Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 12 cze 2024, 7:31

Być może tak, ale pewnie nie bez znaczenia jest też fakt, że 192 na Puławskiej pracuje beznadziejnie.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8450
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 cze 2024, 9:37

TGM pisze:
11 cze 2024, 23:18
Nikt jeszcze nie skomentował proponowanej nowej trasy 192, a zwłaszcza częstotliwości :P
Dowozówka do metra co 30 minut, a zwłaszcza niedzielne skrócenie z tak żałosną częstotliwością, to dziemieszczyzna i kpina z mieszkańców.
Change my mind

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 cze 2024, 10:03

Łukasz pisze:
12 cze 2024, 6:34
reserved pisze:A zasadniczo to co jest złego w obecnym 239 że trzeba je zmieniać? Dać mu co najwyżej numerek 229 i zostawić jak jest. Jedna z nielicznych linii, która jeździ w tym mieście punktualnie i spełnia swoje zadanie.
Może ich denerwuje łączenie 239+209+809+815…
Kogo denerwuje łączenie 239+209+809+815?
Pasażerów? A co ich to obchodzi co kierowca robi dalej gdy ich zawiezie do metra?
Kierowców? No chyba lepiej że mają urozmaicenie a nie robią milion kółek na zmianę.
ZTM? Nie sądzę, teraz jest u nich moda na tworzenie przeróżnych BWL-ek.

A jako były kierowca Mobilisu czasem jeżdżący tym zestawem muszę przyznać, że jeździło się tym bardzo przyjemnie. I praktycznie zawsze o czasie. Na Krasnowoli mój rekord opóźnienia jeśli dobrze pamiętam to -4.
person pisze:
12 cze 2024, 9:37
TGM pisze:
11 cze 2024, 23:18
Nikt jeszcze nie skomentował proponowanej nowej trasy 192, a zwłaszcza częstotliwości :P
Dowozówka do metra co 30 minut, a zwłaszcza niedzielne skrócenie z tak żałosną częstotliwością, to dziemieszczyzna i kpina z mieszkańców.
Change my mind
Niedzielne skrócenie z żałosną częstotliwością? Masz na myśli częstotliwość "brak"? :P

Molo
Posty: 643
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 12 cze 2024, 10:28

192 powinno według mnie jeździć na trasie Ursynów Pld- Kabaty (w wybranych kursach STP) przez KEN bez Lanciego z częstotliwością nawet 10/15/20 w weekendy 15/20 . Za to 166 widzę skrócone do Natolina przez Lanciego.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8450
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 cze 2024, 10:37

reserved pisze:
12 cze 2024, 10:03

Niedzielne skrócenie z żałosną częstotliwością? Masz na myśli częstotliwość "brak"? :P
"W święta kursowanie na trasie skróconej: URSYNÓW PŁD. – al. KEN – … – KRASNOWOLA"
https://www.ztm.waw.pl/informacje-praso ... munikacji/

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 cze 2024, 10:52

person pisze:
12 cze 2024, 10:37
reserved pisze:
12 cze 2024, 10:03

Niedzielne skrócenie z żałosną częstotliwością? Masz na myśli częstotliwość "brak"? :P
"W święta kursowanie na trasie skróconej: URSYNÓW PŁD. – al. KEN – … – KRASNOWOLA"
https://www.ztm.waw.pl/informacje-praso ... munikacji/
Aaa, ok. Coś mi się ubzdurało że odnosisz się do obecnego 192.

Jejku... jak ci emeryci z Ursynowa mają się połapać w tych propozycjach ZTM-u... Sam ledwo to ogarniam.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8450
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 cze 2024, 10:57

Emeryci wbrew pozorom są bardziej lotni niż dzisiejsza młodzież, która musi mieć wszystko podane na tacy.
Ergo: IMHO argumentum ad emerytum, argumentum ad powsinum, argumentum ad dojazdumdocentralnum to wyłącznie chochoły ukrywającego prawdziwe intencje krytykujących.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 cze 2024, 15:03

reserved pisze: Kogo denerwuje łączenie 239+209+809+815?

ZTM? Nie sądzę, teraz jest u nich moda na tworzenie przeróżnych BWL-ek.
W ZTM może się busman wiesza na tym łączeniu. A bwl to nie tyle moda, co jednak trzeba optymalizować, co się da, żeby przy stałym/malejącym parku brygadowym obsługiwać coraz więcej.

192 to chyba było kiedyś co 10 minut, co?
ŁK

Georg
Posty: 6030
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 12 cze 2024, 15:52

Tak. Często po reformie pierwsze tygodnie autobusy jeżdżą z dobrą częstotliwością, a potem przychodzą wakacje albo inna okazja, po której początkowy rozkład już nie wraca.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5302
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 cze 2024, 16:10

I kogoś jeszcze dziwi, że ludzie nie chcą dowózek i przesiadek tylko bezpośrednie połączenia?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

michael112
Posty: 2847
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 12 cze 2024, 16:42

TGM pisze:
11 cze 2024, 23:18
Nikt jeszcze nie skomentował proponowanej nowej trasy 192, a zwłaszcza częstotliwości :P . Linia miała dowozić do al. Lotników, a przy okazji być symetryczna do 179 i dowozić do metra. Do al. Lotników nie dowiezie, jako dowózka do metra ze względu na żałosną częstotliwość się nie sprawdzi. I po co to komu? I to tylko dlatego, że Powsin musi mieć koniecznie x39 i trzeba numer zwolnić #-o .
To przecież można dać 139: METRO WILANOWSKA - PPK, a na trasę OS.KABATY - OGRÓD BOTANICZNY wysłać nowo tworzoną linię, np. 252, byłby sąsiadujący numerek z 251 na podobnej trasie.
I to by nie była zmiana dla numerka, ponieważ 139 dziś już jeździ al. Wilanowską i Przyczółkową. Byłoby to skrócenie od innej strony. ;)
Powiem więcej - niejako przy okazji, mielibyśmy większą "historyczność", ponieważ 139 już jeździło do PPK do lat 80., a potem jeszcze 10 kolejnych lat na Stare Kabaty (od tamtej trasy różniłoby się jednym przystankiem na końcu). Tymczasem ul. Prawdziwka ta linia jeździ "zaledwie" od 25 lat.

pietia
Posty: 827
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 12 cze 2024, 20:37

Łukasz pisze:
12 cze 2024, 7:05
Autobus Czerwon pisze:Prawidłowo zadane pytanie powinno brzmieć "co jest złego w 192, że trzeba je zmieniać."
Na Wilanowską dochodzą 2 linie chyba, więc może to tylko pretekst, a chodzi o miejsce.
Dochodzą 107 i 130, ale odchodzą 139 i 251, więc miejsce dla 192 raczej by było

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7771
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 12 cze 2024, 21:51

130 możnaby na os. Nowy Mokotów i od razu 2 przeguby do odzyskania z 308
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 cze 2024, 22:01

Łukasz pisze:
12 cze 2024, 15:03
reserved pisze: Kogo denerwuje łączenie 239+209+809+815?

ZTM? Nie sądzę, teraz jest u nich moda na tworzenie przeróżnych BWL-ek.
W ZTM może się busman wiesza na tym łączeniu. A bwl to nie tyle moda, co jednak trzeba optymalizować, co się da, żeby przy stałym/malejącym parku brygadowym obsługiwać coraz więcej.

192 to chyba było kiedyś co 10 minut, co?
Dokładnie 10/12/12

Ma być
20/30/30

Przypadkowa linia.

ODPOWIEDZ