Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 mar 2012, 14:07

Z Grójecką mogłoby być przez zupgradeowaną Racławicką (rysunek na Siskomie). Ale o ŻiW (ani Woronicza) nie piszą, to może nie będzie :-k
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 10 mar 2012, 14:10

Oczywiście kolejny zjazd dopiero Marynarską dlatego między nim a tym przy Jerozolimskich wręcz niezbędny wydaje się być zjazd na Racławicką ale to też wiąże ze sobą konieczność przebudowy Racławickiej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 mar 2012, 14:11

Najbardziej mi się podoba ślimak z NS w Al.Jerozolimskie z południa na zachód. Najpierw pod łącznicą N>W, a następnie nad nią. I tak jest i na Siskomie, i w MPZP.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 mar 2012, 15:21

MeWa pisze: Co tu dziwnego, skoro pętla jest docelowo przeznaczona do likwidacji?
Czyli zostanie w obecnym miejscu na wieki wieków :P

A jak ją przeniosą pod Włodarzewską, to tylko z korzyścią dla wszystkich.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 mar 2012, 15:46

reserved pisze:
MeWa pisze: No tak nie zawadza, że Warszawa tyłem przez nią do rzeki stoi.
Zwłaszcza przy CNK.
CNK dochodzi do Wisły tylko dlatego, że Wisłostrada została olbrzymim kosztem (i z dużymi problemami politycznymi) schowana w tunelu.
Natomiast to, o co teraz możesz walczyć i co miałoby duży sens, to aby najpierw wybudować odcinek S8-Al. Jerozolimskie, który by odciążył (permanentne) korki na RZS; a potem dopiero Jerozolimskie-Marynarska, który jest dublowany przez niedaleką Łopuszańską-Hynka, z nowym wspaniałym węzłem i wiaduktem nad Grójecką.

Inaczej RZS będzie niewydolne znacznie bardziej.
O RZS to nie mam się co martwić: z NS nie będzie zjazdu w ani na płn. Jerozolimskie. Tym bardziej jeśli budować NS, to nad torami najpierw.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 mar 2012, 15:54

fik pisze:
MeWa pisze: Co tu dziwnego, skoro pętla jest docelowo przeznaczona do likwidacji?
Czyli zostanie w obecnym miejscu na wieki wieków :P
Jeżeli faktycznie plan dopuszcza nawet przebudowę pętli, to nie stanowi dla niej zagrożenia. No chyba, że właściciel sam z niej zrezygnuje...

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 mar 2012, 21:57

dzidek pisze:Czyli zgadza się, że pętla na Szczęśliwicach na długo nie zostanie w obecnym miejscu. Ciekawe czy rzeczywiście zostałaby przeniesiona w rejon Włodarzewskiej i Zadumanej czy też nie. Nawet przystanki autobusowe zostały oznaczone na Drawskiej. Pętla przy Zachodnim się kurczy, przy CH Reduta i Blue City więcej linii nie wejdzie więc gdzieś powinni przenieść te ze Szczęśliwic (co prawda o wycofaniu 184 czy 521 od dawna się mówi ale takie 157, 128 czy 186 powinny mieć pętlę w okolicy). Chyba, że liczą na wydłużenie czegoś z obecnej BC/CHR do Krańcowej wtedy miejsce pod sklepami na inne linie się znajdzie.
Tyle lat była uliczna :)
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 mar 2012, 22:16

MichalJ pisze:. No chyba, że właściciel sam z niej zrezygnuje...
...albo się zmieni.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 mar 2012, 11:58

KwZ pisze:Praktycznie nią będzie szedł ruch z DK7, zamiast Wisłostradą.
A powinien S8/S2 i dopiero S7. S79 to jakaś piramidalna bzdura na północ od POW - w tym korytarzu może biec sobie ulica miejska dwujezdniowa, 2x2 z ewentualną rezerwą na tramwaj (choć ten jest potrzebny w korytarzu 189 a drugi - w ciągu Prymasa - Banacha - Rakowiecka), broń Boże nie podpięta do węzła Marynarska lecz - do Woronicza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 11 mar 2012, 20:15

dzidek pisze:
MeWa pisze:Pytanie, gdzie go zmieścisz?
Jeśli dobrze pamiętam plany to myślano by zjazdy były przez działki do Racławickiej (okolice Sierpińskiego) ale nie wiem co z tego zostało.
Chyba że tak :)

[ Dodano: Nie 11 Mar, 2012 ]
MichalJ pisze:
fik pisze: Czyli zostanie w obecnym miejscu na wieki wieków :P
Jeżeli faktycznie plan dopuszcza nawet przebudowę pętli, to nie stanowi dla niej zagrożenia. No chyba, że właściciel sam z niej zrezygnuje...
No właśnie - a z jakiegoś powodu właściciel uznał, że w planie pętla nie będzie pętlą na wieki...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 12 mar 2012, 12:30

Walczę o lepszą obsługę Włodarzewskiej. Wygląda na to, że wpisanie do rozkładu wieczornych kursów zjazdowych 208 przejdzie, a do zrobienia porannej BWL 208/228 będą robione pomiary.

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 mar 2012, 18:03

Skąd wiesz?

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 12 mar 2012, 18:30

Wieści od insidera

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 mar 2012, 18:53

Tak tak, dyskutujcie o tym dalej, to na pewno chętnych insiderów będziecie znajdować...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 mar 2012, 23:36

No no, dziś o 23:00 wracałem z Centrum do Bitwy 521 z prawie wszystkimi miejscami zajętymi.

ODPOWIEDZ