Jeśli na Metro Młociny 08 będą stały 2 tramwaje to żadna 2 nie podjedzie do Metro Młociny 28, bo nie pozwoli na to blokada zwrotnicy, a i sam peron ma taką długość, że pasażerowie musieliby wsiadać poza obszarem przystanku.MichalJ pisze:O tyle zmieni, że w czasie, gdy stoją pod czerwonym 11 i 33, dwójka będzie mogła obsłużyć przystanek 28. Owszem, pojedzie dopiero wtedy, gdy tamte zwolnią tor.
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
11 i 33 mają nie stać na 08, tylko w połowie na (skasowanym) 08, a w połowie na torze wewnętrznym. Cały czas dyskutujemy o wykorzystaniu tego toru. Dzięki temu dwójka stałaby OBOK drugiego tramwaju z pary 11 i 33, a nie za nim. Wiemy, że trzy tramwaje jeden za drugim stać nie mogą, od tego zaczęła się ta dyskusja.
Pomysł z kasowaniem 08 jest dobry ale pod warunkiem krótszego światła na wyjazd w kier. Reymonta albo chociażby lepszej koordynacji 11 i 33 by nie stały przed światłem razem. Poza tym w szczycie dochodzą wozy wyjazdowe i dziś ok. 7 rano kolejka wozów kończyła się w lesie.
Tak jeszce pomyślałem o tych wcześniej wspomnianych tabunach ludzi pędzocych przed tramem, może stworzyć jakieś bramki lub zapowiedź głosową, dot.przystanku 28.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Od poniedziałku zwiększa się częstotliwość 2 więc problemy na Młocinach jeszcze się powiększą. Jeszcze okaże się, że lepiej będzie wysiąść przy R-4 i do Młocin iść pieszo bo będzie szybciej.
Wydłuża się szczyt, częstotliwość jako taka się nie zmienia... Tylko może być większe nakładanie się szczytu na wyjazdy.
Na pewno nie dla pasażerów 11 i 33, którzy też chcieliby mieć przystanek tramwajowy blisko wyjścia z metra.drobert pisze:Pomysł z kasowaniem 08 jest dobry ale pod warunkiem krótszego światła na wyjazd w kier. Reymonta albo chociażby lepszej koordynacji 11 i 33 by nie stały przed światłem razem. Poza tym w szczycie dochodzą wozy wyjazdowe i dziś ok. 7 rano kolejka wozów kończyła się w lesie.
To i tak będą stały tym razem w poprzek przejazdu i będą nadal blokowały skręt dla 2, a nie zwrotnicę.MichalJ pisze:11 i 33 mają nie stać na 08, tylko w połowie na (skasowanym) 08, a w połowie na torze wewnętrznym.
Dokładnie.Poranne brygady wyjadą wcześniej.MichalJ pisze:Wydłuża się szczyt, częstotliwość jako taka się nie zmienia... Tylko może być większe nakładanie się szczytu na wyjazdy.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ale brygady wyjazdowe na inne linie wcześniej nie wyjadą i okaże się, że dłuższy wcześniejszy szczyt na 2 nałoży się na zwiększoną liczbę wyjazdów z R-4 a przepustowość wyjazdu z pętli się nie zmieni i nadal będzie to dwa tramwaje na dwie minuty.
Problemów przez kilka dni nie odnotowano, ZTM też potwierdza, że jest OK.drobert pisze:Ale brygady wyjazdowe na inne linie wcześniej nie wyjadą i okaże się, że dłuższy wcześniejszy szczyt na 2 nałoży się na zwiększoną liczbę wyjazdów z R-4 a przepustowość wyjazdu z pętli się nie zmieni i nadal będzie to dwa tramwaje na dwie minuty.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wyczytałem w internetach, że swingi od kilku lat mają zdjęty kaganiec, a jazzy jeżdżą 60km/h. O czymś nie wiem?
miłośnik 13N
Tak mają, bo jechałem jako pasażer ostatnio którymś i motorniczy rozpędził go do 67km/h.Stary Pingwin pisze:Wyczytałem w internetach, że swingi od kilku lat mają zdjęty kaganiec, a jazzy jeżdżą 60km/h. O czymś nie wiem?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Chyba co najwyżej szczeniakiem z R1 jechałeś.Walas pisze:Tak mają, bo jechałem jako pasażer ostatnio którymś i motorniczy rozpędził go do 67km/h.Stary Pingwin pisze:Wyczytałem w internetach, że swingi od kilku lat mają zdjęty kaganiec, a jazzy jeżdżą 60km/h. O czymś nie wiem?
Co do Swingów w kilku sztukach podniesiono kaganiec do 60.
Czy nikt już nie zarządza stroną tramwar?
Ostatni wpis jest z 16.02 a od tej pory wiele się zmieniło w składach i solówkach 105 Na
Ostatni wpis jest z 16.02 a od tej pory wiele się zmieniło w składach i solówkach 105 Na
tatra