Trasa na Szczęśliwickiej została niegdyś wpisana do mpzp na podstawie "flamastermapy Kiepury". Można by zajechać na Szczęśliwice trasą Grójecka - Bitwy - Szczęśliwicka, ale to o tyle mało szczęśliwe (nomen omen), że mogłoby do reszty sparaliżować skrzyżowanie Bitwy z Grójecką. Stąd walka (na razie przegrana) o Dickensa zamiast Szczęśliwickiej.MeWa pisze:Szczerze nie wiedziałem, że na Szczęśliwickiej planowany jest jakikolwiek tramwaj: ... - Szczęśliwicka - Dickensa - Drawska - Trasa N-S. Skąd ta linia miałaby prowadzić?
Prędzej podejrzewałem trasę tramwajową "z drugiej strony"
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36684
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Nie ma tego w spisieMeWa pisze:Jak to nie ma? A "1 KA" pod "B1" pomiędzy Zadumaną, Trasą N-S, Al. Jerozolimskimi i Włodarzewską?
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Mnie się też zawsze wydawało, że linia ma iść Opaczewską, jak ta kiedyś tam zlikwidowana. Wychodzi na to, że od linii na Zachodni, która wedle wszelkiego planowania miałaby powstać wcześniej.MeWa pisze:Szczerze nie wiedziałem, że na Szczęśliwickiej planowany jest jakikolwiek tramwaj: ... - Szczęśliwicka - Dickensa - Drawska - Trasa N-S. Skąd ta linia miałaby prowadzić?
No właśnie MeWa pokazał, gdzie ta pętla miałaby być: na rogu al. Jerozolimskich i NS. Wystarczy przejść przez NS i już jesteś na WKD al. Jerozolimskie. Obstawiam, że powstałaby równocześnie z kolejnym etapem NS, czyli w sumie już niedługo (w skali planowaniadzidek pisze:Pętla przy Zachodnim się kurczy, przy CH Reduta i Blue City więcej linii nie wejdzie więc gdzieś powinni przenieść te ze Szczęśliwic (co prawda o wycofaniu 184 czy 521 od dawna się mówi ale takie 157, 128 czy 186 powinny mieć pętlę w okolicy).
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Linia na Szczęśliwickiej jest zapisana w obowiązującym MPZP, więc jest jedną z bardziej przesądzonych linii w mieście... a na Opaczewską raczej nikt tramwaju nie wpuści, niestety.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czyli do centrum zostaje jakaś pseudo 16 przez Rostafińskich-JPII?Bastian pisze:Można by zajechać na Szczęśliwice trasą Grójecka - Bitwy - Szczęśliwicka, ale to o tyle mało szczęśliwe (nomen omen), że mogłoby do reszty sparaliżować skrzyżowanie Bitwy z Grójecką.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- R-9 Chełmska
- Posty: 7778
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Wisłostrada powinna być głównie dla mieszkańców Warszawy, nie ma bezkolizyjnych skrzyżowań na dosyć długim odcinku, itp. (pamiętać należy, że DK7 dalej jedzie Sikorskiego-Marynarską-Sasanki, korkując tę jakże ważną arterię), z kolei trasa NS będzie miała zadania tranzytowe północ-południe.KwZ pisze: A komu przeszkadza ruch na Wisłostradzie?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Środek miasta niezawadzający nikomu, a tu jednak pod samymi oknami...KwZ pisze:Wisłostrada to jednak bardziej środek miasta
Ja też wiem, mieszkam tu od 12 lat i była wielokrotnie o tym mowa. Ale były plany, żeby jak najbardziej zminimalizować utrudnienia związane z tą trasą. A tu czytam o kompletnych reorganizacjach...KwZ pisze:Że NS będzie tamtędy szła, to wiem od dawna.
Zresztą... no ja w tej sprawie nigdy obiektywny nie będę.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Natomiast to, o co teraz możesz walczyć i co miałoby duży sens, to aby najpierw wybudować odcinek S8-Al. Jerozolimskie, który by odciążył (permanentne) korki na RZS; a potem dopiero Jerozolimskie-Marynarska, który jest dublowany przez niedaleką Łopuszańską-Hynka, z nowym wspaniałym węzłem i wiaduktem nad Grójecką.
Inaczej RZS będzie niewydolne znacznie bardziej.
Inaczej RZS będzie niewydolne znacznie bardziej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Myślę, że prędzej Dźwigową otworzą i to się jakoś unormuje. Ale teraz na RZS nie jest tak źle. Wielokrotnie przejeżdżałem w godzinach szczytu przez to rondo bez problemu. Przynajmniej w kierunku centrum.
A ciekawy jestem czy ktoś z was widział jakieś plany ew. komunikacji miejskiej na tej trasie NS czy to będzie tylko ruch tranzytowy samochodowy?
A ciekawy jestem czy ktoś z was widział jakieś plany ew. komunikacji miejskiej na tej trasie NS czy to będzie tylko ruch tranzytowy samochodowy?
No weź. A okna na Sielcach czy Powiślu to sobie zamurowali?reserved pisze:Środek miasta niezawadzający nikomu, a tu jednak pod samymi oknami...
Ale o co ci chodzi? O dźwiękochrony, podwójne szpalery drzew?reserved pisze:Ale były plany, żeby jak najbardziej zminimalizować utrudnienia związane z tą trasą. A tu czytam o kompletnych reorganizacjach...
Mnie ruch autobusów - czyli zbiorczy, a nie lokalny - na Drawskiej też się nie podoba.
[ Dodano: |10 Mar 2012|, 2012 11:38 ]
Przy dzisiejszym poziomie planowania to co będzie za np. 6 lat to zupełne wróżenie z fusów. Ja bym się spodziewał, że zostanie bez komunikacji, tak jak S8.reserved pisze:A ciekawy jestem czy ktoś z was widział jakieś plany ew. komunikacji miejskiej na tej trasie NS czy to będzie tylko ruch tranzytowy samochodowy?
[ Dodano: |10 Mar 2012|, 2012 11:40 ]
Sama Dźwigowa to jednak tylko 2x1, to trochę mało. A Popularna/Kleszczowa też się korkowały, przynajmniej przed oddaniem węzła Łopuszańska.reserved pisze:Myślę, że prędzej Dźwigową otworzą i to się jakoś unormuje.
Na Sielcach jest jeszcze wisłostrada?KwZ pisze:No weź. A okna na Sielcach czy Powiślu to sobie zamurowali?
Z Powiślem zgoda.
Nie wiem o co mi chodzi bo nie znam konkretów planu. Natomiast wielokrotnie było podkreślane, że właśnie...chyba właśnie te dźwiękochrony miały powstać, żeby uchronić osiedla przy Włodarzewskiej od hałasu.KwZ pisze:Ale o co ci chodzi? O dźwiękochrony, podwójne szpalery drzew?
Znaczy jakby mi na Włodarzewskiej więcej autobusów dali to ja bym wcale nie narzekał.KwZ pisze:Mnie ruch autobusów - czyli zbiorczy, a nie lokalny - na Drawskiej też się nie podoba.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- R-9 Chełmska
- Posty: 7778
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Oczywiście.reserved pisze: Na Sielcach jest jeszcze wisłostrada?
Wisłostrada to jednak też uogólnienie - mówiąc o tranzycie północ-południe trzeba brać pod uwagę przebieg DK7, a więc i Sikorskiego, Dolinkę, Rzymowskiego, Marynarską... Tam ludzie mieszkają i pracują!
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32