Po przeliczeniach, rozrysowaniach i przemyśleniach udało mi się to ułożyć w spójną całość.
143
Rembertów Kolonia -
GUS bez zmian (lub wyciągnięcie na Ochotę)
153
Mokry Ług (Pastuszków) - (...) -
Chruściela - Ilskiego - Komandosów - Grzybowa - rondo - Korkowa -
Gocławek. Obecnie trzy całki i dodatek, tutaj potrzebnych jest 5 całek i dodatek by utrzymać 10/15/15.
183
Zielona -
Wiatraczna bez zmian
196
Rembertów Kolonia - Czerwonych Beretów - Frontowa -
Republikańska - Cyrulików - Chruściela - i tu rozdzielenie:
a)
Sztandarów - Mokry Ług
b)
Chruściela - Gierczak
Obecna częstotliwość 10/15/15. Z rozpisania wychodzi taka sama liczba potrzebnych brygad (3), by móc uzyskać porządną częstotliwość dla Kolonii i nowych osiedli na Polance, a także zapewnić coś sensownego dla ulic objętych obecnie komunikacją miejską. Regularnie, pod stację i praktycznie każde miejsce po tej stronie torów, które mogłoby zainteresować pasażera. Czyli na rozwidleniach mamy autobus co 20 minut, który łączy się w co '10 do Szatkowników.
199
Trocka - (...) - Czwartaków - Paderewskiego -
Chruściela - Cyrulików -
Kolonia. Częstotliwość = liczba brygad zależna od miasta Ząbki. Czas przejazdu jest taki sam jak obecnie, więc 20/30/30 przy chyba dwóch dodatkach lub 15/20/20 i z rozpisania wychodzi że potrzeba szóstą brygadę dodatek. (jeśli oczywiście ktoś jest lepszy w planowaniu rozkładów to może napisać czy dobrze liczę
)
225
Mokry Ług - Czwartaków -
Kadrowa - Chruściela - (...) -
Abrahama - Meissnera - Jugosłowiańska -
Gocław. Można się pokusić o szacher macher posyłając 168 na Olszynkę podwajając częstotliwość 225 tylko do zajezdni od południowej części trasy, od północnej do Kordiana. Stała trasa wynosi 4 brygady = 30/30/30, opcje wariantowe to +2 dla opcji z kursem Gocław - Witolin 30/30/x oraz +1 Mokry Ług - Kordiana.
245
Marysin (lub okolice pętli Strusia po przystosowaniu infrastruktury na ulicy Potockich pod linię autobusową) -
Korkowa - Chełmżyńska - Strażacka - Rozwadowskiego -
Trocka (lub okolice ratusza / Centrum Handlowego na Targówku). Dzięki temu połączeniu uzyskujemy nową alternatywę z trzema ważnymi puntami przesiadkowymi (przystanek Okularowa, Trocka, metro Trocka) z szybkim czasem przebiegu będącym inną możliwością w przedostaniu się we wcześniej już wymienianych kierunkach. Obecnie mogą być zrealizowane za pomocą auta lub okrężną drogą przez ulicę Grochowską/Łodygową. Linia 245 byłaby również odciążeniem oraz wsparciem dla linii 145, która jest często opóźniona przez korki na ulicy Marsa, Łodygowej, Trasie Toruńskiej. Ponadto dzięki niej znacznie skróciłaby się droga dla osób pracujących wzdłuż ulicy Zabranieckiej, na terenie Targówka Przemysłowego oraz dzielnicy Targówek. Końcowa przeze mnie trasa przebiega do zbiorczej pętli przy stacji Trocka, z racji bliższego położenia względem Dworca Wileńskiego przez co byłaby mniej podatna na opóźnienia. Jednocześnie wiązałoby się to z likwidacją linii 338. 15/20/20 natomiast nie wiem skąd brygady oprócz pozostałości po 245+338.
115 skrócone do PKP Gocławek
245 reinkarnacja
514 out
Najprawdopodobniej nie będzie przystanków w tunelu (który może kiedyś w końcu powstanie) dlatego należałoby przesunąć jak to możliwe przystanek Rembertów-Ratusz najbliżej skrzyżowania z ulicą Strażacką.
Nowe przystanki:
Zygmuntów (nż) 225, Roty (nż) 225, Katiuszy (nż)
Mokry Ług, zamiana Eskulapów w Bombardierów i wycofanie bardziej w kierunku Akademii, Ziemskiego (nż) 196, Grawerska
PKP Rembertów + likwidacja obecnego 03, Utrata 02 245.
Zysk:
+ większa częstotliwość dla mieszkańców:
osiedla wojskowego i AONu, wzdłuż al. Sztandarów, Nowy Rembertów uzyskuje naprawdę siekierę do PKP w zamian za to co ma obecnie + częste połączenie międzydzielnicowe (+ Marysin dostaje częstą dowozówkę też dla siebie);
+ Kadrowa z połączeniem dla głównego ciągu na Chruściela, a także z dowozem na Pragę;
+ nowe połączenie międzydzielnicowe w postaci 245;
+ sensowne częstotliwości, poprawa w dojeździe do miasta, ważnych punktów przesiadkowych;
Minus:
- potrzebne są brygady
-
NIE MA T
UNELUktóry by na to pozwolił!!!!