Quo vadis, MZA?
Ja też popieram to co robi. Za parkowanie na kopercie auto powinno zostać odholowane na koszt właściciela i 500 zł mandatu. Nauczyłoby to przestrzegania przepisów.
Ale chyba tak jest.fraktal pisze:Ja też popieram to co robi. Za parkowanie na kopercie auto powinno zostać odholowane na koszt właściciela i 500 zł mandatu. Nauczyłoby to przestrzegania przepisów.
ŁK
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Może i idea słuszna poziom wypowiedzi z obu stron żenujący...
www.dobowy.w.of.pl - Zapraszam
Tylko od tego są odpowiednie służby, a nie kierowca autobusu po godzinach pracy. Nudzi mu się, ale co kto lubi.
W przepisach może i tak (choć mówiąc szczerze, nie wiem, czy w końcu weszło odholowywanie, bo posłowie się bardzo przed tym bronili). Mam też wątpliwości, czy rzeczywiście jest to egzekwowane, zwłaszcza, że policja od jakiegoś czasu protestuje i odstępuje od mandatów.
Co do poziomu wypowiedzi - tak to zwykle bywa w tego typu sytuacjach, że gdy nie można merytorycznie odpowiedzi, jest licytacja na obrażanie. Ja zawsze staram się odwoływać w tego typu sytuacjach do kwestii merytorycznych (np. Nie ma Pani uprawnień do korzystania itp), w odpowiedzi słyszę obraźliwe epitety dużo gorsze niż usłyszał ten chłopak. A naczelny argument: "Mnie też boli noga" itp. Życie.
Ale to jednak EOT
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Nie.
Tak mnie zastanawia czy na zajezdni Woronicza to panują jakieś szczególne warunki pracy? Patrząc po dzisiejszej wypisówce, gdzie na 74 brygady obsługiwane taborem 10-12m, 28 sztuk jest obsługiwane taborem 18-metrowym. To jest jedyna zajezdnia MZA, gdzie w weekendy panuje taka rozpusta. Czy rzeczywiście kierowcy odmawiają wyjazdu Solbusem "bo nie"? Czy Solbusy są zdatne do jazdy tylko w dni powszednie? Z całym szacunkiem dla kierowców tego zakładu, ale jak przy dyskusji w Dziwadłach , na temat przeguba na 700, pewien forumowicz pisze, że kierowca nie jeździ Solbusami "bo nie" to zastanawiam się kto rządzi na zakładzie. Bo jak widać to kierowca decyduje, czy i jakim wozem podejmie służbę. A jak nie, to niech szukają innego jelenia.
Ja rozumiem incydentalne brygady z nadmiarowym metrażem jak na Kleszczowej, bo rzeczywiście tam już nie ma co wysłać i dyspozytor się głowi co ma zrobić. Ale na Woronicza widać, kierownik i dyspozytorzy to sobie dali wejść na głowę... Bo ponad 1/3 obsady taborem większym niż planowo, gdy w dzień powszedni jest to incydentalne to coś jest nie tak. I tak co weekend duża ilość nadmetrażu. Nawet w Wielkanoc czy Boże Narodzenie... Bo jak ktoś mi wytłumaczy że na 218 w DP nie można puścić przeguba tylko jest solówka, a w dni wolne zdarza się obsada wszystkich 4 brygad przegubami, po których hula wiatr...
Ja rozumiem incydentalne brygady z nadmiarowym metrażem jak na Kleszczowej, bo rzeczywiście tam już nie ma co wysłać i dyspozytor się głowi co ma zrobić. Ale na Woronicza widać, kierownik i dyspozytorzy to sobie dali wejść na głowę... Bo ponad 1/3 obsady taborem większym niż planowo, gdy w dzień powszedni jest to incydentalne to coś jest nie tak. I tak co weekend duża ilość nadmetrażu. Nawet w Wielkanoc czy Boże Narodzenie... Bo jak ktoś mi wytłumaczy że na 218 w DP nie można puścić przeguba tylko jest solówka, a w dni wolne zdarza się obsada wszystkich 4 brygad przegubami, po których hula wiatr...
