Rozdysponowanie taboru
- Twmastersky
- Posty: 102
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
A to nie jest tak, że po otwarciu Płochocińskiej 14xx wracają na Ostrobramską?
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 08 lis 2023, 21:04
Też mi się coś takiego obiło o uszy, podobno wraz z nimi miała pójść seria 1536-1555, i w sumie miałoby to sens, ale niech ktoś jeszcze potwierdzi.
- Twmastersky
- Posty: 102
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Takie plany ścięcia solówek ze Stalowej sugerują jednak, że może uda się zostawić chociaż część wozów Arrivy
Prędzej bym powiedział, że po prostu część solo brygad z obecnej Stalowej przejdzie na PłochocińskąTwmastersky pisze: ↑14 lis 2024, 23:28Takie plany ścięcia solówek ze Stalowej sugerują jednak, że może uda się zostawić chociaż część wozów Arrivy
- Twmastersky
- Posty: 102
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
To na pewno, ale bilans dwunastek w północno-wschodniej części miasta nadal będzie na -50
Jeszcze zostaje PKS Grodzisk, który zamiast takiego 179, 739 czy 153 może mieć linie bardziej na północnym wschodzie.
Przecież poprzez zmiany obsługowe rozmasuje się to na całe miasto.Twmastersky pisze: ↑14 lis 2024, 23:41To na pewno, ale bilans dwunastek w północno-wschodniej części miasta nadal będzie na -50
Do końca roku ma przyjść wszystkie z 42 zamówionych nówek, dziwię się tylko ze wycofali sprawne i spełniające przecież wymogi ZTM szarpaki.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No właśnie: i szarpaki wycofują, i za Relo niczego nie szykują.
Ale przyjdzie 12 ZTM-owych elektryków, po 4 na Stalową, Woronicza i Ostrobramską do obsługi 136.
A zwolnione z obsługi 136 spalinowe przeguby wejdą przecież na inne linie.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Podobno już 25.11 wyjedzie pierwsza brygada MZA z Płochocińskiej.