Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dwukierunkowości rzeczywiście brakuje (choć nie wiem, jak zawijałaby na BW1920 żeby mieć pętlę tam gdzie dziś), ale do tego wystarczyłaby drobna korekta programu przy 1 sierpnia lub osygnalizowanie zawrotki przez tory przed nowa Racławicką.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
mając na uwadze znaczną rozbudowę osiedla w ostatnich latach to trzy mocne linie powinny stanowić absolutne minimumfik pisze:Pytanie, czy to oznacza, że obecna oferta jest za słaba, czy poprzednia była za mocna.
powtórzę - 228 jest realnym wzmocnieniem 128 tylko w weekendy - nie rozwiązuje problemów z komunikacją, w dni powszednie w godzinach szczytu praktycznie nie ma co czekać na odjazd zgodnie z rozkładem, ale jest to przyczyna do rozważenia zmian (np. wprowadzenie 172, wydłużenie 228 w okolice Galerii Mokotów), zaś na pewno nie jest to powód do zawieszania linii nie dając nic w zamian, z drugiej strony ciekawe, czy również zawieszą 228 na wakacje bez żadnych zmian ...
nie było moją intencją porównywanie ulic, tylko schematu myślenia, że jeżeli jest 128 to 228 jest już niepotrzebne, idąc takim schematem 182 jest również niepotrzebne, skoro jest 523, a do końca tak przecież nie jest, w szczególności na odcinku Politechnika - SaskaBastian pisze:Mimo wszystko to porównywanie tej lokalnej ulicy (jaki tam jest przekrój, jakie natężenie?) z Trasą Łazienkowską jest brednią.
wcale nie uważam, że jest to zły pomysł, na Włodarzewskiej jest ten sam problem co na Racławickiej związany z jednostronnym ruchem autobusów. zatem mamy podobne problemywojtor pisze:Może najpierw powalcz o jakieś międzydzielnicowe połączenie dla południowych Szczęśliwic, a potem postaraj się o kolejną międzydzielnicówkę z Jasielskiej.
również uważam, że wprowadzenie na Włodarzewską 208 było świetnym rozwiązaniem, chociaż udało się przez przypadek, gdyż w pierwotnych założeniach zakładano pętlę na Szczęśliwicach
[ Dodano: |4 Sty 2012|, 2012 19:22 ]
... przed wprowadzeniem 228 najszybszym dojazdem z Rakowca Płd. do CH Blue City było 10-12 min. na piechotę + 208
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
W pierwotnych planach miało jechać przez BC od razu na Szczęśliwice al. Bohaterów Września. Najważniejsze punkty - dojazd na Berestecką, odwóz z BW1920/Korotyńskiego - byłyby zachowane.tomi pisze:wprowadzenie na Włodarzewską 208 było świetnym rozwiązaniem, chociaż udało się przez przypadek, gdyż w pierwotnych założeniach zakładano pętlę na Szczęśliwicach
Różnica jest fundamentalna: do pary 182+523 ludzie się nie mieszczą, co nie grozi 128 na Rakowcu. Gdyby jednak np. 523 było pustawe, to owszem, można by myśleć nad skomasowaniem tego ze 188.tomi pisze:idąc takim schematem 182 jest również niepotrzebne, skoro jest 523,
W wakacje ludzie też pracują i handlują.tomi pisze:ciekawe, czy również zawieszą 228 na wakacje bez żadnych zmian ...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
wcale nie twierdzę, że 182 jest niepotrzebne na odcinku Politechnika - Saska, tak samo jak nie uważam, że 228 jest niepotrzebne na Rakowcu,KwZ pisze:Różnica jest fundamentalna: do pary 182+523 ludzie się nie mieszczą, co nie grozi 128 na Rakowcu. Gdyby jednak np. 523 było pustawe, to owszem, można by myśleć nad skomasowaniem tego ze 188.
po prostu w dość wyraźny sposób próbowałem obalić teorię, że skoro jest 128, to 228 jest niepotrzebne
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przepis nie zabrania. Pytanie, czy ZTMowi wystarczy.KwZ pisze:I szerokość Włodarzewskiej wystarczy?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Słabo mi się robi, jak tu widzę ciągłe przepychanki, że trzeba dochodzić na Rakowiec z ZP Jasielska. To raptem 3 minuty dla zdrowego człowieka. 128 w DS ma przyzwoitą częstotliwość, więc nie ma co gdybać.
Sam wysiadając z 504 na Rakowcu 02 i widząc, że 172 i 228 mi zwiało, to lecę na piechotę wzdłuż Korotyńskiego na Pawińskiego w niecałe 10 minut. Nie ważne, czy to lód czy śnieg czy deszcz. Nogi mi nie odpadły, samo zdrowie!
Sam wysiadając z 504 na Rakowcu 02 i widząc, że 172 i 228 mi zwiało, to lecę na piechotę wzdłuż Korotyńskiego na Pawińskiego w niecałe 10 minut. Nie ważne, czy to lód czy śnieg czy deszcz. Nogi mi nie odpadły, samo zdrowie!
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27437
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
SZCZĘŚLIWICE - Opaczewska/Dickensa - Białobrzeska - BW20 - Grójecka - Włodarzewska - Aleje Jerozolimskie - DW ZACHODNI.Glonojad pisze:Dwukierunkowości rzeczywiście brakuje (choć nie wiem, jak zawijałaby na BW1920 żeby mieć pętlę tam gdzie dziś),
18 kursów/h to "absolutne minimum" dla obsługi jednej jedynej Jasielskiej?tomi pisze:mając na uwadze znaczną rozbudowę osiedla w ostatnich latach to trzy mocne linie powinny stanowić absolutne minimum
![bredzisz :bredzisz:](./images/smilies/Bredzisz.gif)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Gdzie się osiedle ostatnio rozbudowało? Ja tylko zauważyłem dwa budynki na terenie po dawnym SPC. Południowa część osiedla ma strefę dojścia do ZP Baleya.fik pisze:18 kursów/h to "absolutne minimum" dla obsługi jednej jedynej Jasielskiej?tomi pisze:mając na uwadze znaczną rozbudowę osiedla w ostatnich latach to trzy mocne linie powinny stanowić absolutne minimum
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
W tej sytuacji moim zdaniem wydaje się niezbędne pociągnięcie M2 do Jasielskiej, i najlepiej zrobić tam stację przesiadkową do przyszłego M3fik pisze:18 kursów/h to "absolutne minimum" dla obsługi jednej jedynej Jasielskiej?tomi pisze:mając na uwadze znaczną rozbudowę osiedla w ostatnich latach to trzy mocne linie powinny stanowić absolutne minimum
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)