Sławek, sprawa wygląda tak że taki kierowca co ma przeguba na stanie dostaje takie 165, 192 lub co innego i dyspozytor daje mu "jego" wóz.
A druga sprawa że sporo Solbusów jest przez weekend naprawiana i dlatego są "niesprawne".
A co do tego 8828 na 200 to jechał na to kierowca który ma przydzielony ten wóz i jechał wtedy i zm. A i B(od rana do wieczora) a druga sprawa że to wielki związkowiec i on tylko "swoim"...
A druga sprawa że sporo Solbusów jest przez weekend naprawiana i dlatego są "niesprawne".
A co do tego 8828 na 200 to jechał na to kierowca który ma przydzielony ten wóz i jechał wtedy i zm. A i B(od rana do wieczora) a druga sprawa że to wielki związkowiec i on tylko "swoim"...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Napisałem to w dziwadłach, napiszę to i tu. Jak kierowca, który jeździ tylko pojazdami 12m (Solbus, elektryczny Solaris czy Ursus) ma w grafiku linię 189, to też wyjedzie swoim czyli np. 1222 i odmówi jazdy Solarisem U18? Dawanie wozów "swoich" na linie o mniejszej pojemności dla mnie to kpina. W takim razie na innych zajezdniach powinno być to samo. Np. Kierowca przegubowego MANa #3433 ma w grafiku 1/104 to niech nim wyjedzie w weekend i sobie jeździ, a co.Walas pisze: ↑27 paź 2018, 19:57Sławek, sprawa wygląda tak że taki kierowca co ma przeguba na stanie dostaje takie 165, 192 lub co innego i dyspozytor daje mu "jego" wóz.
A druga sprawa że sporo Solbusów jest przez weekend naprawiana i dlatego są "niesprawne".
A co do tego 8828 na 200 to jechał na to kierowca który ma przydzielony ten wóz i jechał wtedy i zm. A i B(od rana do wieczora) a druga sprawa że to wielki związkowiec i on tylko "swoim"...
Czyli w takim razie tylko potwierdzenie, że kierownik i dyspozytorzy sobie dali wejść na głowę.
Prawda jest taka że Solbusy są dość awaryjne i tak jak napisałem w weekend są naprawiane i na powiedzmy 25 szt 12m potrafi być sprawne 10-12szt.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Związki na Powązki, a MZA to już w ogóle... Podejście tej firmy do swoich pasażerów to jakaś kpina, już faktycznie lepiej żeby całość przewozów realizowali ajenci, którzy jak pokazują obecne kontrakty, dobrze pilnowani przez ZTM są w stanie wykonywać swoje kontrakty znacznie lepiej niż MZA które mentalnie żyje jeszcze w komunie. Co do wysyłania dłuższych wozów, MZA i tak to wisi, dostają taką samą stawkę za WZKM za każdy metraż taboru.Walas pisze: ↑27 paź 2018, 19:57Sławek, sprawa wygląda tak że taki kierowca co ma przeguba na stanie dostaje takie 165, 192 lub co innego i dyspozytor daje mu "jego" wóz.
A druga sprawa że sporo Solbusów jest przez weekend naprawiana i dlatego są "niesprawne".
A co do tego 8828 na 200 to jechał na to kierowca który ma przydzielony ten wóz i jechał wtedy i zm. A i B(od rana do wieczora) a druga sprawa że to wielki związkowiec i on tylko "swoim"...
-
- Posty: 2847
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A ja byłem przekonany do tej pory, że chodziło o problemy z wyświetlaczami, tj. MZA musiało płacić kary jak wysłało wóz z niesprawną informacją pasażerską i o ile w DP nie mieli innego wyjścia przez brak zapasowych wozów, o tyle w DS wysyłali tylko te ze sprawnym SILem, i nie szkodziło jak zamiast Solbusa wyjechał SU18, który zawsze miał papierowe dechy, bo on w SIL nigdy nie był wyposażony.
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
I dobrze byłeś przekonany, a Walas wie swoje
Swoją drogą wymiana wyświetlaczy w Solbusach z R-7 już na finiszu.
Swoją drogą wymiana wyświetlaczy w Solbusach z R-7 już na finiszu.
www.dobowy.w.of.pl - Zapraszam