[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Bo Instytut Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa zajmuje się dopuszczaniem tramwajów do ruchu? Mało tego, robi to regularnie, bo każdy tramwaj w Polsce musi otrzymywać dopuszczenie co rok/dwa.
No domyślam się, że się tym zajmuje, tylko dlaczego on? Na moje oko dopuszczanie tramwajów do ruchu ma więcej wspólnego z ruchem drogowym i ciężarówkami niż z administracją i projektowaniem nieruchomości.
Przy okazji, zdaje się, że Instytut zmienił nazwę na Instytut Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa.
Przy okazji, zdaje się, że Instytut zmienił nazwę na Instytut Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Pewnie zaszłość jeszcze z czasów słusznie minionych. Myślę że to całkowicie bez znaczenia.KwZ pisze: ↑23 maja 2018, 18:33No domyślam się, że się tym zajmuje, tylko dlaczego on? Na moje oko dopuszczanie tramwajów do ruchu ma więcej wspólnego z ruchem drogowym i ciężarówkami niż z administracją i projektowaniem nieruchomości.
Przy okazji, zdaje się, że Instytut zmienił nazwę na Instytut Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa.
Nazwę zmienił, bo się połączył z Instytutem Rozwoju Miast Krakowa. A sekcja tramwajowa w tym instytucie jest od dawna.KwZ pisze: ↑23 maja 2018, 18:33No domyślam się, że się tym zajmuje, tylko dlaczego on? Na moje oko dopuszczanie tramwajów do ruchu ma więcej wspólnego z ruchem drogowym i ciężarówkami niż z administracją i projektowaniem nieruchomości.
Przy okazji, zdaje się, że Instytut zmienił nazwę na Instytut Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Z" zabrakło. IRM był z Krakowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dziś widziałem 2 tramicusy - jeden na 9, drugi na 15. Czyli powoli wracają - i dobrze, bo brakowało ich - będzie kilka niskopodłogowych brygad więcej.
Przeszły testy i zostały dopuszczone do ruchu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Podoba mi się najnowsza akcja Tramwajów Warszawskich w ramach BRD. Co prawda, na mieście mówią, że firma przeprowadza eksperymenty na ludziach, ale filmiki są fajne.
miłośnik 13N
Zdradzi mi ktoś z Mokotowa, jaki jest sens napierdalania w pedały hamowania i jazdy w 105 rozruszniku po 10 razy między przystankami?
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Bo teraz nie uczą na 3 razy? Jazda, wybieg i hamowanie? Inna sprawa, że niektórych odcinków nie da się pokonać w ten sposób.
miłośnik 13N
Tak niektórzy jeżdżą. Jakiś czas temu między Ogrodami Działkowymi Bemowo a Piastów Śląskich jechałem za takim i mniej więcej ile słupów tyle cyknięć jazdy a tam na wybiegu bez problemu się jedzie bo jest z górki. Inna sprawa to wzięcie wozu po takim motorniczym oznacza, że jest szansa, że do końca zmiany będę jeździł utykającym wagonem.
A czemu w tych tzw. "kioskach" ruszanie jest tak bardzo szarpiące? Pojazd stoi i nagle rusza tak, że jak się ktoś czegoś nie trzyma, to spokojnie poleci. To wina motorniczych nie umiejących obsługiwać tych pojazdów, czy wina tych pojazdów?