Strona 19 z 141

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 17 lis 2016, 20:28
autor: TGM
Tfu, Okopowa.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 17 lis 2016, 20:29
autor: Wiliam
Obozowa?

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 17 lis 2016, 21:42
autor: Emyl
Ooo, aż się prosi o pospamowanie :term:

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 20 lis 2016, 21:38
autor: Bywalec
Domas pisze:26.11 też raczej nie wejdzie.
Na Gorczewskiej postawili już tablice informujące o zamknięciu 25.11 o godz. 22.00.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 20 lis 2016, 21:40
autor: Domas
Dlatego napisałem raczej, człowiek ma prawo się pomylić ;)

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 20 lis 2016, 22:58
autor: osa
Wykonawca zgłosił już oficjalnie termin komisji technicznej dla zamknięcia/zwężenia Górczewskiej.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 21 lis 2016, 20:15
autor: Thompson04
Ba, nawet w piątek miasto zatwierdziło mu projekt nowej organizacji ruchu :)

http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 53570.html

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 21 lis 2016, 20:20
autor: Nordyk110
Na Towarowej ten bus pas dla 190 jest konieczny?
I czy będzie na Ks. Janusza jakaś zawrotka dla ekspresa z Oś. Górczewska? Oczywiście po zbuduwaniu tego odcinka.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 22 lis 2016, 10:22
autor: person
Po co ekspres z Os.Górczewska do Księcia Janusza?! O_o

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 22 lis 2016, 10:57
autor: Wiliam
Żeby się nigdzie nie zatrzymywał i nie daj borze nikogo nie woził.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 22 lis 2016, 11:25
autor: Markosek
109 po zamknięciu Górczewskiej się obroni (obstawa 190 i 171 na większości trasy), ale 523 może rano nie dać rady. Już dziś jest niezabieralne na odcinku Olbrachta - Zachodni. Po tym jak z połowy Prymasa spadnie 136 nie będzie lepiej. A przecież mamy zachęcić pasażerów do przesiadki do komunikacji.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 22 lis 2016, 20:18
autor: lublin42
Jest jakaś szansa na przekierowanie 44 na Górczewską albo Koło?
W sytuacji wspólnego peronu dla 24 i 44 możemy się spodziewać, że punktualność tych linii w DP z Nowego Bemowa nie będzie istnieć.
A dodatkowe kursy na 23 według mnie wystarczą by wesprzeć obsługę NB po zabraniu E-2.

Na Kole, jak i na Górczewskiej wolne są puste perony, a ponadto dając 44 na Os. Górczewska w końcu na większą skalę tramwaje(44) kursowałyby przez bezkolizyjny skręt Radiowa-Powstańców Śląskich(aktualnie jeżdżą tam 3 kursy przez cały dzień, a sygnalizacja działa i co fazę zapala się kreska pionowa) - a do tego mogłyby wesprzeć rejon przystanku Bemowo-Ratusz w zamian za E-2.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 22 lis 2016, 21:12
autor: SławekM
lublin42 pisze:Jest jakaś szansa na przekierowanie 44 na Górczewską albo Koło?
W sytuacji wspólnego peronu dla 24 i 44 możemy się spodziewać, że punktualność tych linii w DP z Nowego Bemowa nie będzie istnieć.
A dodatkowe kursy na 23 według mnie wystarczą by wesprzeć obsługę NB po zabraniu E-2.

Na Kole, jak i na Górczewskiej wolne są puste perony, a ponadto dając 44 na Os. Górczewska w końcu na większą skalę tramwaje(44) kursowałyby przez bezkolizyjny skręt Radiowa-Powstańców Śląskich(aktualnie jeżdżą tam 3 kursy przez cały dzień, a sygnalizacja działa i co fazę zapala się kreska pionowa) - a do tego mogłyby wesprzeć rejon przystanku Bemowo-Ratusz w zamian za E-2.
A tramwaje na wydłużone 44 na Górczewską to skąd weźmiesz?

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 22 lis 2016, 21:13
autor: Flash8222
lublin42 pisze:Jest jakaś szansa na przekierowanie 44 na Górczewską albo Koło?
W sytuacji wspólnego peronu dla 24 i 44 możemy się spodziewać, że punktualność tych linii w DP z Nowego Bemowa nie będzie istnieć.
A dodatkowe kursy na 23 według mnie wystarczą by wesprzeć obsługę NB po zabraniu E-2.

Na Kole, jak i na Górczewskiej wolne są puste perony, a ponadto dając 44 na Os. Górczewska w końcu na większą skalę tramwaje(44) kursowałyby przez bezkolizyjny skręt Radiowa-Powstańców Śląskich(aktualnie jeżdżą tam 3 kursy przez cały dzień, a sygnalizacja działa i co fazę zapala się kreska pionowa) - a do tego mogłyby wesprzeć rejon przystanku Bemowo-Ratusz w zamian za E-2.
Z której choinki ten gościu się urwał albo z którego słoika wyskoczył... Na Nowym Bemowie jest żeberko więc w przypadku zajechania się wozów, na pętli się wyprzedzą. A co do reszty szkoda mi transferu.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 23 lis 2016, 19:12
autor: Glonojad
skręt Radiowa-Powstańców jest adaptowany, co oznacza, że a) nie świeci się, kiedy nie trzeba b) odbywa się kosztem priorytetu tramwajowego dla pozostałych linii. A 44 jest potrzebne na Bemowie a nie na Kole - wystarczy, że półtora roku 13 woziło muchy.

Na Bemowie jest żeberko, jest ekspedytor - niech zepnie pośladki i poglowkuje (najlepiej druga stroną, niz spięta).

Paranoją jest natomiast likwidacja Reduty Wolskej dla 105 - to jest linia ZWYKŁA, a stajw rzadziej niż tramwaj. ZTM sam się prosi o stertę podpisów pod protestem tak, jak dostał stertę popisów pod żądaniem dodatkowego przystanku dla muchowoza E-5.