Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Tfu, Okopowa.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Na Gorczewskiej postawili już tablice informujące o zamknięciu 25.11 o godz. 22.00.Domas pisze:26.11 też raczej nie wejdzie.
Dlatego napisałem raczej, człowiek ma prawo się pomylić
Wykonawca zgłosił już oficjalnie termin komisji technicznej dla zamknięcia/zwężenia Górczewskiej.
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
Ba, nawet w piątek miasto zatwierdziło mu projekt nowej organizacji ruchu
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 53570.html
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 53570.html
Na Towarowej ten bus pas dla 190 jest konieczny?
I czy będzie na Ks. Janusza jakaś zawrotka dla ekspresa z Oś. Górczewska? Oczywiście po zbuduwaniu tego odcinka.
I czy będzie na Ks. Janusza jakaś zawrotka dla ekspresa z Oś. Górczewska? Oczywiście po zbuduwaniu tego odcinka.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Po co ekspres z Os.Górczewska do Księcia Janusza?! O_o
Żeby się nigdzie nie zatrzymywał i nie daj borze nikogo nie woził.
109 po zamknięciu Górczewskiej się obroni (obstawa 190 i 171 na większości trasy), ale 523 może rano nie dać rady. Już dziś jest niezabieralne na odcinku Olbrachta - Zachodni. Po tym jak z połowy Prymasa spadnie 136 nie będzie lepiej. A przecież mamy zachęcić pasażerów do przesiadki do komunikacji.
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
Jest jakaś szansa na przekierowanie 44 na Górczewską albo Koło?
W sytuacji wspólnego peronu dla 24 i 44 możemy się spodziewać, że punktualność tych linii w DP z Nowego Bemowa nie będzie istnieć.
A dodatkowe kursy na 23 według mnie wystarczą by wesprzeć obsługę NB po zabraniu E-2.
Na Kole, jak i na Górczewskiej wolne są puste perony, a ponadto dając 44 na Os. Górczewska w końcu na większą skalę tramwaje(44) kursowałyby przez bezkolizyjny skręt Radiowa-Powstańców Śląskich(aktualnie jeżdżą tam 3 kursy przez cały dzień, a sygnalizacja działa i co fazę zapala się kreska pionowa) - a do tego mogłyby wesprzeć rejon przystanku Bemowo-Ratusz w zamian za E-2.
W sytuacji wspólnego peronu dla 24 i 44 możemy się spodziewać, że punktualność tych linii w DP z Nowego Bemowa nie będzie istnieć.
A dodatkowe kursy na 23 według mnie wystarczą by wesprzeć obsługę NB po zabraniu E-2.
Na Kole, jak i na Górczewskiej wolne są puste perony, a ponadto dając 44 na Os. Górczewska w końcu na większą skalę tramwaje(44) kursowałyby przez bezkolizyjny skręt Radiowa-Powstańców Śląskich(aktualnie jeżdżą tam 3 kursy przez cały dzień, a sygnalizacja działa i co fazę zapala się kreska pionowa) - a do tego mogłyby wesprzeć rejon przystanku Bemowo-Ratusz w zamian za E-2.
A tramwaje na wydłużone 44 na Górczewską to skąd weźmiesz?lublin42 pisze:Jest jakaś szansa na przekierowanie 44 na Górczewską albo Koło?
W sytuacji wspólnego peronu dla 24 i 44 możemy się spodziewać, że punktualność tych linii w DP z Nowego Bemowa nie będzie istnieć.
A dodatkowe kursy na 23 według mnie wystarczą by wesprzeć obsługę NB po zabraniu E-2.
Na Kole, jak i na Górczewskiej wolne są puste perony, a ponadto dając 44 na Os. Górczewska w końcu na większą skalę tramwaje(44) kursowałyby przez bezkolizyjny skręt Radiowa-Powstańców Śląskich(aktualnie jeżdżą tam 3 kursy przez cały dzień, a sygnalizacja działa i co fazę zapala się kreska pionowa) - a do tego mogłyby wesprzeć rejon przystanku Bemowo-Ratusz w zamian za E-2.
Z której choinki ten gościu się urwał albo z którego słoika wyskoczył... Na Nowym Bemowie jest żeberko więc w przypadku zajechania się wozów, na pętli się wyprzedzą. A co do reszty szkoda mi transferu.lublin42 pisze:Jest jakaś szansa na przekierowanie 44 na Górczewską albo Koło?
W sytuacji wspólnego peronu dla 24 i 44 możemy się spodziewać, że punktualność tych linii w DP z Nowego Bemowa nie będzie istnieć.
A dodatkowe kursy na 23 według mnie wystarczą by wesprzeć obsługę NB po zabraniu E-2.
Na Kole, jak i na Górczewskiej wolne są puste perony, a ponadto dając 44 na Os. Górczewska w końcu na większą skalę tramwaje(44) kursowałyby przez bezkolizyjny skręt Radiowa-Powstańców Śląskich(aktualnie jeżdżą tam 3 kursy przez cały dzień, a sygnalizacja działa i co fazę zapala się kreska pionowa) - a do tego mogłyby wesprzeć rejon przystanku Bemowo-Ratusz w zamian za E-2.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
skręt Radiowa-Powstańców jest adaptowany, co oznacza, że a) nie świeci się, kiedy nie trzeba b) odbywa się kosztem priorytetu tramwajowego dla pozostałych linii. A 44 jest potrzebne na Bemowie a nie na Kole - wystarczy, że półtora roku 13 woziło muchy.
Na Bemowie jest żeberko, jest ekspedytor - niech zepnie pośladki i poglowkuje (najlepiej druga stroną, niz spięta).
Paranoją jest natomiast likwidacja Reduty Wolskej dla 105 - to jest linia ZWYKŁA, a stajw rzadziej niż tramwaj. ZTM sam się prosi o stertę podpisów pod protestem tak, jak dostał stertę popisów pod żądaniem dodatkowego przystanku dla muchowoza E-5.
Na Bemowie jest żeberko, jest ekspedytor - niech zepnie pośladki i poglowkuje (najlepiej druga stroną, niz spięta).
Paranoją jest natomiast likwidacja Reduty Wolskej dla 105 - to jest linia ZWYKŁA, a stajw rzadziej niż tramwaj. ZTM sam się prosi o stertę podpisów pod protestem tak, jak dostał stertę popisów pod żądaniem dodatkowego przystanku dla muchowoza E-5.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.