Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5311
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 17 lis 2016, 20:28

Tfu, Okopowa.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 17 lis 2016, 20:29

Obozowa?
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 lis 2016, 21:42

Ooo, aż się prosi o pospamowanie :term:

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4926
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 20 lis 2016, 21:38

Domas pisze:26.11 też raczej nie wejdzie.
Na Gorczewskiej postawili już tablice informujące o zamknięciu 25.11 o godz. 22.00.
ObrazekObrazek

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 20 lis 2016, 21:40

Dlatego napisałem raczej, człowiek ma prawo się pomylić ;)

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 20 lis 2016, 22:58

Wykonawca zgłosił już oficjalnie termin komisji technicznej dla zamknięcia/zwężenia Górczewskiej.

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 21 lis 2016, 20:15

Ba, nawet w piątek miasto zatwierdziło mu projekt nowej organizacji ruchu :)

http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 53570.html
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 21 lis 2016, 20:20

Na Towarowej ten bus pas dla 190 jest konieczny?
I czy będzie na Ks. Janusza jakaś zawrotka dla ekspresa z Oś. Górczewska? Oczywiście po zbuduwaniu tego odcinka.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 lis 2016, 10:22

Po co ekspres z Os.Górczewska do Księcia Janusza?! O_o

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 lis 2016, 10:57

Żeby się nigdzie nie zatrzymywał i nie daj borze nikogo nie woził.
Obrazek

Markosek
Posty: 157
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:31

Post autor: Markosek » 22 lis 2016, 11:25

109 po zamknięciu Górczewskiej się obroni (obstawa 190 i 171 na większości trasy), ale 523 może rano nie dać rady. Już dziś jest niezabieralne na odcinku Olbrachta - Zachodni. Po tym jak z połowy Prymasa spadnie 136 nie będzie lepiej. A przecież mamy zachęcić pasażerów do przesiadki do komunikacji.
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 22 lis 2016, 20:18

Jest jakaś szansa na przekierowanie 44 na Górczewską albo Koło?
W sytuacji wspólnego peronu dla 24 i 44 możemy się spodziewać, że punktualność tych linii w DP z Nowego Bemowa nie będzie istnieć.
A dodatkowe kursy na 23 według mnie wystarczą by wesprzeć obsługę NB po zabraniu E-2.

Na Kole, jak i na Górczewskiej wolne są puste perony, a ponadto dając 44 na Os. Górczewska w końcu na większą skalę tramwaje(44) kursowałyby przez bezkolizyjny skręt Radiowa-Powstańców Śląskich(aktualnie jeżdżą tam 3 kursy przez cały dzień, a sygnalizacja działa i co fazę zapala się kreska pionowa) - a do tego mogłyby wesprzeć rejon przystanku Bemowo-Ratusz w zamian za E-2.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 22 lis 2016, 21:12

lublin42 pisze:Jest jakaś szansa na przekierowanie 44 na Górczewską albo Koło?
W sytuacji wspólnego peronu dla 24 i 44 możemy się spodziewać, że punktualność tych linii w DP z Nowego Bemowa nie będzie istnieć.
A dodatkowe kursy na 23 według mnie wystarczą by wesprzeć obsługę NB po zabraniu E-2.

Na Kole, jak i na Górczewskiej wolne są puste perony, a ponadto dając 44 na Os. Górczewska w końcu na większą skalę tramwaje(44) kursowałyby przez bezkolizyjny skręt Radiowa-Powstańców Śląskich(aktualnie jeżdżą tam 3 kursy przez cały dzień, a sygnalizacja działa i co fazę zapala się kreska pionowa) - a do tego mogłyby wesprzeć rejon przystanku Bemowo-Ratusz w zamian za E-2.
A tramwaje na wydłużone 44 na Górczewską to skąd weźmiesz?

Flash8222
Posty: 7631
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 lis 2016, 21:13

lublin42 pisze:Jest jakaś szansa na przekierowanie 44 na Górczewską albo Koło?
W sytuacji wspólnego peronu dla 24 i 44 możemy się spodziewać, że punktualność tych linii w DP z Nowego Bemowa nie będzie istnieć.
A dodatkowe kursy na 23 według mnie wystarczą by wesprzeć obsługę NB po zabraniu E-2.

Na Kole, jak i na Górczewskiej wolne są puste perony, a ponadto dając 44 na Os. Górczewska w końcu na większą skalę tramwaje(44) kursowałyby przez bezkolizyjny skręt Radiowa-Powstańców Śląskich(aktualnie jeżdżą tam 3 kursy przez cały dzień, a sygnalizacja działa i co fazę zapala się kreska pionowa) - a do tego mogłyby wesprzeć rejon przystanku Bemowo-Ratusz w zamian za E-2.
Z której choinki ten gościu się urwał albo z którego słoika wyskoczył... Na Nowym Bemowie jest żeberko więc w przypadku zajechania się wozów, na pętli się wyprzedzą. A co do reszty szkoda mi transferu.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 lis 2016, 19:12

skręt Radiowa-Powstańców jest adaptowany, co oznacza, że a) nie świeci się, kiedy nie trzeba b) odbywa się kosztem priorytetu tramwajowego dla pozostałych linii. A 44 jest potrzebne na Bemowie a nie na Kole - wystarczy, że półtora roku 13 woziło muchy.

Na Bemowie jest żeberko, jest ekspedytor - niech zepnie pośladki i poglowkuje (najlepiej druga stroną, niz spięta).

Paranoją jest natomiast likwidacja Reduty Wolskej dla 105 - to jest linia ZWYKŁA, a stajw rzadziej niż tramwaj. ZTM sam się prosi o stertę podpisów pod protestem tak, jak dostał stertę popisów pod żądaniem dodatkowego przystanku dla muchowoza E-5.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