Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 05 kwie 2016, 9:25

Domas pisze:
person pisze: No i...?
No i pokazuje jak punktualna to jest linia. :)
To aż tak się zakorkowało, że postoje po 35-40min. na Natolinie Płn. nie wystarczyły?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 05 kwie 2016, 9:33

Nie, to super postoje na Rakowieckiej swoje zrobiły.

Georg
Posty: 6038
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 kwie 2016, 10:22

Domas pisze:Nie, to super postoje na Rakowieckiej swoje zrobiły.
A ile tam jest tego postoju? 5-8 czy 35 do 38 minut?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 05 kwie 2016, 10:27

5-8

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 21 paź 2016, 7:38

ZTM Warszawa
W związku z występującymi znacznymi utrudnieniami w kursowaniu autobusów linii 107 wynikającymi z permanentnego blokowania możliwości przejazdu ul. Kierbedzia
od dnia 21 października 2016 r. (piątek) od początku kursowania linii dziennych autobusy linii 107 zostają skierowane na trasę zmienioną tylko w kierunku krańca KIERBEDZIA:
linia 107: ESPERANTO - … - Łazienkowska - Czerniakowska - al. Witosa - Beethovena - Bobrowiecka - KIERBEDZIA (przystanek 02).
Na trasie zmienionej linii 107 nie będą obowiązywać przystanki:
CHEŁMSKA 04
BOBROWIECKA 01.
http://ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=8745&l=1
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Molo
Posty: 643
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 21 paź 2016, 18:50

Wreszcie! Niezliczone ilości zatrzymań w ruchu wreszcie dały do myślenia, żeby coś z tym zrobić. Niestety 107 po południu będzie jeszcze bardziej opóźnione, bo jednak jest dość spory korek do skrętu w Witosa.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 paź 2016, 18:50

To nie jest rozwiązanie problemu. :)

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 paź 2016, 18:53

ashir pisze:To nie jest rozwiązanie problemu. :)
To podaj jakie jest jak taki mądry jesteś?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Molo
Posty: 643
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 21 paź 2016, 19:06

Rozwiązanie nie jest, ale przynajmniej autobusy nie będę utykać.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 paź 2016, 19:07

Molo pisze:Wreszcie! Niezliczone ilości zatrzymań w ruchu wreszcie dały do myślenia, żeby coś z tym zrobić. Niestety 107 po południu będzie jeszcze bardziej opóźnione, bo jednak jest dość spory korek do skrętu w Witosa.
Czy ja mogę to prosić do cycatów albo gdzieś?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 21 paź 2016, 19:11

Walas pisze:
ashir pisze:To nie jest rozwiązanie problemu. :)
To podaj jakie jest jak taki mądry jesteś?
Posterunek stały nierobów ze Straży Miejskiej. Pietruszką nikt tam nie handluje, spożywanie w plenerze też średnio prawdopodobne, ale w zamian w końcu, po ćwierćwieczu istnienia, formacja do czegokolwiek by się przydała.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 04 lut 2017, 12:27

W perspektywie dwóch-trzech lat, będzie potrzebne wzmocnienie obsługi komunikacyjnej rejony przystanku Warneńska. W tej chwili tereny te to jeden wielki plac budowy, za pierwszym szeregiem bloków przy Pory, powstają spore zespoły budynków, a kolejne są w planach. Tak pi razy oko 2 tys mieszkań przybędzie w ciągu dekady

Tekst sprzed 3 lat, pokazuje skale planowanych inwestycji

http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1, ... rects=true


Zapewne trzeba będzie pomyśleć również o obsłudze terenu 'w głębi'.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 04 lut 2017, 14:35

Obsługa w głębi osiedla nie ma racji bytu, bo po prostu wszystko wskazuje na to, że nie będzie się tam dawało wjechać. Niemniej z pewnością możemy założyć, że będzie konieczne wzmocnienie na Sikorskiego, choć pewnie skończy się na jakichś skromnych działaniach typu wyprostowanie 148 albo 195.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 04 lut 2017, 16:33

Poc Vocem pisze:Obsługa w głębi osiedla nie ma racji bytu, bo po prostu wszystko wskazuje na to, że nie będzie się tam dawało wjechać.
Wg. planu miejscowego mają być dwie 'duże' ulice wjazdowe od strony Sikorskiego. Pierwsza obok terenu toru łyżwiarskiego, druga na przedłużeniu św. Bonifacego (nawet jakieś prace są w tamtym rejonie prowadzone)

http://bip.warszawa.pl/UMBIP/Handlers/G ... _zal_4.jpg

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 04 lut 2017, 16:51

Nie wiem na jakiej podstawie wysnułeś, że którekolwiek z tych ulic są "duże". Ja tam widzę wszystkie drogi realizowane jako lokalne lub dojazdowe, a zatem raczej nieprzystosowane do ruchu normalnych autobusów miejskich (chodzi nie tylko o szerokość jezdni, ale przede wszystkim o łuki). Oczywiście pewnie da się tam upchnąć jakąś linię na Solinach, ale tam nie będzie gdzie nawet przystanku wcisnąć.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

ODPOWIEDZ