Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36684
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 mar 2012, 10:14

MeWa pisze:Szczerze nie wiedziałem, że na Szczęśliwickiej planowany jest jakikolwiek tramwaj: ... - Szczęśliwicka - Dickensa - Drawska - Trasa N-S. Skąd ta linia miałaby prowadzić?
Prędzej podejrzewałem trasę tramwajową "z drugiej strony" :-k
Trasa na Szczęśliwickiej została niegdyś wpisana do mpzp na podstawie "flamastermapy Kiepury". Można by zajechać na Szczęśliwice trasą Grójecka - Bitwy - Szczęśliwicka, ale to o tyle mało szczęśliwe (nomen omen), że mogłoby do reszty sparaliżować skrzyżowanie Bitwy z Grójecką. Stąd walka (na razie przegrana) o Dickensa zamiast Szczęśliwickiej.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 mar 2012, 10:32

MeWa pisze:Jak to nie ma? A "1 KA" pod "B1" pomiędzy Zadumaną, Trasą N-S, Al. Jerozolimskimi i Włodarzewską?
Nie ma tego w spisie 8-(
MeWa pisze:Szczerze nie wiedziałem, że na Szczęśliwickiej planowany jest jakikolwiek tramwaj: ... - Szczęśliwicka - Dickensa - Drawska - Trasa N-S. Skąd ta linia miałaby prowadzić?
Mnie się też zawsze wydawało, że linia ma iść Opaczewską, jak ta kiedyś tam zlikwidowana. Wychodzi na to, że od linii na Zachodni, która wedle wszelkiego planowania miałaby powstać wcześniej.
dzidek pisze:Pętla przy Zachodnim się kurczy, przy CH Reduta i Blue City więcej linii nie wejdzie więc gdzieś powinni przenieść te ze Szczęśliwic (co prawda o wycofaniu 184 czy 521 od dawna się mówi ale takie 157, 128 czy 186 powinny mieć pętlę w okolicy).
No właśnie MeWa pokazał, gdzie ta pętla miałaby być: na rogu al. Jerozolimskich i NS. Wystarczy przejść przez NS i już jesteś na WKD al. Jerozolimskie. Obstawiam, że powstałaby równocześnie z kolejnym etapem NS, czyli w sumie już niedługo (w skali planowania :-" ). Zastanawia mnie tylko, którędy autobusy będą wracać?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 mar 2012, 10:39

Linia na Szczęśliwickiej jest zapisana w obowiązującym MPZP, więc jest jedną z bardziej przesądzonych linii w mieście... a na Opaczewską raczej nikt tramwaju nie wpuści, niestety.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 mar 2012, 10:48

Bastian pisze:Można by zajechać na Szczęśliwice trasą Grójecka - Bitwy - Szczęśliwicka, ale to o tyle mało szczęśliwe (nomen omen), że mogłoby do reszty sparaliżować skrzyżowanie Bitwy z Grójecką.
Czyli do centrum zostaje jakaś pseudo 16 przez Rostafińskich-JPII?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 mar 2012, 10:58

Ta trasa N-S to potrzebna tu jest jak rybie ręcznik...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 mar 2012, 11:09

Praktycznie nią będzie szedł ruch z DK7, zamiast Wisłostradą.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 mar 2012, 11:14

A komu przeszkadza ruch na Wisłostradzie?

Ja po prostu protestuję przeciw hałasowi i spalinami w okolicy. Ostał się cichy zakątek z dobrą w miarę komunikacją, bliskością do centrum i brakiem hałasu to trzeba to koniecznie zmienić.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 mar 2012, 11:25

Wisłostrada to jednak bardziej środek miasta :>

Że NS będzie tamtędy szła, to wiem od dawna. I to dlatego jest tam tanio.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7778
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 10 mar 2012, 11:26

KwZ pisze: A komu przeszkadza ruch na Wisłostradzie?
Wisłostrada powinna być głównie dla mieszkańców Warszawy, nie ma bezkolizyjnych skrzyżowań na dosyć długim odcinku, itp. (pamiętać należy, że DK7 dalej jedzie Sikorskiego-Marynarską-Sasanki, korkując tę jakże ważną arterię), z kolei trasa NS będzie miała zadania tranzytowe północ-południe.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 mar 2012, 11:29

KwZ pisze:Wisłostrada to jednak bardziej środek miasta :>
Środek miasta niezawadzający nikomu, a tu jednak pod samymi oknami...
KwZ pisze:Że NS będzie tamtędy szła, to wiem od dawna.
Ja też wiem, mieszkam tu od 12 lat i była wielokrotnie o tym mowa. Ale były plany, żeby jak najbardziej zminimalizować utrudnienia związane z tą trasą. A tu czytam o kompletnych reorganizacjach...

