[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 23 maja 2018, 17:00

Bo Instytut Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa zajmuje się dopuszczaniem tramwajów do ruchu? Mało tego, robi to regularnie, bo każdy tramwaj w Polsce musi otrzymywać dopuszczenie co rok/dwa.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10653
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 maja 2018, 18:33

No domyślam się, że się tym zajmuje, tylko dlaczego on? Na moje oko dopuszczanie tramwajów do ruchu ma więcej wspólnego z ruchem drogowym i ciężarówkami niż z administracją i projektowaniem nieruchomości.

Przy okazji, zdaje się, że Instytut zmienił nazwę na Instytut Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 maja 2018, 20:20

Bez "NARODOWY"?
miłośnik 13N

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 maja 2018, 0:27

KwZ pisze:
23 maja 2018, 18:33
No domyślam się, że się tym zajmuje, tylko dlaczego on? Na moje oko dopuszczanie tramwajów do ruchu ma więcej wspólnego z ruchem drogowym i ciężarówkami niż z administracją i projektowaniem nieruchomości.

Przy okazji, zdaje się, że Instytut zmienił nazwę na Instytut Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa.
Pewnie zaszłość jeszcze z czasów słusznie minionych. Myślę że to całkowicie bez znaczenia.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 maja 2018, 7:15

KwZ pisze:
23 maja 2018, 18:33
No domyślam się, że się tym zajmuje, tylko dlaczego on? Na moje oko dopuszczanie tramwajów do ruchu ma więcej wspólnego z ruchem drogowym i ciężarówkami niż z administracją i projektowaniem nieruchomości.

Przy okazji, zdaje się, że Instytut zmienił nazwę na Instytut Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa.
Nazwę zmienił, bo się połączył z Instytutem Rozwoju Miast Krakowa. A sekcja tramwajowa w tym instytucie jest od dawna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 26 maja 2018, 15:16

pawcio pisze:
24 maja 2018, 7:15
Instytutem Rozwoju Miast Krakowa
:?:
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 maja 2018, 22:16

"Z" zabrakło. IRM był z Krakowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5498
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 12 cze 2018, 20:44

Dziś widziałem 2 tramicusy - jeden na 9, drugi na 15. Czyli powoli wracają - i dobrze, bo brakowało ich - będzie kilka niskopodłogowych brygad więcej. :)

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 12 cze 2018, 20:55

Przeszły testy i zostały dopuszczone do ruchu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 cze 2018, 11:20

Podoba mi się najnowsza akcja Tramwajów Warszawskich w ramach BRD. Co prawda, na mieście mówią, że firma przeprowadza eksperymenty na ludziach, ale filmiki są fajne.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 cze 2018, 19:34

Właśnie był materiał w Faktach na ten temat. Spoko inicjatywa moim zdaniem.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1515
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 17 lip 2018, 15:11

Zdradzi mi ktoś z Mokotowa, jaki jest sens napierdalania w pedały hamowania i jazdy w 105 rozruszniku po 10 razy między przystankami?

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 lip 2018, 16:03

Bo teraz nie uczą na 3 razy? Jazda, wybieg i hamowanie? Inna sprawa, że niektórych odcinków nie da się pokonać w ten sposób.
miłośnik 13N

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 17 lip 2018, 19:34

Tak niektórzy jeżdżą. Jakiś czas temu między Ogrodami Działkowymi Bemowo a Piastów Śląskich jechałem za takim i mniej więcej ile słupów tyle cyknięć jazdy a tam na wybiegu bez problemu się jedzie bo jest z górki. Inna sprawa to wzięcie wozu po takim motorniczym oznacza, że jest szansa, że do końca zmiany będę jeździł utykającym wagonem.

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 lip 2018, 8:02

A czemu w tych tzw. "kioskach" ruszanie jest tak bardzo szarpiące? Pojazd stoi i nagle rusza tak, że jak się ktoś czegoś nie trzyma, to spokojnie poleci. To wina motorniczych nie umiejących obsługiwać tych pojazdów, czy wina tych pojazdów?

ODPOWIEDZ