Kto i czym to obsługuje?
: 07 maja 2016, 9:10
A przypadkiem nie te co do tej pory?michał1984 pisze:Które brygady its-u obsługują linie 181 w dp i dś?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
A przypadkiem nie te co do tej pory?michał1984 pisze:Które brygady its-u obsługują linie 181 w dp i dś?
Jak nie było roszad między ajentami,to Mobilis przejął brygady Stalowej.Oki dzięki.ashir pisze:A przypadkiem nie te co do tej pory?michał1984 pisze:Które brygady its-u obsługują linie 181 w dp i dś?
1, 5, 2, 3, 4 i 6.Rutin pisze:Czy kolejność brygad na 127 w DŚ jest po kolei czy jakiś inny układ jest?
Prawidłowa. Od brygady 1 wzwyż.MilosnikKomunikacji pisze:A jaka jest kolejność brygad na 138 w DŚ?
viewtopic.php?f=30&t=10515&start=15bogdan2312 pisze:Jak rozkłada się obsługa linii muzealnych?
Trzeba myśleć, że ktoś troszkę dał twarzy przy planowaniu i R-2 nie ma na co stoszesnastek wysyłać. A gdzieś jeździć muszą. Też uważam, że u-boot w Jerozolimskich to zbrodnia przeciwko pasażerom, taka nie podlegająca przedawnieniu, ale widocznie tak musi być. Na 28 jeżdżą Jazzy i wożą muchy (na Pradze to nawet much nie wożą), ale nie da się zamienić praskich brygad na 24 z wolskimi z 28. Opcji z zamianą u-bootów jeżdżących na 9 z wysokimi składami jeżdżącymi na 6 też nie ma. No i u-boot ma niską podłogę. To szalenie ważne. Ważniejsze od tego, ze w cieplejsze dni, przy komplecie pasażerów, nie ma czym oddychać, bo producent zapomniał zamontować okien. Bo na Waszyngtona o poranku może i nie wszyscy chętni się mieszczą, a ci co się zmieszczą, zdychają z niedotlenienia, ale za to nie musieli wsiadać po schodach.grzegorz pisze:M2 aż tak odciążyło Aleje, czy Bemowo wymiera? Znaczy: jak się w szczycie w ciągu 20 minut widzi 4 u-bootowe brygady na 24 to co sobie myśleć?