Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

5556
Posty: 2591
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 03 wrz 2016, 18:04

Czy Mobilis może w przypadku braku sprawnego su18 wystawić na podmianę mercedesa? Jeśli tak to za 100% stawki?
185 - najlepsza linia w mieście!

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 08 wrz 2016, 19:14

A541,A543 :arrow: CH MARKI bez numerków na przedzie,linie Ząbki

To ile już nie ma Scanii Pks w ruchu liniowym?chyba z 10 sztuk :-k
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

Walas
Posty: 17113
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 08 wrz 2016, 19:21

michał1984 pisze:A541,A543 :arrow: CH MARKI bez numerków na przedzie,linie Ząbki

To ile już nie ma Scanii Pks w ruchu liniowym?chyba z 10 sztuk :-k
A529 i jeszcze jakaś Scania wróciły na linie ZTMu z zastępczej WKD.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 09 wrz 2016, 22:30

Dawne A550 obsługuję z kolei linię miejską numer 1 w Pruszkowie.

Walas
Posty: 17113
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 10 wrz 2016, 6:00

A534 wrócił też do ruchu na linie ZTMu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 10 wrz 2016, 14:14

A564 ze 142 pozbawiony napisu Scania, a sam numerek wydaje się odnowiony. Ale chyba to nowsza grupa przetargowa?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 10 wrz 2016, 14:27

Zastanawia mnie jedna rzecz odnośnie tego, co ostatnio wyczynia PKS Grodzisk.
Wozami z kontraktu ZTM obsługuje różne dziwne zadania, a nie wystawia wozów na brygady planowe wynikające z kontraktu z ZTM. Czyli Grodzisk nie wywiązuje się właściwie z kontraktu z ZTM, MZA musi wysyłać swoje wozy w zastępstwie.

Czy przy przy ponownym rozpatrywaniu ofert przez ZTM sam ten fakt może wpływać na ocenę oferty i wybór najkorzystniejszej oferty? Oczywiście na niekorzyść Grodzia i z ponownym wskazaniem na ITS jako zwycięzcę?

Awatar użytkownika
michciu22
Posty: 169
Rejestracja: 12 lip 2010, 17:46
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: michciu22 » 10 wrz 2016, 15:32

Dawne A546 i A531 obsługują przewozy szkolne dla szkoły w Michałowicach.
KM Pruszków

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2238
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 11 wrz 2016, 8:37

1000 pisze:Zastanawia mnie jedna rzecz odnośnie tego, co ostatnio wyczynia PKS Grodzisk.
Wozami z kontraktu ZTM obsługuje różne dziwne zadania, a nie wystawia wozów na brygady planowe wynikające z kontraktu z ZTM. Czyli Grodzisk nie wywiązuje się właściwie z kontraktu z ZTM, MZA musi wysyłać swoje wozy w zastępstwie.
Był tu nie dawno ten temat wałkowany... Grodzio ma mniejsze kary na kontrakcie ZTM niż np. na KupiecBusie.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 wrz 2016, 12:53

MJ pisze:Był tu nie dawno ten temat wałkowany... Grodzio ma mniejsze kary na kontrakcie ZTM niż np. na KupiecBusie.
Jesteś pewien, że na KupiecBusie są większe kary? Na tych KupiecBusach, które zrobili płatne pewnie, żeby CH Marywilska mogła sama mniej Grodziowi płacić. Mniej płaci i więcej wymaga? No nie wiem. :) A czy nie jest tak, że te wozy, które nie mogą wyjechać na linie ZTM to po prostu mogą wyjechać na połączenia komercyjne, gdzie nie ma takich wymagań odnośnie stanu taboru? Bo jeśli sam ZTM zabronił ich wyjazdu to trudno, żeby wyszli z planem, ale raczej nie mogą zabronić wyjazdu wozów w ramach innej działalności? :P

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 12 wrz 2016, 22:57

MJ pisze:Był tu nie dawno ten temat wałkowany... Grodzio ma mniejsze kary na kontrakcie ZTM niż np. na KupiecBusie.
Chyba nie zrozumiałeś mojego pytania, bo ja wcale nie pytałem o to, co było niedawno wałkowane, czyli o kary.

Jeśli ZTM, oceniając ponownie oferty ITS i PKS, po raz drugi wybierze firmę ITS to czy będzie mógł w świetle prawa swój wybór uzasadnić używając właśnie argumentu o niskim poziomie usług świadczonych przez PKS, niewywiązywaniu się PKSu z aktualnych umów z ZTM itp?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 wrz 2016, 6:00

To ja się też powtórzę. Sprawdź jak wyglądają sprawa GDDKiA i AlpineBau o most w Gorzyczkach na A1 i będziesz rozumiał więcej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 13 wrz 2016, 15:04

Myślę że to nie kwestia kar decyduje o tym, że PKS woli dorabiać niż realizować kontrakt na brygady ZTM.
Aby stracił możliwość startowania w przetargach ZTM-u musiałby naprawdę dużo narozrabiać. Ponadto w przetargach raz się wygrywa, raz się przegrywa, takie życie.
Natomiast realizowanie kontaktów na wolnym rynku (komercyjnie) to już całkowicie inne realia. Jakby tu nawalali, to byliby spaleni. Nikt normalny nie podpasłby z nimi umowy. Tutaj nie na sentymentów, i żadne wyroki sądów nie są potrzebne aby zepchnąć ich na totalny margines. Wolny rynek sam reguluje takie kwestie w sposób bezlitosny.

Reasumując: jak nawalają na kontrakcie z ZTM to nic im wielkiego nie grozi (poza karami, których i tak pewnie nie zapłacą). Ale stracenie reputacji na rynku komercyjnym to już jak wyrok śmierci dla firmy.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 13 wrz 2016, 22:29

pawcio pisze:Sprawdź jak wyglądają sprawa GDDKiA i AlpineBau o most w Gorzyczkach na A1 i będziesz rozumiał więcej.
Super rada... Naprawdę dzięki...

Jak widać niektórzy próbują zabłysnąć elokwencją, szkodą tylko, że na siłę...

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6948
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 wrz 2016, 22:45

:lol: Zacznę gdzieś sobie zapisywać takie kwiatuszki, potem książkę wydam i może co w końcu zarobię :term:

ODPOWIEDZ