Zresztą... no ja w tej sprawie nigdy obiektywny nie będę. ;) Wiadomo dlaczego. Nigdy nie poprę wniosku o tiry pod moimi oknami, nawet jeśli chodzi o dobro Warszawy. :P

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 mar 2012, 11:30

Natomiast to, o co teraz możesz walczyć i co miałoby duży sens, to aby najpierw wybudować odcinek S8-Al. Jerozolimskie, który by odciążył (permanentne) korki na RZS; a potem dopiero Jerozolimskie-Marynarska, który jest dublowany przez niedaleką Łopuszańską-Hynka, z nowym wspaniałym węzłem i wiaduktem nad Grójecką.

Inaczej RZS będzie niewydolne znacznie bardziej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 mar 2012, 11:33

Myślę, że prędzej Dźwigową otworzą i to się jakoś unormuje. Ale teraz na RZS nie jest tak źle. Wielokrotnie przejeżdżałem w godzinach szczytu przez to rondo bez problemu. Przynajmniej w kierunku centrum.

A ciekawy jestem czy ktoś z was widział jakieś plany ew. komunikacji miejskiej na tej trasie NS czy to będzie tylko ruch tranzytowy samochodowy?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 mar 2012, 11:36

reserved pisze:Środek miasta niezawadzający nikomu, a tu jednak pod samymi oknami...
No weź. A okna na Sielcach czy Powiślu to sobie zamurowali?
reserved pisze:Ale były plany, żeby jak najbardziej zminimalizować utrudnienia związane z tą trasą. A tu czytam o kompletnych reorganizacjach...
Ale o co ci chodzi? O dźwiękochrony, podwójne szpalery drzew?

Mnie ruch autobusów - czyli zbiorczy, a nie lokalny - na Drawskiej też się nie podoba.

[ Dodano: |10 Mar 2012|, 2012 11:38 ]
reserved pisze:A ciekawy jestem czy ktoś z was widział jakieś plany ew. komunikacji miejskiej na tej trasie NS czy to będzie tylko ruch tranzytowy samochodowy?
Przy dzisiejszym poziomie planowania to co będzie za np. 6 lat to zupełne wróżenie z fusów. Ja bym się spodziewał, że zostanie bez komunikacji, tak jak S8.

[ Dodano: |10 Mar 2012|, 2012 11:40 ]
reserved pisze:Myślę, że prędzej Dźwigową otworzą i to się jakoś unormuje.
Sama Dźwigowa to jednak tylko 2x1, to trochę mało. A Popularna/Kleszczowa też się korkowały, przynajmniej przed oddaniem węzła Łopuszańska.

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 mar 2012, 11:40

KwZ pisze:No weź. A okna na Sielcach czy Powiślu to sobie zamurowali?
Na Sielcach jest jeszcze wisłostrada?
Z Powiślem zgoda.
KwZ pisze:Ale o co ci chodzi? O dźwiękochrony, podwójne szpalery drzew?
Nie wiem o co mi chodzi bo nie znam konkretów planu. Natomiast wielokrotnie było podkreślane, że właśnie...chyba właśnie te dźwiękochrony miały powstać, żeby uchronić osiedla przy Włodarzewskiej od hałasu.
KwZ pisze:Mnie ruch autobusów - czyli zbiorczy, a nie lokalny - na Drawskiej też się nie podoba.
Znaczy jakby mi na Włodarzewskiej więcej autobusów dali to ja bym wcale nie narzekał. ;-) Sęk w tym, że teraz jest problem z wpuszczeniem 10-metrowca a tu są jakieś ambitniejsze plany, więc ja w to nie wierzę. Natomiast ja ostatnio podpisywałem kartkę protestacyjną pod wnioskiem o utworzenie bodajże z 7 nowych pubów w parku szczęśliwickim. To jest masakra, że z tego parku chcą zrobić drugi Powsin.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7778
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 10 mar 2012, 11:46

reserved pisze: Na Sielcach jest jeszcze wisłostrada?
Oczywiście.
Wisłostrada to jednak też uogólnienie - mówiąc o tranzycie północ-południe trzeba brać pod uwagę przebieg DK7, a więc i Sikorskiego, Dolinkę, Rzymowskiego, Marynarską... Tam ludzie mieszkają i pracują!
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

ODPOWIEDZ