Strona 173 z 397
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 04 sie 2016, 21:10
autor: ashir
Aż tak bardzo skomplikowane jest ich zdemontowanie? A co z A525 i A558? Brak też A510, w dodatku brak dawnych A506, A554 i A608 (oczywiście naiwny ten kto myśli, że rezerwa będzie tylko rezerwą i to do właściwej umowy (na
743), a nie ratowania ogólnego kontraktu na 50 brygad (na Grupę "Południe")), jakby jeszcze A531 miał zniknąć z sieci ZTM to się robi bardzo niewesoło z rezerwą (i to tylko z Grupy "Wschód" !).
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 04 sie 2016, 21:23
autor: alojz
Oprócz samego (de)montażu siedzeń dochodzą formalności typu nowy dowód rejestracyjny. Gdyby Grodzio miał w planie wypuszczać ten wóz na linie ZTM, to by tych siedzeń nie montował, bo po co.
Poza tym koniec kontraktu się zbliża i teoretycznie od września może być tylko 40 brygad południowych.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 04 sie 2016, 21:25
autor: ashir
alojz pisze:Poza tym koniec kontraktu się zbliża i teoretycznie od września może być tylko 40 brygad południowych.
A to ten kontrakt zakładał schodzenie po 10 brygad z każdym miesiącem na koniec kontraktu? Chyba nie.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 04 sie 2016, 21:32
autor: Walas
ashir pisze:alojz pisze:Poza tym koniec kontraktu się zbliża i teoretycznie od września może być tylko 40 brygad południowych.
A to ten kontrakt zakładał schodzenie po 10 brygad z każdym miesiącem na koniec kontraktu? Chyba nie.
Jeden kierowca jeżdzący
717 o czymś takim mi mówił
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 04 sie 2016, 23:59
autor: Tyrystor
alojz pisze:A531 nie wróci już na linie ZTM (no chyba że w przyszłości na elki), w rzeźni wyrosły siedzenia.
Drzwi do kabiny też gdzieś przepadły... No cóż, kwestią czasu jest montaż skrzyni manualnej i usunięcie ostatnich drzwi.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 05 sie 2016, 0:04
autor: Flash8222
Oraz zaspawanie trzecich drzwi jak w gimbusach
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 05 sie 2016, 0:09
autor: Tyrystor
Czytaj uważnie... Toż ja o tym.
Usunięcie, niekoniecznie zaspawanie. Daj się chłopakom wykazać i wstawić okno, a nie tak tylko, o, zaspawać. Pff.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 05 sie 2016, 8:17
autor: ashir
Tyrystor pisze:Drzwi do kabiny też gdzieś przepadły... No cóż, kwestią czasu jest montaż skrzyni manualnej i usunięcie ostatnich drzwi.
Brak drzwi od kabiny to nie jest problem, wszyscy wiedzą co było z A607.
A czy przypadkiem Scania jeżdżąca na Poleczki Business Park nie miała usuniętych trzecich drzwi?
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 05 sie 2016, 9:13
autor: Flash8222
Nie, jest fabrycznie dwudrzwiowa.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 05 sie 2016, 9:31
autor: Domas
ashir pisze:Brak drzwi od kabiny to nie jest problem, wszyscy wiedzą co było z A607. A czy przypadkiem Scania jeżdżąca na Poleczki Business Park nie miała usuniętych trzecich drzwi?
Ja nie wiem co było z A607, podejrzewam z resztą, że mało kto wie. Scania z Poleczek fabrycznie była 2-drzwiowa.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 05 sie 2016, 13:54
autor: Tyrystor
Będzie wzorcem do przeróbek
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 05 sie 2016, 13:57
autor: ashir
Domas pisze:Ja nie wiem co było z A607, podejrzewam z resztą, że mało kto wie. Scania z Poleczek fabrycznie była 2-drzwiowa.
Też nie miała kabiny i jeździła na liniach ZTM.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 05 sie 2016, 15:20
autor: Domas
Podejrzewam, że pojeździła tak do pierwszej kontroli.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 09 sie 2016, 19:54
autor: Nordyk110
Te nowe alpino to bliżej wielkością do SU 10, czy to tylko złudzenie "apteczne"?
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 09 sie 2016, 20:01
autor: MilosnikKomunikacji
Nordyk110 pisze:Te nowe alpino to bliżej wielkością do SU 10, czy to tylko złudzenie "apteczne"?
Są o dokładnie 990 mm krótsze