Quo vadis, MZA?
Na 518 to co najwyżej w weekendy.
Na obecną chwilę to wróżenie z fusówashir pisze:Na 518 to co najwyżej w weekendy.
No tak, bardziej mi chodziło o to, że aktualnie w DP linia jest w całości obsługiwana pojazdami wielkopojemnymi.
W każdym razie wyjdzie wszystko w praniu. Zapowiadano że Ursusy miały jeździć na 192, ale chyba ktoś się kapnął że nie ma gdzie tego ładować to teraz pomysł ze 178 i ładowarką. Ile dni, tyle pomysłów...ashir pisze:No tak, bardziej mi chodziło o to, że aktualnie w DP linia jest w całości obsługiwana pojazdami wielkopojemnymi.
Zaskocz też mnie i innych!SławekM pisze: Zaskoczę Ciebie. To nie jest dla przedłużenia 222.
ŁK
Kilka dni temu widziałem Ursusa, który kilkanaście minut stał pod ładowarką, nie doładowując się jednak.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
A Ursusy korzystają już z pantografu? Bo jak jeździły na 168 to chyba zawsze zjeżdżały po pierwszej zmianie, kiedy Solarisy się normalnie ładowały i mogły jeździć przez cały dzień.
A one w ogóle mają pantograf?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mają ale nie wiem czy kompatybilny, bo końcówka różni się od tej co jest w Solarisach.
Różne końcówki i brak kompatybilności. ..
Niekompatybilne pantografy?! Ten świat musi zginąć.
Nie ma to jak zamówić produkt z niekompatybilnym systemem ładowania do obecnego systemu Brawo MZA, cóż za gospodarność Tak samo jak zamówić produkt bez zapisania maksymalnej wysokości przez co traktory nie mieszczą się na myjnię na R-7
Ile kosztuje naładowanie jednego Solarisa i jednego Ursusa?
Bogate mamy MZA skoro nawet nie stara się o dofinansowania na swoje elektryki
Jak bardzo zła jest sytuacja kadrowa jeśli chodzi o kierowców na chwilę obecną w MZA?