Strona 172 z 193

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 18:47
autor: Emyl
Acz teoretycznie mogą być jednoperonowe przesiadki, jeśliby połączyć R8 i R9.

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 18:49
autor: MichalJ
fik pisze: a) wszystkie pociągi z Legionowa powinny jechać na Gdański
b) wszystkie pociągi z Chopina powinny jechać na Śródmieście.
Tylko wtedy oferta będzie przejrzysta i prosta w interpretacji, ale to jest jednoznaczne z tym, że żaden pociąg z Legionowa nie będzie pociągiem na Chopina.
I wtedy na przystanku Stalowa żadnych pociągów nie będzie, więc problem przesiadki z metra sam się rozwiąże.

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 18:52
autor: fik
MichalJ pisze:
fik pisze: a) wszystkie pociągi z Legionowa powinny jechać na Gdański
b) wszystkie pociągi z Chopina powinny jechać na Śródmieście.
Tylko wtedy oferta będzie przejrzysta i prosta w interpretacji, ale to jest jednoznaczne z tym, że żaden pociąg z Legionowa nie będzie pociągiem na Chopina.
I wtedy na przystanku Stalowa żadnych pociągów nie będzie, więc problem przesiadki z metra sam się rozwiąże.
Na przystanku Stalowa wtedy będą pociągi z Rembertowa do Ożarowa przecież, zgodnie z planami 8-(

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 19:03
autor: MichalJ
Emyl pisze:Acz teoretycznie mogą być jednoperonowe przesiadki, jeśliby połączyć R8 i R9.
Niewątpliwie Piaseczno-Gdańska-Modlin i Okęcie-Śródmieście wiele problemów by rozwiązało, tylko by wymagało częstotliwości 15 (albo nawet 10) każdej z tych linii i nie zostawiłoby slotu na pospieszne do Radomia (a może nie trzeba?)...

A z Pragi (Południe zwłaszcza) do Legionowa to czym?

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 19:09
autor: fik
Tramwajem z przesiadką na W-wa Zoo.

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 19:23
autor: reserved
Emyl pisze:Also, rozbijasz potok na dwie stacje w Śródmieściu.
A w zasadzie to czemu? Nie mogą wszystkie pociągi jechać na Centralny lub Śródmieście? S3 może jechać do Piaseczna, a na lotnisko co 15 min naprzemiennie S2 i KML.

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 19:31
autor: reserved
Nie będę się upierał co do konieczności puszczania KM na lotnisko. To była tylko moja prywatna opinia, że te pociągi prezentują się o wiele lepiej na linii wożącej turystów z lotniska i trochę szkoda mi zabierać tych pociągów stamtąd.

Edit:
O, dalej nie ma łączenia postów?

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 19:47
autor: fik
reserved pisze:
Emyl pisze:Also, rozbijasz potok na dwie stacje w Śródmieściu.
A w zasadzie to czemu? Nie mogą wszystkie pociągi jechać na Centralny lub Śródmieście? S3 może jechać do Piaseczna, a na lotnisko co 15 min naprzemiennie S2 i KML.
Raz jeszcze: ze Śródmieścia nie można pojechać do Legionowa. Dlatego obecnie S3 i RL zapychają przepustowość linii dalekobieżnej, co w żadnym stopniu nie jest dobre ani dla kolei regionalnej i aglomeracyjnej, ani dla dalekobieżnej.

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 19:54
autor: MichalJ
fik pisze: Raz jeszcze: ze Śródmieścia nie można pojechać do Legionowa.
Taka teza jest odrobinę za mocna.

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 19:56
autor: reserved
Technicznie się nie da? O to nawet nie wiedziałem. I tego problemu w żaden sposób nie da się rozwiązać? Bo inaczej to kicha...

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 19:58
autor: fik
MichalJ pisze:
fik pisze: Raz jeszcze: ze Śródmieścia nie można pojechać do Legionowa.
Taka teza jest odrobinę za mocna.
W przypadku, gdy rozmawiamy o kursowaniu liniowym - nie jest ani trochę. Nikt tak pociągu nie wytrasuje, chyba że w środku nocy.

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 20:01
autor: reserved
Kwestię lotniska można rozwiązać poprzez wycofanie KML, a skierowanie S3 co pół godziny z lotniska do Otwocka. W zamian S1 do Legionowa. I wtedy problem Centralnego dalej pozostanie, ale przynajmniej kwestia lotniska zostanie rozwiązana.

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 20:16
autor: fik
I nadal nie rozwiązuje dzielenia podaży z Legionowa na dwa dworce.

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 20:25
autor: ashir
reserved pisze:Technicznie się nie da? O to nawet nie wiedziałem. I tego problemu w żaden sposób nie da się rozwiązać? Bo inaczej to kicha...
Technicznie się da, było kiedyś S3C i S3S. ;)

Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

: 22 sty 2017, 20:57
autor: reserved
fik pisze:I nadal nie rozwiązuje dzielenia podaży z Legionowa na dwa dworce.
A jaki tu problem?