To aż tak się zakorkowało, że postoje po 35-40min. na Natolinie Płn. nie wystarczyły?Domas pisze:No i pokazuje jak punktualna to jest linia.person pisze: No i...?
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Nie, to super postoje na Rakowieckiej swoje zrobiły.
A ile tam jest tego postoju? 5-8 czy 35 do 38 minut?Domas pisze:Nie, to super postoje na Rakowieckiej swoje zrobiły.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
ZTM Warszawa
http://ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=8745&l=1W związku z występującymi znacznymi utrudnieniami w kursowaniu autobusów linii 107 wynikającymi z permanentnego blokowania możliwości przejazdu ul. Kierbedzia
od dnia 21 października 2016 r. (piątek) od początku kursowania linii dziennych autobusy linii 107 zostają skierowane na trasę zmienioną tylko w kierunku krańca KIERBEDZIA:
linia 107: ESPERANTO - … - Łazienkowska - Czerniakowska - al. Witosa - Beethovena - Bobrowiecka - KIERBEDZIA (przystanek 02).
Na trasie zmienionej linii 107 nie będą obowiązywać przystanki:
CHEŁMSKA 04
BOBROWIECKA 01.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
Wreszcie! Niezliczone ilości zatrzymań w ruchu wreszcie dały do myślenia, żeby coś z tym zrobić. Niestety 107 po południu będzie jeszcze bardziej opóźnione, bo jednak jest dość spory korek do skrętu w Witosa.
To nie jest rozwiązanie problemu. ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To podaj jakie jest jak taki mądry jesteś?ashir pisze:To nie jest rozwiązanie problemu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Rozwiązanie nie jest, ale przynajmniej autobusy nie będę utykać.
Czy ja mogę to prosić do cycatów albo gdzieś?Molo pisze:Wreszcie! Niezliczone ilości zatrzymań w ruchu wreszcie dały do myślenia, żeby coś z tym zrobić. Niestety 107 po południu będzie jeszcze bardziej opóźnione, bo jednak jest dość spory korek do skrętu w Witosa.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Posterunek stały nierobów ze Straży Miejskiej. Pietruszką nikt tam nie handluje, spożywanie w plenerze też średnio prawdopodobne, ale w zamian w końcu, po ćwierćwieczu istnienia, formacja do czegokolwiek by się przydała.Walas pisze:To podaj jakie jest jak taki mądry jesteś?ashir pisze:To nie jest rozwiązanie problemu.
W perspektywie dwóch-trzech lat, będzie potrzebne wzmocnienie obsługi komunikacyjnej rejony przystanku Warneńska. W tej chwili tereny te to jeden wielki plac budowy, za pierwszym szeregiem bloków przy Pory, powstają spore zespoły budynków, a kolejne są w planach. Tak pi razy oko 2 tys mieszkań przybędzie w ciągu dekady
Tekst sprzed 3 lat, pokazuje skale planowanych inwestycji
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1, ... rects=true
Zapewne trzeba będzie pomyśleć również o obsłudze terenu 'w głębi'.
Tekst sprzed 3 lat, pokazuje skale planowanych inwestycji
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1, ... rects=true
Zapewne trzeba będzie pomyśleć również o obsłudze terenu 'w głębi'.
Obsługa w głębi osiedla nie ma racji bytu, bo po prostu wszystko wskazuje na to, że nie będzie się tam dawało wjechać. Niemniej z pewnością możemy założyć, że będzie konieczne wzmocnienie na Sikorskiego, choć pewnie skończy się na jakichś skromnych działaniach typu wyprostowanie 148 albo 195.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Wg. planu miejscowego mają być dwie 'duże' ulice wjazdowe od strony Sikorskiego. Pierwsza obok terenu toru łyżwiarskiego, druga na przedłużeniu św. Bonifacego (nawet jakieś prace są w tamtym rejonie prowadzone)Poc Vocem pisze:Obsługa w głębi osiedla nie ma racji bytu, bo po prostu wszystko wskazuje na to, że nie będzie się tam dawało wjechać.
http://bip.warszawa.pl/UMBIP/Handlers/G ... _zal_4.jpg
Nie wiem na jakiej podstawie wysnułeś, że którekolwiek z tych ulic są "duże". Ja tam widzę wszystkie drogi realizowane jako lokalne lub dojazdowe, a zatem raczej nieprzystosowane do ruchu normalnych autobusów miejskich (chodzi nie tylko o szerokość jezdni, ale przede wszystkim o łuki). Oczywiście pewnie da się tam upchnąć jakąś linię na Solinach, ale tam nie będzie gdzie nawet przystanku wcisnąć.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears