Strona 172 z 235

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 04 mar 2017, 18:23
autor: pawcio
ZTM nic do torów nie ma. Ich interesują przystanki.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 06 mar 2017, 20:19
autor: drobert
W obecnej sytuacji "stara Huta" po ewentualnych modyfikacjach by była chyba bardziej funkcjonalna niż obecna pętla bo 11 i 33 nie zajeżdżałyby się z 2 i 6. Swoje dokłada koordynacja wyjazdów 11 z 33 i mamy to co mamy.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 06 mar 2017, 22:16
autor: Nordyk110
Przystanek monterski obok 6 wyjazdowej, są nawet dwa perony. :P
A 2 wyjazd po monterskim. :(

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 07 mar 2017, 16:28
autor: drobert
Wyjazd to połowa sukcesu. Pozostaje jeszcze blokowanie 11 i 33 przez 2 na przystanku 28. Dodatkowo jeśli mamy sytuacje, że dwa tramwaje stoją i czekają na światło w kierunku Centrum to 2 nie może wjechać na przystanek bo jest zablokowana zwrotnica. Przez dwie minuty, które 2 stoi i czeka na wjazd na przystanek dojeżdża kolejna 2 i mamy małe zatrzymanie. Do tego za chwilę wyjeżdża kolejne 33 i przez cały szczyt mamy bałagan na Młocinach. Węzeł niby nowoczesny ale niezbyt funkcjonalny w obecnej sytuacji.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 07 mar 2017, 16:53
autor: Bastian
Inna rzecz, że główny przystanek dla 11 i 33 powinien być urządzony na Młocinach 06 na Nocznickiego, a nie w węźle na zwrotnicach...

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 07 mar 2017, 17:02
autor: MichalJ
A te 11 i 33 nie mogłyby jechać wewnętrznym torem? Niech mają sobie właśnie ten 06 i tyle.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 07 mar 2017, 17:56
autor: drobert
Mogłyby ale raz, że przystanek musiałby być za skrzyżowaniem bo Swing nie wyprostuje się a i nie jestem pewien czy stojące na światłach 11 czy 33 i tak nie zablokuje 2 nie mówiąc już o ryzyku wóz w wóz jak motorowy z 2 nie zauważy omijającego tramwaju.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 07 mar 2017, 19:02
autor: Bastian
No przecież 06 jest za skrzyżowaniem.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 07 mar 2017, 19:40
autor: Nordyk110
Przystanek 06 dla motorkowych 11 i 33 jako główny, a postój socjalny gdzie?
I jak z koordynacją?
A trzeci tor obok 6 dla wysiadających? :-k
I ten tor monterski, w takiej relacji nie ma racji bytu.
Są dwa wolne tory obok wyjazdowej 6.
Tam powinno się naprawiać usterki.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 07 mar 2017, 19:42
autor: MichalJ
Postój 11 i 33 na pętli tak jak dziś, tylko przy wyjeździe bez zabierania pasażerów z 08.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 07 mar 2017, 19:50
autor: Nordyk110
08 do kasacji jeśli przyspieszy 2.
A może tak najprostsza droga i 2 koło 6 na wyjeżdzie.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 08 mar 2017, 12:02
autor: pawcio
08 niewiele zmieni bo i tak trzymać będzie sygnalizacja.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 08 mar 2017, 12:22
autor: osa
Średnio zresztą potrzebna tak na moje oko. A tramwaje często czekają tam niepotrzebnie. Nawet w inauguracyjnym kursie na Nowodwory z oficjelami tak było, że wspomnę jeszcze o dodatkowym okrążeniu pętli Metro Młociny.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 08 mar 2017, 12:34
autor: Flash8222
Zacznijmy od tego, że gdyby nazwać sygnalizację świetlną na węźle Metro Młociny ułomną to tak jakby obrazić wszystkich ułomnych świata, ale przynajmniej były już IR był z niej dumny.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 08 mar 2017, 13:09
autor: MichalJ
pawcio pisze:08 niewiele zmieni bo i tak trzymać będzie sygnalizacja.
O tyle zmieni, że w czasie, gdy stoją pod czerwonym 11 i 33, dwójka będzie mogła obsłużyć przystanek 28. Owszem, pojedzie dopiero wtedy, gdy tamte zwolnią tor.

Tylko się obawiam, że prędzej czy później się zetrą...

(Znacznie większym powodem do dumy jest jednak sygnalizacja przy zajezdni.)