?SławekM pisze:Zaskoczę Ciebie. To nie jest dla przedłużenia 222.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To chyba nieuleczalne. Chorego powinno się umieścić w jakimś hospicjum, żeby ograniczyć jego cierpienie.Emyl pisze:Czy tylko ja mam wrażenie, że numeromania Osy ostatnio przybrała na sile?osa pisze:Ciekawe, po co MZA planują aż 2 ładowarki na pętli Konwiktorska? Można obstawiać, czy zostanie tam przesunięte 222 z Bielańskiej (w sumie byłoby to dobrą opcją, zwłaszcza w pakiecie ze starym numerem 144 na historyczną trasę).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Dobrze kombinujesz. Na obecną chwilę plan jest taki, by Ursusy skierować do obsługi 178 (ale tych pełnych kursów), a tego SU18IVE na 503.wincenty pisze:Zgodnie z zapowiedziami wszystkie linie kursujące Traktem Królewskim mają być obsługiwane przez elektryki. A że na Konwiktorskiej krańcują 178 i 503, to masz odpowiedź. Pewnie jak Ursusy pokonają już choroby wielu dziecięcego to zostaną skierowane na tę linię (lub na 222, a wtedy SUIII E na 178, a może nie będzie między nimi ścisłego przydziału?). A w przypadku 503 będzie to na razie tylko jeden testowy przegubowiec...primoż pisze:178?
A gdzie zostaną wysłane SU12IVE, na 102? ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Pewnie tak, jako na trzecią linię po Trakcie Królewskim obsługiwaną przez solówki.ashir pisze:A gdzie zostaną wysłane SU12IVE, na 102?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Panie.... tego nikt nie wie. Może 518 ? (jak dożyje).ashir pisze:A gdzie zostaną wysłane SU12IVE, na 102?